Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست کودک …
سلام آقای دکتر خسته نباشین پسرم ۱۶ ماهشه از همون روز اول که بدنیا اومده مشکل یبوست داره چند بار دکتر هم بردمش ازش آزمایش گرفتن میگن مشکلی نداره با هر وعده غذا بهش دو قاشق روغن زیتون هم میدم ولی بازم یبوستش خوب نشده بنظر شما چی کار باید کنم چی بدم یا دوباره ببرمش دکتر خواهش میکنم راهنماییم کنین .؟
- زينك
باسلام پسرم ١١ماهشه داروي امپرازول مصرف ميكنه ميتونم بهش زينك بدم
- شیر ریختن
سلام نوزاد دوماهه ام موقع شیرخوردن شزوع می کنه به زور زدن برای دفع مدفوع و گاز، زور زدن باعث میشه حجم زیادی شیر بریزه و دوباره تقاضای شیر کنه. واقعا از این وضعیت کلافه شدم. مدفوعش هم کشدار و مخاطیه و با پروبیوتیک خوب نمیشه.
- تيروئيد
با سلام خسته نباشين ببخشيد من پسرمو ٥روز پيش بردم چكاب ٢سالگي تيروئيدشو گفتن مشكل داره T4=11.06 T3=1.44 TSH=0.84 ممنون ميشم شما نظرتونو بهم بگين🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر کودک6ساله ای دارم که علاوه بر آبریزش بینی یکروزی هست که چشمهایش عفونت کرده شما چه تجویز میفرمایید
- سفیکسیم ۱۰۰
دخترم ۴ روزه تب داره سفیکسیم تجویز کردند و دوز مشخص نیست دخترم ۴ سالشه و ۱۲ کیلو وزن دارد
- لجبازی کودک ۲ ساله
یه پسر ۲ ساله دارم اصلا حرف گوش نمیده همه چیزو با گریه بدست میاره گریه که میکنه میزنه تو صورت خودش بعضی وقتا ناخوناشو میکنه با دندون
- اسهال مزمن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر هشت ماهه ام حدود چهل روز است که اسهال میباشد و دوازده روز هم بستری شد ولی خوب نشد .آزمایشات اینا همه نرمال هستن فقط کم خونی دارد.دفعه آخر دکتر متراندینازول و کلوتومازل نوشته.پلانتاژل .شیرخشک اسهالی.ولی به خاطر اینکه شیر خودمو میخوره شیرخشک خوب نمیخوره.میخواستم بدونم من چیکار کنم و با اینکه عفونت نداره ینی تو آزمایش نشون نداده بازم لازمه آنتی بیوتیک ها رو بخوره؟چون خیلی سخت میخوره.
- کودکم الان یه هفتس اسهال شده بخاطر انتی بیوتیک مصرفی هست چکارکنم ؟
پسرم از دیروز اسهال شده و ۱۰سالشه بنظرتون ویروسیه
- ترشح گوش
سلام خسته نباشید .پسرم 5سالشه گوش درد گرفته البته تا وقتی دست به گوشش نمیزنه درد نداره وقتی خودم گوشش دیدم ترشح داشت تو این اوضاع کرونا نمیتونم ببرمش دکتر تبم نداره ایا نیاز به دارو داره اگه نیاز هست چه دارویی بهش بدم ممنونم
- سینوزیت
پسرم ۸سالش هست ۱۹کیلو سینوزیت داره دکترش ۱۰تا امپول امپیکسیل نوشت روزی دوتا امپول ها تو۵روز تموم شد بردیم دکتر کاملا خوب شده بود دکترش گفت چون دوره درمان ۱۰روز هست ۱۰تا هم از امپول ها ادامه بدید خوب هم شده باشه ادامه بدید ما میترسیم از این همه انتی بیوتیک ما میخوایم ادامه ندیم اما میترسیم درمان کامل نشه راهنمایی کنید چه کار کنیم؟
- تکررر ادرار
دختری 7 ساله دارم که دچار تکرار ادرار شده است پارسال نیز این اتفاق افتاد ولی بعد از مدتی خوب شد و ادرار او کم می باشد در ضمن از لحاظ بدنی خوب می باشد آیا مریضی خاصی دچار شده است یا نه؟ نیاز به مراجعه به دکتر دارد یا نه
- سلام آقای دکتر ایا ترکیبات شیر خشک های اچ آ یکی هست یا نه چون دکتر به خترم ببلاک اچ آ دادم ولی اینسری بجای ببلاک شیر اپتامیل اچ آ داد داروخونه ولی وقتی میخوره خیلی به خودش میپیچه و دلدرد میشه چون اپتامیل پپتی هم میخورد اینجوری میشد
- آرسین 90
با سلام پسرم 4 سالشه با قد 99 سانت به نظرتون قدش خوبه؟ یه شربت مولتی ویتامین مناسب رشد و قد که آهن زینک کلسیم منزیم و ویتامین ها و برای سیستم ایمنی بدن هم خوب باشه میشه معرفی کنید،؟ ممنون میشم
- اسهال
سلام پسر بچه من13ماهشه الان چهار روز که دچار اسهال شدید شده سه روز که بستریش کردن هرچی سرم دادن بهش همینجوری دکترش میگه مادارو بهش میدیم که بیشتر اسهال بشه تا میکروب ها دفع بشه الان مانمیدونیم چیکار کنیم خواهشمندم کمکمان کنید
- حرف زدن کودک
سلام وقت بخیر بچه ام دو سالشه فقط تاب تاب عباسی، نه و تاتی میگه. صدای حیوانات رو هم در میاره. اما حرف نمیزنه بقیه چیزها رو همه رو با اشاره بهم میفهمونه و هر چی بهش بگم کاملا متوجه میشه طبیعیه؟
- اشتهااور
سلام برای پسر 18 ماهه ام که کم اشتهاست شربت باریج خوبه یا سانستول یا اسیپ؟؟؟روزی چند سی سی
- بیمارستات
سلام دکتر گرامی اگر تب بچه ادامه دار باشه و بیمارتون هم هست و دیردز فارمنتین هم بعش دادین اگه تاچندروز بعد از استفاده از فارمنتین تبش قطع نشد باید بیایم بیمارستان برای بستری؟ و کدام بینارستان؟
- واکسنششماهگی
سلامواکسنششماهگیدخترمروزدمساعت۳صبحخیلیزیادبالااوردبخاطرچیبوده
- عفونت ادراری کودکان
عفونت ادراری نشون داده آزمایش ،برای خارش و عفونت ادراری چه دارویی بدم؟

