Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تهوع
سلام،کودک نه ماهه من رودل کرده و هرچی خورده رو بالا آورده و میلش به غذا کم شده و حتی آب هم تو معدش نمی مونه،چه کار می تونم بکنم براش
- سلام آقای دکتر ایا ترکیبات شیر خشک های اچ آ یکی هست یا نه چون دکتر به خترم ببلاک اچ آ دادم ولی اینسری بجای ببلاک شیر اپتامیل اچ آ داد داروخونه ولی وقتی میخوره خیلی به خودش میپیچه و دلدرد میشه چون اپتامیل پپتی هم میخورد اینجوری میشد
- بیقراری نفخ شکم نوزاد ۲۰ روزه
سلام نوزادم پسر ۲۰ روزه به دنیا اومده شبها خیلی بیقرازی میکنه نفخ داره میتونم شربت بیبی سد بهش بدم
- خس خس سینه
باسلام پسرم ۱۰ ماهشه چندروز گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت فارمتین ولوارتادین واسپری سالبتول داده الان ۶ روزه دارو رومصرف میکنم ازدیروز پسرم اسهال گرفته نمیدونم دارورو ادامه بدم یانه؟ درروز چهاربار بیرون روی داره.درضمن سرفش بهترشده ولی خس خس داره چکارکنم .داروهارو چندروز باید بدم تا کاملا خوب بشه؟.ممتون
- مقدار دوز مصرفی ازیترومایسین ۲۰۰
دخترم ۷سالشه ۳۵کیلو وزنشه گلودرد از تاریخ ۳۰اردیبهشت فعلا به دارویی حساسیت نداشته شدت بیماری فقط درحد گلودرد و گرفتگی بینی می باشد
- واکسن
سلام آقای دکتر اگر بچه ۵ ساله سرمای خفیف داشته باشه یعنی فقط ابریزش میتونه واکسن انفولانزا تزریق کنه؟
- ازمایش
سلام دخترم ۷. ساله است تست tsh 4.416و تست پرولاکتین عدد ۶۴ است. آیا کم کاری تیرویید دارد ؟ و اینکه پرولاکتین بالا خطری دارد؟
- ارده و شیره ی خرما
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم یک سالشه میتونم بهش ی مقدار در روز ارده و شیره ی خرما بدم؟ چند وقتیه که دیگه میلی به خوردن تخم مرغ نداره. البته پنیر هم بهش میدم
- سرماخوردگی وسرفه
کودک پنج ساله ای دارم آبریزش بینی وسرفه دارد چه دارویی تجویزمیکنید
- سیب پخته
سلام آقای دکتر سیب پخته برای یبوست بچه۷ ماهه خوبه یا بده؟؟
- سرفه کودک یک سال
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم یک سال و دوماه هست وزن۸۳۰۰ چند روز سرما خورد دکتر براش پلارژین و نئوتادین نوشته بود الان سرفه میکنه انگار گلوش داره چرکی میشه مخاط بینی هم داره بنظرتون نیاز به چرک خشککن داره؟
- سلام دخترم چهار سالشه 14کیلو وزن داره چه مقدار باید بهش فارکسیم 100بدم چند سی سی؟
- غدچربی
سلام آقای دکتر خداقوت دخترم ۱ سال شد و ازموقع ک به دنیالومد کف پاش یک غد چربی داشت الان یکم بزرک سف شد و راه میره اذیت میشه میخواستم بدونم خوب میشه یا عمل کنم دکتربردم متخصص جراح گفتن باید عمل بشه ولی شک دارم میترسم چون بیهوش میخواد بشه چکارکنم
- قطره استامينوفن تاریخ گذشته
سلام پسرم ۹ماهشه دیروز بهش قطره دادم که در تاریخ ۱۴مهر باز کرده بودم تبش پایین اومد ولی حالت تهوع داشت باز دوباره صبح از همون قطره دادم بعد که دادم متوجه شدم سه روز از تاریخ باز کردنش گذشته الان باید چیکار کنم
- سرماخوردگی ویروسی
سلام وقت بخیر من دخترم ۲ سالشه سرماخوردگی ویروسی دارد شربت فارمنتین ۶۴۳ دکتر بهم داده خاستم راهنمایی کنید که چند سیسی باید بهش بدم
- یبوست
با سلام دخترم پنج سالشه موقع دفع مدفوع از مدفوع خون میاد و میگه ناحیه مقعد درد داره برای درمان چه کنیم ممنون از بزرگواریتون
- سلام اقای دکتردخترم دوسالشه وابریزش بینی شدید داره دکترم بردمش خوب نشده ابریزشش سبزرنگه علت چیه
- شیرخشک
نوزاد دوماهه که شیرمادر میخوره، گاهی شیرم خیلی کم میشه و نوزادم گرسنه می مونه. با توجه به اینکه نفخ و دلپبچه داره و مدفوع مخاطی و گاهی شیر بالا میاره، چه شیرخشکی براش مناسبه؟ ببلاک یک دادم یبوست شد و نفخ شدید
- اسهال
سلام دکتر.دخترم یه سال ویه ماهشه حدود چهار روزه هر چی میخوره به صورت مدفوع دفع میکنه یعنی روزی چهار پنج بار مدفوع میکنه ولی امروز دیگه اسهال شده ونفخ داره وسکسکه میکنه.گفتم ببینم علتش چیه؟
- سوزش ادرار
سلام شبتون بخیر اقای دکتر دخترم سه سالشه از دیشب وقتی میره ادرار کنه میگه میسوزه و جلو ادرارشو میگیره از ظهر تا الان نرفته دستشویی هر چی بهش میگم برو چیش کن میگه نه میسوزه به دارویی هست موقت سوزش رو قطع کنه تا فردا ببرمش پیش متخصص یا آزمایش بده

