Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ختنه
سلام اقای دکتر من پسرم ختنه پیغمبری هص حالا چیکار کنم امکانش هس میگن عمل باید بشه میشه عمل نکرد
- قطره بیبی جویسیوروویتال
وقتی برای اولین بار درقطره مولتی رابازکردم بهم زدم.مثل نوشابه گازدار ازبغل ظرف جوشیداومدبیرون....ایابایدهمینطورباشه یانه؟.
- اسهال نوزادان
سلام خسته نباشید تر خدا جوابمو بدید پسرم یکسال نیمه هس اسهال استفراغ داره بردیمش دکتر دو روز بستری شد یکم بهتر شد اوردیم خونه دوباره هر چی میخوره استفراغ میکنه اسهالشم کامل خوب نشده بیحاله خیلی نگرانم ترو قران جوابمو بدید چکار کنم
- کولیف
سلام اقای دکتر. قطره ی کولیف برای نوزاد سی وپنج روزه ، چندبار در روز میتونم بدم و هر بار چند قطره؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- استامینوفن سوسپانسیون پاراکید
سلام خسته نباشید کودک ۴ ماهه با وزن ۷و۶۰۰ چه مقدار استامینوفن پاراکید باید بخوره ؟
- غذای کمکی
سلام خسته نباشید میتونم به نوزاد 8 ماهه ام زرده تخم مرغ با ماست مخلوط کنم ؟؟ زرده تخم مرغ با چیز دیگری نمیخوره ،،ممنون
- قطره اهن
سلام پسرم سه روزه واکسن شش ماهگیشوزدم قطره اهن نمیخوره میشه یه قطره اهن خوشمزه ودستورمصرفشومعرفی کنید
- سلام وقت بخیر پسر من نزدیک10ماهشه9500گرم تب داره بدنش مدام داغه قطره پاراکید خریدم براش چقدر باید بهش بدم؟ چندقطره؟
- سرماخوردگی
باسلام دخترم یک ساله ست آبریزش بینی داره باسرفه کمی هم خلط داره چی میتونم بهش بدم
- آلژي گاوي
سلام آقاي دكتر من از كجا بدونم بچم آلژي گاوي داره يا نه؟
- دستمال مرطوب
دستمال مرطوب برای تمیز کردن دختر بچه استفاده کنیم اشکال داره یا فقط بشوریم
- ملاج نوزاد
سلام. دختر پنج ونیم ماهه موقع غلت زدن سرش رو محکم به زمین فشار میداد. اومدم سرش رو کمی بیارم بالا دستم رو روی پیشانی و کمی بالا تر فشار دادم متوجه شدم انگشتم به نرمی ملاجش میخوره کمی رفت تو همین ک فهمیدم نرمی ملاجش هست دستمو کشیدم. ممکنه از فشار انگشت من مشکلی پیش بیاد برای مغزش؟
- شیر دادن
سلام خسته نباشین دختر من چهارماهه هستش احساس میکنم لاغر هست و وزنی نداره یعنی وزنش کمه آیا شیر لیدی میل باعث وزن گیری دخترم میشه
- دمای بدن
سلام آقای دکتر دمای طبیعی بدن از طریق دماسنج دیجیتالی زیربغل چند است؟؟چند درجه باید باشد؟؟می گویند دمای زیربغلی هرچقدر که نشان داد باید یک درجه یا نیم درجه بهش اضافه کرد آیا این گفته درست است؟؟ممنون میشم بگید چنددرجه زیربغلی طبیعی می باشد؟
- سوختگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم سوختگی پاش خوب نمیشه سه روزه چه کرمی بزنم خوب بشه
- تغذیه
سلام خسته نباشید میتوانم شیر خشگ ببلاک کامفورت را با ببلاک ra مخلوط کنم
- دندان
سلام اقای دکتر دخترم ۱۳ ماهشه ازدیروز تب میکنه تاصبح خوب شد هیچ علامی هم مثل سرماخوردگی نداره فقط به گوشش دست میزنم گریه میکنه ممکن از دندان درآوردنش باشه خیلی بی تابی میکنه واینکه چی بدم خوبه
- بیسکویت مادر
سلام وقت بخیر پسرم۷ماهشه میتونم بجای سرلاک بهش بیسکویت مادر بدم؟
- لیدی میل
سلام اقای دکتر. برای افزایش شیر میتونم لیدی میل بخورم ؟نوزادم سی روزه و به پروتیین گاوی حساسیت داره و فاویسمی هم هست

