Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذبه
با سلام خدمت آقا دکتر میشه بچه بچه نه ماهه کینوا و سویق داد؟ از کدوم نوع بدیم بهتره؟ خیلی ممنون
- نوزاد 5 ماه 3 روزه آبریزش بینی تب کم سرفه بی قراری میکنه و بی حاله
سلام دخترم هفت ماهشه دو روزه آب ریزش بینی داره شبا هر دقه بیدار میشه عطسه هم میکنه ولی سرفه شاید در طول روز یکی دوبار چی بهش بدم خوب بشه
- سنگ کلیه نوزاد دو ماهه
سلام.نوزادی دو ماهه دارم که هر دو کلیه هاش سنگ داره.میخواستم بدونم شربت پلی سیترات سنگش و دفع میکنه؟
- امتناع از شیر خوردن
نوزادم پنج ماه وده روزی هست.وزن تولد ،دور سر،قدش به ترتیب ۲۷۷۵گرم،۳۳، ۵۱سانت بوده. الان وزنش ۷۵۶۰گرم،قدش۶۴،دور سرش۴۱هستش، بعد از واکسن چهارماهگی دیگه به راحتی شیر نخورد. یعنی در حد یک الا دو دقیقه زیر سینه میمونه. آرام و قرار نداره، در ۲۴ساعت شاید سه ساعت هم نخوابه اون هم روی پا. چند نوع شیر خشک هم امتحان کردم نخورده. غذای کمکی هم به زور میخوره در روز یک وعده. در ۲۴ساعت نهایت چهار بار ادرار داره ولی اجابت مزاجش خوبه. خیلی نگرانم. چند تا دکتر نوزاد هم بردم افاقی نکرده لطفاً راهنماییم کنید چکار کنم. باتشکر از زحمات تان. یاعلی.
- اگزمل
پسرم ۵ماهش هست اگزما داره صورتش خیلی خارش داره میشه از پاماد بتامتازون استفاده کرد
- فرنی
سلام خسته نباشین میتونیم تو فرنی بچه هفت ماهه شیر پاستوریزه بریزیم ؟
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
نوزاد پانزده روزه دارم احساس میکنم سرما خورده یه خورده سینه اش خرخر داره چی بدم خوب بشه
- نخوردن شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر بچه من 5.5ماهشه یه هفته ای هستش که میل به خوردن شیرخشک آپتامیل پپتی جونیورش خیلی کم شده(البته از شروع زیاد میل به خوردن نداشت ولی در خواب میخورد ولی الن خیلی کم شده حتی درخواب هم کم میخوره) و بچم وزن کم کرده خیلی لاغر شده مدفوعشم از اون موقعی که آپتامیل پپتی جونیور رو استفاده میکنه (تقریبا 2 ماه) به رنگ سیز تیره و به صورت رقیق هستش میتونید زحمت بکشید بفرمایید چه باید بکنم ممنون از بزرگواریتون
- قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدمن به پسر۸ماهم قطره آدزیرمیدم دیگه قطره مولتی ویتامین ندم؟
- شربت
سلام دکترپسرم ۱۰ماهشه دوماه پیش بستری شدگفتن کمخونی شدیدداره براش شربت زینک سولفات نوشتن شربتش افتادشکست الان رفتم دوباره خریدم که بهش روزی یک سیسی بدم چندروزه بهش میدم ولی امشب وامروزهمش توخواب بیدارمیشه گریه میکنه قبلارفلاکس داشت دلیل گریش مصرف شربت زینک سولفات نیست؟میتونم قطره دایمیتکون بهش بدم؟
- استفراغ نوزاد ۸ ماهه
نوزاد ۸ ماهه من روزی یکبار استفراغ میکنه و با توجه به سنش ۷/۵۰۰ کیلو بنظرتون مشکل گوارشی چیزی داره
- سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشهر دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشه دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
- پاسخ بهنوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد هشت ماهه دارم فاویسم دارع سرفه میکنه میشه شربت pelargin kids بدم ضررر ندارع میگن چونکه عسل قاطی دارع خوب نیست
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام خسته نباشید ببخشید نوزاد من پنج ماه وشش روزشه از چهار ماه ونیم غذای کمکی براش شروع کردم چون همش گرسنه بود با فرنی آرد برنج که خودم آردش ودرست کردم بعد دوهفته که گذشت از شروع غذای کمکی بهش موز وسیب درختی له شده هم یه کم دادم اوایل همه چی عادی بود روزی دو سه مرتبه مدفوع داشت ولی الان هفته پیش شش روز مدفوع نکرد بعد شش روز مدفوع کرد البته بهش آب انجیر خشک خیس کردم یه قطره چکون دادم وخاکشیر ولی باز الان سه روزه مدفوع نکرده اوناروهم بهش دادم آب گلابی طبیعی هم بهش دادم ولی مدفوع نکرده لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم؟؟
- گردن گرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزش هست گردنش کامل سفت نشده وقتی توی بغلم مینشونمش گردنش به پایین میفته ولی غلت میزنه و وقتی روی شکم میذارمش واسه چتد دقیقه میتونه گردنشو بالا بگیره.خیلی نگرانم مشکلی داره که گردنش سفت نشده؟
- قطره استامینوفن
پسر سه ماهو نیم ما به دلیل مشکل کولیک شب ها دل پیچه داره و درد نمیزاره بخوابه ولی اگر نیم سی سی قطره استامینوفن بهش بدیم بعد از نیم ساعت آروم میشه و خوب میخوابه استفاده از این قطره هرشب مشکلی ایجاد میکنه؟
- شیربالاآوردن
سلام و خسته نباشید آقای دگتر نوزادم در طول روز اگه چندبار شیر یا پنیرک بالا بیاره طبیعیه و نیاز نیست بیایم خدمتتون؟ چون بچه من 21 روزشه و قبلش شیر بالا نمیاورد الا دوسه روزه در طول روز دوسه بتر شیر یا پنیرک میاره
- زمان در آوردن دندان
سلام خسته نباشید دخترم چند روز دیگه نه ماهش تموم میشه میره تو ده ماه هنوز هیچ دندونی در نیاورده خیلی نگرانم و حتی نه سینه خیز هم نمیره ولی گردن میگیره و تازه یک ماه میشینه ....میشه راهنماییم کنید ممنون میشم
- کرم عرق سوز
سلام و خسته نباشید. آقای دکتر من کرم wee برای عرق سوز شدن بچه اشتفاده میکنم و اربار کثیف میکنه با دستمالومرطوب پاکش میکنم لان 22 روزشه میخوام بدونم کرم بهتر چی پیشنهاد میکتید؟و اینکه هربار با دستمال پاک نکنم؟
- شربت ستادین۹
سلام شربت ستادین چندسی سی باید به کودک یک سال وپنج ماهه بدهم؟ایاشربت ستادین برای مواردضروری برگوش دادنوزادکفایت میکند؟

