Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
به عرض سلام به آقای دکتر ببخشید مزاحم شدم سوال داشتم..کودک8ماهه ام بعد خوردن موز استفراغ میکند دلیل چیست؟حتی برای واکسن 6 ماهگی اش از قطره استامینفن طعم موز استفاده کردم استفراغ کرد و از سرلاک موز و گندم و شیر استفراغ کرد یعنی هررر چیزی داخلش موز باشه استفراغ شدید میکنه خطری نداره و نیاز به معاینه نداره؟ تاکی نباید بهش موز بدم؟ پس برای کودک 8 ماهه چه میوه ای خوبه؟ ممنون میشم جواب بدین.. الان هم دیگه لیمو شیرین این چیزا فصلش نیست
- لرزش پای نوزاد
سلام بچه من ۳ ماه و نیمه است، از وقتی کوچیک تر بود متوجه شدم موقع شیر خوردن و خواب پاهاش میلرزه، اکثر اوقات با گرفتن متوقف میشه ولی بعضی مواقع بازم توی دستم میلرزه و به خوبی متوقف نمیشه البته خیلی کم پیش میاد و هیچ علامت دیگه ای نداره، آیا این نگران کننده است؟
- سرما خوردگی دخترم چهار ماه داره وزنش 7200است دکتر بهش سفیسکین 100داده هر 12ساعت ولی سیسی رونگفته
- مدفوع
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید یکشنبه واکسن چهار ماهگی پسرمو زدم الان رنگ مدفوعش خیلی تیره شده دلیلش چیه؟
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
من پسرم 44روزشه سرماخورده دکتر گفته شربت آموکسی سیلین 125یک پیمانه هر 8بهش بده خیلی زیاد نیس آیا
- واکسن چهارماهگی
سلاماقای دکترنوزاد من یازده بهمن ماه به دنیا اومده ، واکسن دوماهگی شو چهارده فروردین زدیم. الان واکسن چهارماهگی شو یازد خرداد باید بزنیم یا چهارده خرداد؟
- قرمزی چشم
سلام . نوزاد ۳۵ روزه ام داخل یکی از چشمهاش قرمزی کمی داره . برای برطرف شدن قرمزی چه کاری میتوانم انجام بدهم .ممنون
- رفلاکس پنهان
سلام ببخشید خیلی به کمک نیاز دارم
نوزاد سه و نیم ماهه ام با وزن 6.800 کیلو رفلاکس داره و سینش خس خس میکنه وگرفتگی بینی داره وبعضی وقتها انگار نفسش مشکل میشه ویهو از خواب میپره. عطسه وسرفه هم میکنه گاهی همیشه هم بی قراره موقع گریه هم پاهاشو میکشه وپشتشو بلند میکنه.
یکی از پزشکان متوکلوپرامید هر هشت ساعت۵ قطره و دیگری صبح ها ۳۰ عدد دانه ریز اموزُل مخلوط با آب رو گفتن کدوم بهتره چیکار کنم از عوارضشون میترسم
خیلی ممنون
- زینک سولفات
سلام.شربت زینک سولفات درچه مواردی وازچندماهگی تجویزمیشه
- زردی نوزاد ۷روزه
سلام نوزاد من ۷ روزه هستش وآزمایش داده مقداری زردی دارد زردی نوزاد ۱۱.۸ هستش من مرتب بهش شیر میدم چیکار کنم که زردی از بین بره
- الرژيك
بإسلام.دخترم هشت ماهشه رفلاكس و الرژي داره.براي الرژي بردم بيمارستان طبي كودكان تهران پيش دكتراصغرآقامحمدي ايشون تست پوستي ازدخترم نگرفتن گفتن بايد يك سالگي به بعد برم،من غذاي كمكي كه دخترم خيلي كم الرژي ميده سرلاك برنج..دور دهنش خيلي كم دونه ريز زده.سرلاك رو قطع كنم؟نميدونم ديگه چي بدم بخوره ب همه چي واكنش ميده حتي آرد برنج با آب
- کرم واژینال مترونیدازول
آیا مصرف کرم واژینال مترونیدازول در شیردهی مجازه؟ممنون.
- شیر نخوردن نوزاد 4 روزه
سلام ، خسته نباشید،
دختر من ۴ روزه بدنیا امده، وزنش ۲.۴۵۰ بوده، ولی بعد از ۴ روز وزنش شده ۲.۲۰۰.
آقای دکتر اصلا شیر زیاد نمی خوره، به زور بهش میدیم.
دکتر چیکار کنیم؟
- سرفه کردن نوزاد۲۰روز
سرفه کردن شدید نوزاد۲۰روزه چه بایدکرد
- کارنکردن شکم نوزاد
با سلام دخترم ۵ ماهشه الا ۱۰ روزه شکمش کار نکرده باید چکار کنم
- سرما خورگی
سلام نوزادم تازه وارد ۳ ماه شده سرما خورده تب نداره سرفه هم نمی کنه دکتر براش آموکسی نوشته ۷ روزه میدیم ولی صداش گرفته ۲ روزه نمیدونم چرا بینیشم گرفته
- تیروئید نوزاد
با عرض سلام و ادب دختر من یک ماهشه برای تست کف پا که روز پنجم رفتیم، تماس گرفتن ک تیروئید نوزاد بالاست برای چک کردن مجدد رفتیم و مقدار تی اس اچ ۱۱.۳ بود گفتن باید برای تست مجدد قبل از یک ماهگی ازمایش بدیم در ازمایش مجدد مقدار به ۳۵ رسیده بود قرص لووکسین تجویز کردن میخواستم بدونم ایا قابل درمان هست و دلیل کم کاری چیه؟ در ضمن من خودم تیروئید نداشتم خیلی نگرانم لطفا جواب بدین
- سرفه خلط دارنوزاد۳ ماه
سلام به شما دکتر بزرگوار پسرم ۳ ماهشه دکتر بردم میگه سرمانخورده معاینشم کرد ولی بچم سرفه های خلط دار و گرفتگی بینی داره بعضی اوقات بینیشم میاد ولی قرمزی چشم عطسه نداره بیحال نیست رنگ مدفوعش معمولیه البته اکثرا یبوسته دکترش با تاکید میگفت سرما نخورده اگر نخورده پس علت سرفه خلط دار وگرفتگی واب بینی چیه اب دهانشم زیاد میده
- مصرف دارو در شیردهی
سلام آقای دکتر میتونم از مولتی ویتامین التا فارما در دوران شیر دهی دخترم که یازده ماهشه و مینور هستش استفاده کنم؟
- ترک دست
سلام کف و انگشتان دست پسر ۷ ماه و نیمم ترک خورده چه کرمی بزنم خوب بشه

