Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کشیدن نفس عمیق وتکرار ان
سلام اقای دکتر ،خواهر زادم حدود پنج سال ونیمش هست یه مدت هست نفس عمیق زیاد میکشه تقریا هر ده دقیقه یکبار فقط هم تو طول روز هست وشب اینطور نیست
- پدیزان
سلام برای پسرم ۳ سال و ۳ ماه داره باوزن ۱۴ کیلو شربت پدیزان واسه سرماخوردگیش گرفتم چند سی سی باید بهش بدم اقای دکتر؟؟ ممنونم از لطفتون
- شاش بند
سلام دخترم دارم یک ساله است شاش بنده برای چی خوبه
- افتادن ناخن خود ب خود دست و پا
سلام ببخشید دکتر ناخن دست و پا ی دخترم خود ب خود میوفته علتش چیه؟؟دخترم ۷سالشه.
- استفراغ
سلام اقایه دکتر دخترم سرماخورده بردمش دکتر ولی الان چندروزه بالا میاره هرروز یکبار خلط هم داره چه شربتی بدم که ضداستفراغ باشه شهرستانم دسترسی به مطبتونو ندارم یه شربت چرک خشک کن هم بهم معرفی کنید حالا یا آزیرامایسن ژا هرچی که شمابگید ممنون
- حرف زدن کودک
سلام .پسرم یکسال و هشت ماهش هست کلمه های خیلی کمی رو میگه تقریبا ۱۰تا ۱۲ کلمه میگه ولی خیلی کم تکرار میکنه .وقتی هم بهش میگم مثالا بگو مامان یا ماما نگاه میکنه و میخنده تکرار نمیکنه .البته خیلی چیزها متوجه میشه و باهوش هست .البته ما اصلا با کسی ارتباط نداریم و خیلی کم باهاش حرف زدن تمرین میکنیم ایا این ها تاثیر داره؟یا باید نگران باشم ؟ بی نهایت به تلویزیون هم وابسته هست
- سیاه شدن دندان
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم ۲سالشه علت سیاه شدن دندان چیه ..نه قطره اهن میدم نه ویتامین ..ولی دندانش داره کم کم همه سیاه میشه.ممنون
- با سلام پسرم ۶.۵ ساله اس از هفته پیش دچار تب شده و بعد سرفه و آبریزش بینی .الان بعد یک هفته هنوز تبش پایین نیامده. باید چیکارش کنم .متخصص اطفال هم بردم گفتن باید تب ویروسیه باید تحمل کنید. تا کی باید صبر کنم .تورو خدا کمکم کنید.
- یبوست
سلام پسرم ۳ سالشه میخواستم بپرسم الان نزدیک چهارماهه پودر پیدرولاکس میخوره اما بازم هفته ای یک بار اما با گریه اما مدفوع نرم تر میخواستم بپرسم تا کی میتونم این پودر و بدم وراه حل چیست ممنون ازمایش خونم داده wbc14350 Lga serum 57
- سرطان معده
سلام آیا سرطان معده در کودکان امکان داره
- الرژی
سلام اقای دکتر دخترم ۱۹ ماهشه شبا اصلا نمیخابه همش گریه میکنه روی صورت و پشت گردنش هم جوش میزنه بعضی وقتا لبینات هم ک میخوره مدفوعش مخاطی و اسهال میشه میخاستم ببینم ایا الرژی داره چ داروی برای الرژی خوبه ممنون
- مقدار مصرف سوسپانسیون آزیترومایسین ۲۰۰ براب کودک ۹ سال
باسلام پسرم ۹ سال هست.سرفه های خلطی داره چند روز سرفه خشک داشت و دیفن هدرامین کمپاند بهش دادم الان سرفهای خلطی شده.سوسپانسیون آزیترومایسین ۲۰۰ رو خریدم چه مقدار بهش بدم؟ پسرم ۲۴ کیلو هست.. لطفا بهم اندازه مصرف با قاشق رو بگید چون پیمانه ندارم ممنون
- شیر نخوردن نوزاد ۵ ماهه
سلام دختر ۲ روز مریض شده بالا میاورد از وقتی مریض شده شیر نمیخوره هر ۵ ساعت یکبار شیر میخوره جای نگرانی داره چیکار کنم
- تب و اسهال
دختر 3 ساله ام تب خفیفی کرده و بعد اسهالی شده لطفا راهنماییم کنید
- مدفوع خلط دار
با سلام و خدا قوت ، پسرم دو سال و یازده ماهشه، دیروز علایم سرماخوردگی داشت ، ابریزش و خلط بینی و دو بار در مدفوعش هم خلط دیدم ایا این خلط در مدفوعش میتونه بخاطر سرماخوردگی باشه؟ یا ممکنه عفونت روده باشه؟اسهال و تب نداره
- سلام پسرم ۳ سالشه هسته زردآلو قورت داده همش میگه مامان دلم درد میکنه چکار کنم یکبار هم شکمش کار کرده ولی از اون به بعد دیگه کار نکرده
کره هم بهش دادم
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشید دختر من ۵ روزه تب داره یبوستم داره و گلوش تازه خلطی شده خیلی بی حال است چند روز پیش بردم دکتر سفکسیم ۱۰۰ براش نوشته وزنسم ۱۲/۳۰۰ است چقدر باید بهش بدم چند ساعته
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید.من دخترم 3سال و2ماه داره.الان 3هفتست سرماخورده ولی هنوز آبریزش بینی داره وبا شربت سرماخوردگی کوریزان وسیتریزین قطع نشده.قطره سدیم کلرید هم براش میزنم.دیگه چیکار کنم تا آبریزشش قطع شه؟؟واینکه سرفه ام داشت وبا شربت برم هگزین بهتر شده اما با اینکه سرفه اش کم شده اما سینه اش خلطیه.میشه لطفا بگین چیکار کنم چی بهش بدم؟؟
- کوتاهی قد ورزندم
- اسحال شدید نوزادشش ماهه و تب پشت سرهم کودک پنج سله
پسرم هنوزشش ماهش تموم نشد ه دوماهه اسحاله توروخدا كمکم کنید دخترم هم پنچ سالشه همیشه تب داره الان استفراق هم داره ولی تبش باهیچ دارویی پایبن نمیاد

