Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شکم کار
سلام پسرم ۳سالشه از یکسالگی ب بعد روی شکمش بالاتر از نافش ب اندازه ی نخود ایجاد شده .من تابستون بردمش دکتر گف بذاریکی دوسال بگذره امکان داره با بزرگ شدن عظلات از بین بره بعد اون ببرش سونو بنظر شما چیکار کنم دردی هم نداره
- انگل بچه
سلام پسرم دو سال و دوماه داره بعضی وقتها دست تو پوشکش میکنه نشیمن شو خارش میزنه ( خیلی کم) ایا عادته؟؟ اگه انگل داره میشه بدون ازمایش بهش دارو بدم؟؟؟چه دارویی باید بدم؟؟ مرسی
- مواد شوینده و فاویسم
سلام آقای دکتر کودک من یک سال و سه ماههشه. و فاویسم داره. امروز از شوینده های نانوسان چربی زداها هست رفته بود رو زمین و پنج دقیقه با دستها و پاهاش با مواد بازی میکرد که من متوجه شدم و سریع دست وپاهاشو شستم. خواستم ببینم به خاطر فاویسمش برلش خطرناک نیست؟ الان من باید چیکار کنم؟
- درمورد تب
من دختر دوساله نیمه دارم از یکشنبه شبش تب کردتا دیشب،تبش رفت و برگشت بود،الانم تب نداره دوروزه تودماغی حرف میزنه،از دیشب تاحالا یکسره سرفه میکنه،ابریزش بینی هم داره،رنگ مدفوعشم تغییر کرده باید چکار کنم ،از غذا خوردن افتاده همش دل آب میخواد
- ○
دل درد زیر نافش کودکان ۶ونیم سالشه
- دختر۱۹ماهه پنج روزه تب داردودهنش افت زده شدید
- مکمل
سلام ببخشید دخترم چهار سالشه خیلی لاغر و ضعیفه کمبود کلسیم هم داره شربت زینک پلاس با شربت کلسیم کلسی شور که زینک و منیزیم و کلسیم داره هر روز اینا رو باهم بدم اشکالی نداره شربت امگا 3 هم براش گرفتم چون اصلا حرفاشو نمیفهمم تداخل دارویی دارن ممنون میشم
- میتونم شربت ستادین دی سی به کودک یک ساله داد چه مقدار
من شربت ستادین دی سی را به بچه یک ساله 1cc دادم اشکال داره
- در مورد مقدار مصرف شربت سفکسیم 100س
سلام وقتتون بخیر. پسرم 6، 7 ساله ست دکتر براش سفیکسیم 100 هر 12 ساعت داد و تشخیصش عفونت روده بود اما نگفتن چند سی سی بدم؟ از پریشب تبش شروع شد و فاصله تباش کمه
- اطفال
بهش آنتی بیوتیک داد آمپول دو تا گفت ۵ شنبه ازمایش بگیرید ببینم تا اون روز سخته شما اگه محبت کنید بگید ایا افونت بالا میبره گلبول سفیدو دقیقا ازمایش گرفتنی ام بالا آورد بعد ازش خون گرفتن تورو خدا بگید
- اسهال بعد از مصرف انتی بیوتیک
دخترهشت ساله ام بعد از خوردن فارمنتین دچار اسهال و استفراغ شدید شد که داروش رو به سفکسیم تغییر دادن، الان با خوردن سفکسیم هم اسهال شدید داره، چیکارکنم؟!
- خرخر گلو
سلام خسته نباشید دختر من۲سالشه دوسه شبی هس ی دفعه نصف شب تو خاب حالت اینکه خلط داشته باشه پشت گلوش از خاب میپره و میترسه و گریه میکنه واینکه سرما خورده و بیماری خاصی هم نداره فقطانگشت شصتشو میخوره میخلستم بدونم چیز خاصیه؟ممکنه از شصتش باشه
- قد کوتاه
سلام ببخشید دختر من ۴سالشه و وزنش ۱۲ ازمایش داده همه چی یالم فقط خیلی لاغر و ظریفه و استخوناش ظریفه چه شربت براش برای رشد استخوناش براش بگیرم شربت جوشان براش خوبه یا استکویر
- ژلوکاف
سلام دختر من 11 سالشه و خیلی سرفه ی بدون خلط میکرد براش کپسول یا قرص ژلوکاف را خریدم ولی وقتی تحقیق کردم نوشته بلای 12 سال حالا موندم بهش بدم یانه ؟میشه لطفاً زود جواب بدین
- اهن
سلام دخترم دو سال و دو ماهه،در ازمایش خون اهنش 69 بوده که بنظر قدری پایینه،خواستم بپرسم چه مدت و چند قطره اهن نیاز داره؟
- گرفتگی بینی و خس خس کردن
سلام خسته نباشید آقای دکتر . بهراد محبوبی هنوز گرفتگی بینی اش خوب نشده .با اینکه اسپره سه روزه می زنم حتی گلو درد نداره . ولی از دهانش بوی بد میاد . به نظر شما چرک پشت حلق داره که دهانش بو میده . پارسال خیلی اینجوری میشد تا چرک خشک کن نمیخورد خوب نمی سد . چون لوزه سوم هم داره. زحمت می کشید راهنمایی کنید . سیتریزین 5 هم هرشب میدم.
- سلام پسرم یک سالشه تب داره با سرفه سفکسیم 100گرفتم براش ده کیلوه نمیدونم چقدر از شربت بدم یخوره
سلام یه پسر یک ساله دارم ده کیلوه از دیشب تب داره و سرفه از داروخانه شربت سفکسیم 100گرفتم براش چقدر بهش بدم از دارو
- سلام ببخشید شربت آزیترومایسین گرفتم واسه دخترم.سوسپانسیون اشکال نداره .آماده
- تب زیاد
تبی که یک کوک دوساله سی و نه درجه باشد چگونه رفع می شود؟
- با سلام و خسته نباشید من یک کودک یک سال و هست ماه دارم که دچار گاستروانتریک سدم و ۷۰۰ سی سی سرم نرمال سالین تزریق کردم آیا برای کودکم با توحه به اینکه سیرخوار است ضرر دارد و چه اقدانی باید انجام بدهم؟

