Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلاماقای دکترخسته نباشی ببخشیددختر۹سالش چندوقت کفپاودستاش زردعلتزردیچیستخیلیاسترسدارم
- شیر
سلام شیر بیومیل 2 میدم ولی احساس میکنم شب ها سیرش نمیکنه میشه شیر خوبی بهم معرفی کنید
- شربت آزیترومایسین۲۰۰
میزان استفاده از شربت آزیترومایسین برای کودک ۲سال و پنج ماهه...وزن ۱۳ونیم کیلو
- تب
سلام وقت بخیر دختر هفت ماه و نیمی دارم کمی سرفه میکنه و دمای بدنش تا ۳۸بالا رفت بهش شیاف استامینوفن زدم برای سرفه اش چه دارویی بدم
- ابریزش بینی
سلام پسرم 8ماهشه ابریزش بینی داره میتونم بهش شربت سرماخوردگی کودکان پاک دارو بدم؟
- سلام آقای دکتر ایا قطره پدی لاکت برا یبوست هم خوبه
- کودک يک ساله 2
سلام آقاي دکتر دوباره مزاحمتان شدم عذر ميخوام آقاي دکتر من ازتون پرسيدم ميتوتم به کودک يک ساله ام معجون شير و گردو و عسل و موز بدهم گفتيد اشکالي نداره اين سوال برام پيش اومد که بچم شير محلي دوست داره ميتونم شيرمحلي را 20دقيقه جوش بزنم و پاستوريزه کنم و بعدش با معجون قاطي کنم بدهم بخوره؟؟شيرمحلي اشکالي ندارد؟؟
- بی میلی کودکم ونخوردن شیر
سلام به کودک 9ماهه ام هر شیرخشکی میدم روی وزنش اصلا تاثیری نداره آیا میشه از شیرخشک شماره 1که چربتره برای وزن گیریش استفاده کنم؟؟؟
- مقدار مصرف پاراکید
سلام اقای دکتر نوزاد من هفت ونیم کیلو هست. استامینوفن پاراکید که به صورت سوسپانسیون هست چند قطره میتونم بهش بدم برای پایین آوردن تب؟
- مشکل ن
شیر به صورت بلغمی بالا میاره بعضی وقتا البته دستشو تا حلقش میکنه تو دهنش ؟ رفلاکس تاکی ادامه داره ؟
- خلط
سلام آقای دکتر نوزاد یک ماه و نیم دارم احساس میکنم روی سینه اش خلط است و بینی اش اکثرا کیپ است و درست شیر نمی خورد آیا مشکل خاصی دارد و باید چه کنم ممنون
- گریپ میکسچر
سلام آقای دکتر برای نوزاد 5 ماهه با وزن 7.200 برای رفع دلدرد و بیقراری چه دارویی استفاده کنیم؟ و چقدر شربت گریپ میکسچر بدیم؟
- سلام دخترم یک سال وسه ماهش هست به جای اینکه روزی 15 قطره بهش بدم اشتباهی تاالان هرروز 25 تا قطره بهش میدادم الان نگرانم نکنه مشکلی براش پیش بیات واینکه دخترم هنوز راه نمیره حتی روپاهاش هم واینمیسه فقط روزانو می ایسته لطفن راهنماییم کنید ممنون
- دخترم از پله ها افتاده پایین باسر
دخترم امروز با کله افتاد پایین از پله ها خیلی نگرانم بخاطر کرونا نبردن دکتر
- قطره پاراکید
سلام به کودک ۱۸ ماهه باوزن ۹کیلو چه اندازه پاراکید بدهم لطفا ازروی قطره چکان هم بگیدکه چه اندازه باشه؟؟
- کبود شدن
سلام آقای دکتر پسر من ۱۰ماهشه همون یکی دوماه اول وقتی خیلی گریه میکرد به حالت ریسه میرسید دیگه هیچ وقت اینجوری نشد الان دوهفته شده میرم سرکار پرستارش میگه امروز با بچه ها بازی میکرده بدون اینکه گریه کنه دوباره به اون حالت رسیده که نفسش قطع بشه وادعا میکنه که اصلا گریه نکرده درحالی که من حرفی روقبول ندارم خیلی بچه نرمالی هست رشدش خوبه ،بچه باهوشی هست به نظرتون میشه بدون هیچ دلیلی یهو کبود بشه ؟؟؟؟
- شکم درد نوزاد۱۵روزه
با سلام وخسته نباشید،پسرمن۱۵روزه دیشب تا حالا شکمش کار نکرده خیلی هم بخودش فشار میاره،دلپیچ هم داره،گربه میکنه و نمیخوابه،توصیه تون چیه آقای دکتر
- سرماخوردگی
- آهن
سلام پسرم ۸ماهشه قبل وبعد دادن قطره چقدر فاصله باشیر مادر داشته باشه
- رفتار مشکوک
سلام آقای دکتر ،دختر 19ماهه ای دارم که وقتی میخواد بخوابه یا در حالت خوابیده باشه ،پاهاشو به حالت کشیده در میاره ،خیلی سفت که به زور میشه پاش بالا کشید وبه پوشکش فشار میاره ،بنظرتون باید درمان بشه ،موضوع رو عوض میکنیم گریه میکنه بنظرتون مشکلش چیه،

