Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شنوایی سنجی
سلام وقت بخیر دختر سه ماه و نیمی. دارم که شنوایی سنجی سه ماهگی نبردم آیا ضروریه و اینکه الان میتونم ببرم دیر نشده به صدا ها عکس العمل نشون میده و در ظاهر مشکلی نداره
- یبوست نوزاد 2ماهه
- خوردن مکنیوم
من خواهرم زایمان کرده ولی بچه رو بردن دستگاه معده شستشو دادن به خاطر خوردن مدفوع خطرناکه
- قرص فنوباربیتال
سلام و خسته نباشید قرص فنوباربیتال برای نوزادمون پزشک تجویز کرده دو به شک هستیم به نوزاد بدیم یانه چون میگن خوب نیست میخواستم نظرتان بهمون بگید ممنونم
- دخترم کاغذ رسید عابر بانک خورده
سلام دخترم رسید عابر بانک یه تیکه خورده چیکار کنم دل درد گرفته ۶ماهشه خیلی نگرانم
- شيرنخًوردن
بإسلام دخترم شش ماهشه هر هفت ساعت شير ميخوره مخصوصًا تو خواب كه اصن اي نميزنه شيرخشكيه
- خس خس سینه
سلام نوزاد ۴ ماهه من سینه اش بعضی وقت ها خس خس میکنه و سرفه میکنه البته اب دهانش زیاد شده رفلکس هم داره هیچ علائم تب یا سرماخوردگی نداره
- ناف نوزاد
سلام دخترم ۴ماه و ۷ روز داره نافش زود افتاد چیزی براش نگذاشتم ولی همیشه از نافش آب درمیاومد وقتی گریه میکرد میاومد بیرون نافش الان مدتیه التهاب داره خشک شد چند روز پیش الان دوباره التهاب داره و دونه های ریز دورش زده چکار کنم لطفا پاسخ بدین
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- فرنی
سلام آقای دکترخسته نباشی فرنی روزی چن وعده برانوزادپنج ماهه بدم واینکه بهداشت گفته روزی یه قاشق بده ولی سیرنمیشه دوقاشق میدم ضررداره؟واینکه باآب درس میکنم فرنی آردبرنجواصلاشیرنمیزنم ضررداره؟
- گفتار کودکان
با سلام و خسته نباشید...
حدود 3 ساله که در فرهنگسرا و مهدکودکها در رشته موسیقی و تئاتر مشغول بکار هستم.
چند وقتی هست که به چند مشکل در رابطه با تلفظ صحیح کلمات و گفتار صحیح توسط کودکان رو برو شده ام که گاها با لکنت زبان همراه می شود، از آنجا که من پزشک نیستم ولی در چندین مورد مشابه به طور ناخودآگاه این موارد برای چند کودک در کلاسهای مهارت کودکانه برطرف شده است، لذا خانواده ها جهت درمان به سراغم می ایند و اصرار دارند که به واسطه مهارتهای کودکانه و آموزش در زمینه آواخوانی و حرکات فرم زبانی و کلامی کودک دلبندشان معالجه و درمان شود.
لطفا مرا راهنمایی بفرمایید با این نوع کودکان چگونه کنار بیام و رفتار کنم و به چه شکل جوابگوی پدر و مادرها باشم؟ ممنون و سپاس. - سلام من دندون کشیدم نوافن
با سلام من دندون کشیدم یه دختر ۴ ماه دارم مشکلی نداره چون شیر خودمو بهش میدم.بخروم
- دخترم ۱۹ ماهشه آبریزش بینی داره
والا هزینه ندارم ببرم دکتر چه شربتی بدم چقدر باید بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- زردی نوزاد
سلام وقت بخیر میبخشید نوزاد دارای گروه خونیb+ و هم گروه خونی من است. در روز سوم تولد زردی۱۶.۵ داشت و تحت درمان فتوتراپی قرار گرفت به مدت۴۴ ساعت و بعد از ان در روز۷ ام تولد زردی ۱۳.۸ هست.ایا لازم است مجدد در دستگاه قرار بگیرد؟ ممنون میشم راهنماییم بفرمایید.
- مدفوع نوزاد
باسلام نوزادی دارم که ۲ ماهست چندروزه که مدفوعشم زرد رنگ ولی چرب هستش وهم شیر خودمو میخوره هم ۳ وعده شیرخشک،علت مدفوع چربش چی میتونه باشه آیا خطرناکه
- شیر خوردن نوزاد
سلام جناب دکتر وقت بخیر آقای دکتر نوزاد هر ۲ ساعت یا ۳ ساعت چند دقیقه باید شیر بخورد؟ ۱۵ دقیقه یا ۲۰ دقیقه؟ گاهی اوقات نوزادم ۵ دقیقه میخورد زمانی که خواب است یا خوابش میگیرد هنگام خوردن.
- عفونت چشم نوزاد
سلام اگر قطره چشم باکتری ماید را ب طور اشتباه دوبار در چشم نوزاد بریزم چه میشود لطفا راهنمایی کنید
- آلرژی
سلام آقای دکتر خسته نباشید،ببخشید میخواستم بپرسم شربت سیتریزین واسه آلرژی شیرخوار ۷ماهه با عطسه و آبریزش و گرفتگی بینی قابل استفاده هستش واینکه چند cc؟؟؟؟
- گلبول سفید خون در نوزاد
سلام بالا بودن گلبول سفید در نوزاد دو ماه نشونه ی چیه؟
- تاخیر درراه رفتن
کودکم یکساله هنوز راه نمیره12ماهشه

