Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ببلاك
بإسلام.دخترم شيرخشك ببلاك آي آر ميخوره وارد هفت ماهگي شده چه شماره اي بايد بخوره؟ ببلاك شماره چند؟
- بچه من یکم سرفه میکنه چ شربتی خوبه براش دم ب دم سرفه
- زردشدن پوست نوزاد۷ماهه
سلام نوزاد۷ماهه ای دارم ک ۲۰روز پیش آزمایشcrpخونش ۴۸بود ک رنج آزمایشگاهیش۶بود سفیکسیم تجویزشدبعداز۴روز دوباره آزمایش دادک اومده بودزیر۶ومدت ۱۰روز سفیکسیم خورد الان۳روزازاتمام دارومیگذره ک پوست صورت وبدنش زرد شده ولی تب یااسهال نداره خیلی نگرانم علت زردشدن پوستش چیه ؟
- پلیکتازی کلیه
دررسونو گرافی انومالی ۱۸ هفتگی پلیکتازی با عدد ۴ در کلیه چپ جنین مشاهده شده و در سونو ۳۰ هفتگی این عدد به ۷ رسیده است. ایا این وضعیت خطرناک است؟
- تب بچه
سلام اقای دکتر پسر من ۱۸ ماهشه با وزن ۱۳ کیلو دیشب یهویی تب کرد و از صبح تب داشت که بردیم دکتر و گفتن امیکرون ..یه امپولی زدن ۱/۴که نمیدونم چی بود و یه شربت دیفین هیدرامین و شیاف استا ۱۲۵ ..الان پسرم از بعد ازظهری اسهال داره و چون تبش پایین نیومد از شربت پروفن استفاده می کنم .نظر شما چیه ببخشید تو اسهالشم انگاری رگه ی خون بود
- سل سلین ۱۲۵ چند سی سی بش بدم برای عفونت گوش
سلام دکتر اموکسی سلین ۱۲۵ به بچه دوماهه باوزن ۴.۲۰۰چهار کیلو ودویست گرم چند سی سی بدم
- اسهال
سلام دکتر من یک خانوم هیجده ساله هستم و یک دختر یک ساله دارم الان سه روز که خیلی شدید بطور دائم اسهال زرد ابکی و بد بو هست استفراغ هم میکنه هر چی بهش میدم اثر نمیکنه چیکارش کنم و تو شهر غریبم نمتونم حتی بستریش خواهش میکنم کمک کنین
- استامینوفن پاراکید
دادن استامینوفن پاراکید برای نوزاد ۴ ماهه ام ۶۳۰۰ وزنشه چند قطره باید بهش بد؟
- شیرخشک آ ال110
سلام.نوزادم سه ماهشه،بخاطر حساسیت ب پروتئین گاو و عدم تحمل لاکتوز،و اسهال و استفراغ،بهش شیرخشک نان آ ال110 میدم.اسهال و استفراغش خوب شده،و حسابی هم تپل شده.تاوقتی ک بزرگتر بشه و غذای کمکی شو شروع کنم،موردی نداره دادن این شیرخشک رو ادامه بدم؟
- شیر خشک
سلام اقای دکتر نوزاد سی روزه دارم که شیر خشک آپتامیل پپتی یک میخوره به خاطر حساسیت گاوی که داره ولی شدید نفخ میکنه. چیکار میتونم بکنم؟
- سر نوزاد
سلام من یه نوزاد دو ماهه دارم که فرم سرش گرد نیست کشیده هستش به طوری که وقتی ه صورت ایستاده نگهش میدارم قسمت پشت سرش بالاتر از پیشونیشه.خواستم بدونم که فرم سرش به مرور درست میشه یا نیاز به درمان داره؟؟؟
- ختنه
سلام. پسرمن ۹ اسفند واکسن ۴ماهگی داره. میخواستم ببینم ۷ اسفند میتونم ختنه ش کنم یا بعد واکسنش ختنه کنیم؟ اگر بعد واکسن باید باشه چقدر بعد از واکسن؟
- سرفه
سلام آقای دکتر یه پسر سه ماه و نیم دارم سرفه های خلط دار میکنه ولی خلط نداره و تب هم نداره بعضی وقتا از شدت سرفه بالا میاره غی بچه رنگش سفیده ولی یکم چسبندگی داره .وشب ها بخور سرد براش روشن میکنم .واکسن دو ماهگیم نزده دکترم نبردم شیر مادر میخوره وزن و قدشم خوبه دارو فقط جوشونده عناب خورده میشه راهنماییم کنید
- سرماخوردگی
سلام پسرم تقریبا یک ماهه درگیر سرماخوردگی شدیده یه بارم آزمایش دادیم گفتن عفونت شدید خون داره تقریبا ۲۰ روز پیش اول دکتر سفکسیم ۱۰۰ داد خوب شد اما به محض قطع شدن دارو بعد دوروز کلا علائم برگشت دوباره آموکسی کلاو ۴۵۷داد اما هیچ فرقی نکرده میخام سفکسیم بدم بنظرتون مشکلی نداره ؟ پسرم ۴ماهشه و ۸کیلو وزن داره
- شیر خشک
سلام با توجه به رفلاکس نوزاد پزشک شیرخشک ببلاک ar تجویز کردند و الان نوزاد 1 ماه شده است تا چه زمانی باید ببلاک ar مصرف کرد؟
- قطره
سلام آقای دکتر من دخترم چهار ماهشه قطره ی پدی لاکت بهدش دادیم بعد از چند ساعت تمام بدن نوزادمون جوش های ریز زده بیرون علت چی میتونه باشه
- کم شدن ادرار
سلام وقت بخیر چن روزی میشه ادرار دخترم کم شده و رنگ ادرارش زرد مایل به قهوه ای شده به طوری که رنگش روی پوشک میمونه دخترم چهار ماهشه چکار کنم
- قطره پدی لاکت
سلام اقای دکتر قطره پدی لاکت تا کی باید به نوزاد داد؟
- رفلاکس نوزاد
با عرض سلام نوزاده ۵۵ روزه ای دارم از روزای اول شیر مادرو با شیر خشک تروییتال میخورد تا ماه اول مشکلی نداشت رفلاکس نداشت درد شکم یا کولیک داشت ولی الان دو هفتس رفلاکش داره اول زیاد نبود یکم بالا میاورد دکتر پدی لاک ایزی کول با شیر خشک گیکوز داد بعد گفت اول ببلاک ای آر بدید مشکله رفلاکسش رفع شه بعد گیگوزو شروع کنید ۱ هفته ببلاک ای ار دادیم بعد تموم شدن گیگوز دادیم زیاد بالا اورد ترویتتال شیر خودشو دادیم بالا اورد مجبور شدیم ببلاک ای ار دوباره بدیم مشکلی نداره زیاد بالا نمیاره ببلاکه آی ارو میخوره فقط مشکلش اینه بچه رو سیر نمیکنه هر ۱ ساعت یا یک ساعت نیم بیدار میشه شیر میخواد راهکارتون چیه میشه ببلاک ۱ با ببلاکه ای ار مخلوط کرد یا برنده دیگه ایی بدم ای ار یا نوعه شیر دادنو عوض کنم راهکارتونو لطفا بگید ؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکترخسته نباشین پسرم امروز رفت تو شیش ماه که چن روز عطسه میزد الان از دیرو ابریزش بینی داره و عطسه میزنهکه خودم استامینوفن و قطره بینی و سیتریزین میدم بش اما زیاد استامینوفن نمیدم چهار ساعته نمیدم ساعتش رو بیشتر کردم چیکارکنم بیشتر نشه سرماش خیلی استرس دارم

