Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وعرض ادب،دخترم۲سال وهشت ماهشه ووزنش۱۱کیلوهستش ولی قدش خوبه،امروز توی مدفوعش ی کم چربی توی اب اومدعلتش چیه واینکه خیلی وقتادل دردداره ممنونم ازپاسختون
- خس خس وگرفتگی بینی نوزاد بدون
سلام پسر من یک ماه ونیمش هست سه چهارهفته ای هست که بینیش گرفته وشببا خس خس میکنه انگار نمیتونه درست نفس بکشه اما تب وابریزش هم نداره چیکار کنم ؟قطره و شربتی که گفتین رو میشه بدون رفتن به دکتر خودم بهش بدم؟
- باسلام دخترم ۳ماهش هست رفلاکس داره شیرخشک میخوره خرط داره توگلوش باید چکار کنم
- دانه روی چشم
سلام اقای دکتز 3 الی 4 روزه پشت پلک پسر یکساله ام دونه قرمز زده دونه مدل جدشه و کمی قرمز ولی همون اندازه که بدده هست بزرگتر نشده چه دارویی میتونم استفادع کنم ؟
- کم خونی و وزن ثابت
سلام و خسته نباشید ممنونم که به والدینی مثل من که تو شرایط خوبی نیستن کمک میکنین پسر من دو سالشه و الان نزدیک پنج ماهه که وزنش روی ده کیلو مونده و قدشم رسد چندانی نداشته امروز جواب آزمایشش و گرفتم و به دکتر نشون دادم میگه این شرایطش به دلیل کم خونی و نداشتن ویتامین دی و چند ویتامین دیگس که نوشت و براش گرفتم اما خیلی برام مهمه که یه دکتر دیگه هم این آزمایش و ببینه نظر شما چیه فکر میکنین ربطی داشته باشه؟ممنون نیشم جواب سوالم و بدین بازم ممنونم ازتون
- مصرف آدوکید
سلام پسرم ۴ماهه هستش بایدروزی چندقطره آدوکیدبهش بدم ممنون
- خوراندن آب به نوزاد دوماهه
سلام خسته نباشید من دیشب سهوا به فرزند دوماه خودم آب دادم میخواستم بدونم مشکلی پیش میاد
- پرش انگشت نوزاد
با سلام وعرض خسته نباشید نوزادی چهار ماحه دارم که گاهیی یک انگشت او در خواب به صورت تیک دو بار میپرد،آیا طبیعی است یا از علائم تشنج و باید پیگیری شود؟
- سلام گوش دخترم روسوراخ کردیم دکترپمادتتراسیکیلین دادیادم رفت بهش بگم که دخترم فاویسم هست الان زیرگوشش گردنش جوش های خیلی ریزبوجوداومدنمیدونم بخاطراین پمادهست یانه میتونم پمادآدبزنم؟
- سلام.میشه به بچه ام که شش ماهشه شربت ستادین بدم بهش
- انگشت
سلام خسته نباشید کودک ۱۴ ماهه دارم که فقط هنگام خواب انگشتای دستش و پاش و گاهی دستش تکان میخورد زیاد انگشتا تکان میخورد نگرانم که تشنج باشد تورو خدا جواب بدین
- دلپیچه و کولیک پسرم
سلام آقای دکتر,مامان آرتام مقدم هستم,پسرم الان 35روزشه هفته پیش پسرمو آوردم پیشتون تشخیص کولیک دادین,پسرم هم شیرمادرمیخوره هم شیر خشک ببلاک 1,دلپیچه زیادی داره,بیقراری میکنه با اینکه قطره کولیکید میخوره ولی بازم دلپیچه داره.امکان داره از شیرخشکش باشه؟میتونم شیرخشکش رو عوض کنم؟به نظرتون چه شیرخشکی بدم بهش؟اگه نه قطره ی دیگه ای نمیتونم بهش بدم آروم شه؟
- سلام پسرم ۱۴ سالشه ابله مرغان گرفته تبش از ۳۹ بیشتر فقط با شیاف دیکلوفناک میاد پایین الان پنج روزه تب داره چکاررکنم
- سرفه نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید .یاسین موذن سرفه هاش بیشتر شده فکر میکنم الرژیش بیشتر شده اول صبح ها چندتا سرفه و عطسه داشت الان در طول روز هم سرفه میکنه انگار خلط تو گلوشه تب و ابریزش نداره ممنون از راهنمایی های شما
- شیرخشک ببلاک
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزاد بنده ده ماهشش بدلیل کمبود شیرمادر وعدم وزن گیری میخوام کمکی بهش شیرخشک بدم منتهی نوزادم یبوست داره ایا شما شیرخشک ببلاک ۲ مناسب میدونید؟.
- سلام دخترم ۴ماهشه شکمش ۴روز یکبار کار میکنه گاهی اوقات هم شیاف میزنم بهش،چکار کنم که مرتب شکمش کار کنه آقای دکتر
- شیر خشک
سلام پسرم ۱۲ ماهشه شیر خشک نان ۱خواهرم بهم داده براش خواستم بدونم که میتونم بهش بدم یانه ضرر نداره ممنون از شما زنده باشی
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر دخترم 4ماهشه 10روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشت دکتر بهش آزیترومایسین100 و اسپری بینی دادولی هنوز بهتر نشده،باز بردیم دکتر قطره پلارژین،اسپری بینی،وشربت سفیکسیم داد به نظر شما این داروها رو بدم خوبه یا داروی دیگه ای
- شربت تئوفیلین جی
شربت تئوفیلین جی برای کودک شیش ماه خوبه و چجوری استفاده کنم
- واکسن
سلام آقای دکتر، میخواستم بدونم این واکسن فلج اطفال که میگن متولدین ۹۵تا ۹۷ که خوراکیش رو مصرف کردند،باید دوباره بزنند صحت داره!یعنی الان باید حتما ببریم بچه هامون رو بهداشت تا تزریق کنند!؟این واکسن تب و درد هم داره؟با تشکر

