Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرت کردن خسته خرما
طفل سه سالم ۲۰ دقیقه پیش یک دانه خسته خرما قرت کرد باید چی کنیم خودش نرمال است شکر
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام شیرخشک پسرم که۵ماهشه مشکلی داره ازچند نوع بهش بدم اخه اپتامیل چندروزمیخوره باز ببلاک دادم باز دوباره نان خریدم ایا مشکلی داره ازهمش بهش بدم؟؟
- سرفه نوزاد
سلام خسه نباشید پسرمن ۲۰روزه بدنیااومده سه چهارروزه سرفه میکنه پیش متخصص هم بردم شربت آزیروسین داده روزی یک سی سی ولی سرفش قطع نشده
- اسهال استفراغ
سلام اقایه دکتر خسته نباشین امیرعباس بستری شد الان از دوشنبه بستریم که پزشکش دکتر گل شکن هسش که دید امیرعباس استفراغ میزنه شیرنان که میخورد رو عوض کرد گذاشت ببلاک اما امیر اسهالش بسیار شل وابکی و استفراغشم اونقده که از دماغ میریزه نمیدونم چی باید بکنم بخدا خودم خسته شدم
- سرماخوردگی
سلام دخترم یک ساله نیم،سرفه همراه باخلط داره ازچه داروی استفاده کنم .ایاشربت سفیکسیم 100ضرر نداره
- مقدارمصرسفیکسیم برای بچه ۵ساله باوزن ۱۳کیلوگرم
- خوردن هسته هلو
سلام هسته هلو متوجه نشدم قورت دادم دفع می شود
- برای نوزاد دوماهه چکار کنیم که یبوست بر طرف شود
- سلام علت زردی کف پا درکودکان چیه؟
سلام اقای دکتر پسرم چهارسالشه و پیش متخصص گوارس کودکان بردمش وازمایش گرفت و اندوسکوپی شد گفت ریفلاکس و ورم معده داره و اسید معدش بالاس خیلی و علت زردی و پرسیدم گفتم چیزای زرد زیاد میخوره مثل نارنگی هویج و...بعد دیگه چیزی نگفت واب هوبج زیاد میخوره .لطفا بفرمایید علتش چیه و کم خونی هم کم داشت و ویتامین D3هم یه کم پایبن بود
- تب وگلودرد
سلام،خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۱۸ ماهه است امروز تب کرده وگلو درد است و سرفه میکنه خودم و همسرم هم بگو دردو سردرد و کمی تب داریم میشه راهنماییم کنید
- عمودی نگه داشتن
سلام آقای دکتر ممنون از پاسخ گوییتون ببخشید بچه رفلاکس که خس خس سینه داره وشیر بالا نمیاره چند دقیقه بعد از شیردهی باید عمودی نگه داشت؟ سوال دیگم اینکه اگه تو خواب شیر بخوره هم باید عمودی نگه داشت؟ ممنون
- مقدا ونحوه مصرف شربت اآموکسی سیلین
مقدار ونحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای کودک ۱ساله و سه ماهه با وزن ۱۱کیلو
- آبله مرغون
سلام خسته نباشیداقای دکترپسرم ۳ روزه آبله مرغون گرفته۷ سالشه دکتربهش قرص هیروکسی زین داده هر۶ساعت نصف میخوره بااستامینفون ویه پمادکالامین وصابون شستشواحساس میکنم داره تاول ها بیشتر میشه شماچه راهنمایی میفرماییدممنون میشم
- سلام دخترم ۵ ماهشه بعضی موقعها که از خواب بلند میشه سر و بدنش میلرزه وقتی بغلش میکنم اروم میشه مشکلی داره ایا
- ابتلا به زرد زخم آقای دکتر پسرم ۱۲ سالشه و ۵۸ کیلو وزن داره دکتر برای زرد زخمش کپسول سفالکسین ۵۰۰ داده که فقط چند تا دونشو خورده بقیشو نمیخوره به هیچ وجه و بیرون می اندازه میشه کمکم کنید چکار کنم داروی دیگه ای هست براش
- پسرم محمد
سلام پسرم ۸ ماه و۲۰ روزشه اوایل خیلی خوب میخورد صبحانه نهار شام الان فقط شیر میخوره خیلی غذا کم میخوره میتونم بگم اصلا دهنش وباز نمیکنه اگه هم باز کرد همشوو میزیزه بیرون به نظرشما باید نگران باشم یا نه کم کم خوب میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- روی پنجه ایستادن کودکم
با سلام و عرض ادب کودک من یکساله است و دستش را میگیره بلند میشه اما بیشتر اوقات روی پنجه می ایسته البته کف پاهاش را هم زمین میذاره اما بیشتر اوقات روی پنجه می ایسته از همه نظر هم نرماله میخواستم بدونم مشکلی نداره؟
- اسهال کودک ۱۱ماهه
سلام خسته نباشیدپسرم ۱۱ماهشه اسهال شدن ۳ روزه امروز چ دارویی بدم قطع بشه برم دکتردارودادن کم شده ولی قطع نشده.امروز ریزش بینی هم داره لطفا راهنماییم کنیدممنونم
- باد شكم نوزاد ٥ ماهه
سلام و خسته نباشي آقاي دكتر دختر من خيلي باد شكم داره و يكم كم خواب شده البته از وقتي لعاب برنج همراه بادام بهش ميدم بيشتر شده احتمال داره بخاطر اين موضوع اذيت بشه چه بايد كرد؟٥ ماهو١٦ روزش شده
- حساسیت
سلام کودک 3 ماهه ای دارم که به شیر و پروتئین گاوی حساسیت داره شیرخشک آپتامیل پپتی و ایزومیل امتحان کردم بهش نمیسازه یعنی هم به پروتئن شیر گاو هم سویا حساسیت نشون میده و تعداد دفع در روز چند برابر میشه آیا از شیرخشک AL 110 میتونم استفاده کنم ؟؟

