Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آفت زدن دهان کودک
باسلام دخترم ۱۹ماهه آف دهان روی زبون باگلوش زده چیزی نمیتونه بخوره گریه هاش هم زیاده وزنش هم ۹کلیونیم هستش دکترهم بردم فقط استامینفون داد.دلروی دیگه نیس دخترم آروم بگیره.
- خلط پشت گلو
با عرض سلام و خسته نباشی پسرم ۵ سالش به مدت سه ماهی که شب ها وصبح اول وقت خلط داره هیچ علایمی از سرماخوردگی نداره واصلا سرما هم نخورده لطفا راهنمایی کنید با سپاس
- سلام من دخترم سینه چپش ورم کرده سفته دست میزنم درد ش میگیره دلیل چی میتونه باشه
- قطره آهن
سلام آقای دکتر قطره آهن دخترم آیروویت هست و در دمای اتاق نگهداری میکنم و گاهی اوقات جایی میرم با خودم در کیفم میگذارم و به محض رسیدن در میارم و در دمای اتاق میذارم اما امشب دیدم رنگش سیاه شده علتش چیست؟؟همین سیاه شده اش را دادم به دخترم آیا مشکلی دارد؟؟خراب شده؟
- رفلاکس پنهان
سلام مجدد و تشکر برای پاسخ دهی ب سوال قبل.وضعیت بهترشده بود ولی دکتر گفت اگ رانتیدین قط کنی دوباره برمیگرده باید تا نه ماهگی بدی تاحالا هم اصلا سنوگرافی نفرستادن.میخواسم بدونم الان چهارماه داره رانتیدین میخوره براش ضرر هسش و ادامه بدم رانتیدن تا نه ماهگی یا قط کنم؟
- ایاشربت دکسترومتروفان برای واویسم ضرر داره
- درمورد پسر6ساله
سلام من پسرم6سالشه نگاه به گوشی یاتلوزیون میکنه میگه احساس میکنم بالام بالانشستم متوجه منظورش نمیشم میشع راهنمایی کنید
- تهوع و استفراغ
پسرم دو ماهشه شیر خشک نان میخوره تا ۴۰ روزگی کولیک داشت خوب شد .الانم بعدی هفته ازواکسن دو ماهگی دچار استفراغ شده ب شکل پنیری.شب تا صبح اصلا استفراغ نمیکنه در ضمن تو این دو ماه اصلا استفراغ نمیکرد حتی یک قطره
- عفونت
هندوانه برای زیر یک سال عفونت آور است؟
- عوض کردن شیرخشک
سلام پسر من پنجاه روزشه تا دیروز بهش گیگوز میدادم ولی از دیشب به خاطر مشکل رفلاکسش بهش ببلاک ar دادم ولی تعداد دفعات دفع روده هاش زیاد شده و انروز پنج بار دفع روده ای داشته چکار کنم
- سلام دکتر دختر من ۹ سالشه کف پا انگشتان دست ودرو بینیودرو وچشماش زرد علت چیستوراهکار درمان
- س اقای دکترپسرم پنج سالشه سرماخورده تب ابریزش بینی سرفه چه شربتی بهش بدم خوب بشه ممنون
- خون درمدفوعنوزاد
سلام دخترم 3ماهو 12روزشه تقریبا دوماه داخله مدفوعش خون هست ازامیش گرفتم دکتر گفت مشکلی نداره دوماه رژیم غذای گذاشته کلا لبنیات و حبوبات نخوردم شیره خودمو میخوره ولی بازم هیچ تغیری نکرده اصلا درد شکم یا کم اشتهایی یا بدخلقی نداره نداره داروهم فقت مولتی ویتامین خورده لتفا کمکم کنید نگرانشم
- شربت۲
سلام واحترام. پسرم ۲ سال و۸ ماهش. بدغذا وبی اشتها. برای جبران از مولتی کیندریوروویتال.وشربت فروگلوبین واستوکر استفاده میکنم. برای جبران کمبود..این سه تاشربت میگن چون بعضی ویتامیناش شبیه هم هستن دادنش خطرناک. درسته؟ازاول میدادم سه تاش وباهم. درتایم های متفاوت البته. میگن دوز ویتامیناش بالامیره آیا درسته یا یکی استفاده کنم تموم شد بعدیش...چون یکیش آهن ویکی کلسیم ویکی مولتی ویتامین..جواب داده بودین یهروزمولتیبدینی روز آهن...میشه به جای ۵ سی سی روزدرمیون صبح ۲ونیم ازمولتی وشب ۲ونیم ازیکی آهن بدم..؟
- شربت
سلام بچم یکونیم سالشه.شربت ایروفیکس و مولتی ویتامین کیندر گرفتم.خوبه یا قطره مولتی ویتامین واهن بگیرم...بله هردورومیدم ولی همیشه قطره بوده اینبار شربت دادن..شربت زیردوسال اشکالی نداره ؟
- تکان دادن سر
سلام و درود آقای دکتر کودک من نه ماهه است و حدود یک هفته ای میشه که سرشو تند تند تکون میده به چپ و راست گاهی چشماشو تند تند رو هم می گذاره. به متخصص اطفال مراجعه کردم و گفتن ممکنه ریفلاکس باشه و براش رانیتیدین و پدی لاکت تجویز کرده خواستم نظر محترم شما رو هم بدونم.آیا ممکنه از ریفلاکس نباشه؟
- بیخوابی نوزاد
با سلام .نوزاد چهل روزه ای دارم .که خودش را کش و قورس میاره و از خودش صدا درمیارد و بیقرار است و بیخواب .دکتر قطره ی کولید اید و پدی لاک داده ولی هیچ تاثیری ندارد .از شیر خودم تغذیه میکند و گاهی به او شیر خشک نان میدهم ممنون میشم منو راهنمایی کنید
- حرف نزدن کودک
سلام وقت بخیر. پسر شیش ساله دارم. تو خونه با ما با خاله و عمه و مامان بزرگ و بابابزرگ مادری قشنگ صحبت میکنه با بابابزرگ پدریش حرف نمیزنه. با دختر خاله مادرش هم قشنگ صحبت میکنه اما با بقیه نه. سلام و خداحافظ هم هیچوقت نمیکه تو پیش دبستانی هم جواب مربی رو نمیده و با اشاره باهاشون حرف میزنه فقط و با دوستاش هم تو گوششون حرف میزنه که مربی نشنوه. این لالی انتخابی هست؟ کدوم روانشناس یا پزشک ببرم میشه معرفی کنید؟
- شربت مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر عزیز. پسرم ۲۶ ماهشه با وزن ۱۲۵۰۰ و قد ۸۴ . تا ۲ سالگی بهش قطره آدزیر به گفته شما دادم . الان دوماهه که قطع کردم . چون وارد ۳ سال شده . اقای دکتر مبخواستم یه قطره یا شربت مولتی ویتامین بگیرم که نیازهای بدنش و تامین کنه و هم بچم کمترسرما بخوره چون مهد کودک میره بخاطر همون . البته من از نظر غذا ومیوه ومغزیجات همیشه بهش میرسم . ولی اگه یه شربتی رو بهم معرفی کنید که ضرری هم براش نداشته باشه ازتون ممنون میشم . خدابهتون سلامتی بده 🙏🙏🙏
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دخترم داره میره تو ۸ماه از کی باید قطره آهن رو شروع کنم.بخاطر ویروس خیلی وقته پیش شما نیاوردم برای کنترل

