Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی بینی کودک
سلام پسرم ۵ سالشه یه ماه پیش شدید مریض شد سرما خوردگی دو سری دکتر هم بردم ولی از اون موقع به بعد گرفتگی بینی نداره ولی یکسره تو دماغش حرف میزنه انگار بینی اش خس خس میکنه مشکلش چیه؟
- نحوه مصرف قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۸ ساله و اینکه چند عدد قرص رو باید مصرف کنه. با تشکر
- سلام آقای دکتر پسرم ۱۰ماهشه شربت پدی کلد بدم خوبه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم 3هفتست سرماخورده الان چند روزه آبریزش غلیظ داره به رنگ سبز و زرد آیا مشکلیه؟؟در حال حاضر قطره سدیم کلرید میزنم وبا فین گیر تمیز میکنم.دخترم 3سال و3ماهشه
- زینک
سلام آقای دکتر خداقوت دختر من ۱سال و نیمه س دکتر ب خاطر اینکه موهاش خیلی کم بود زینک نوشت از ۸ماهگی لیکوزینک منم گاهی بهش دادم موهاش خیلی فرقی نکرده آهن هم سیدرال میدم.دیگه زینک ندم؟ممنونم ازتون خدا حفظتون کنه
- استفاده از شربت آموکسی سیلین برا کودک یک ساله
آیا میتوان به کودک یک ساله که دچار سرماخوردگی و سرفههای خلط دار است شربت آموکسی سیلین داد
- تکرر ادرار
سلام خدمت شما پسرم ۳ونیمشه پریروز عصر هر دو دقه دستشویی میره هر بار چن قطره.تااینکه آخر شب هندوانه خورد دیگ دستشویی نرف روز بعدش کمتر شد دستشوییاش امروز چن بار رفته اولش ادرارش زیاده بعد دودقیقه دوباره میگه دستشویی دارم و خیلی کم میاد میخاسم ببینم مشکل از کم آبیه بدنشه یا عفونت گرفته
- باسلام وادب ازمروزی بدون علام صدای کودک ۸ماهه ام گرفته علتش چیست؟
- کودک 5سالو دوماه چندسی سی سفکسیم بخوره
سرماخورده و بینش خیلی خلط زرد داره
- پاسخ بهتهوع و استفراغ
کودک ما چهار ماه است بعد از واکسن چهار ماهگی شکمش تب داره استفراغ هم میکنه
- گریه شبانه
سلام اقای دکتر خسته نباشید من پسرم ۲ سال و ۴ ماهشه بعضی شبا خیلی راحت میخوابه ولی بعضی شبا مث امشب توی خواب هق هق میکنه و بغض میکنه یهو میزنه زیر گریه و دیگ ارومم نمیشه بعضا یباره گریه اش بعضا چند بار میخوابه باز بلند میشه گریه میکنه شدید چکاپ کاملم شده مشکل نداره از وقتی دنیا اومده همینه بعضا راحت میخوابید بعضا گریه میکرد راهی چاره ای نداره؟؟؟الان ۲ تا دندون اسیاب از عقب درمیاره ولی موقع گریه کردن دست هیچ جاش نمیزاره فقط گریه شدید داره
- زخم و بخیه
سلام وقت بخیر. پسر دوساله ام موقع بازی لیز خورد و گوشه ی چشمش به گوشه میز چوبی برخورد کردزخم خیلی سطحی نیست و خیلی عمیق هم نیس. برای اینکه عفونت نکند و جای زخم نماند چ پیشنهادی دارید از چسب بخیه استفاده کنم ؟
- عفونت گلو
پسرم ۸ سالش و سرفه زیاد و تب شدید داره هر ۱۲ ساعت دارم براش قرص سفکسیم ۲۰۰ میدم مشکلی نداره؟
- دوز مصرف اندامین در اطفال
کودک چهار ساله با وزن هفده کیلو چه میزان شربت اندانسترونن برای کنترل اسهال استفراغ مصرف نماید
- تفسیرآزمایش
سلام ببخشید پسرم چهار سال نیمشه آزمایش ادراروخون و مدفوع داده wbcوrbcدرمدفوع0_1 ودرادرارwbc1_2وrbc0_1هست وepithelial cell0_1هست وفریتین 15.9آیامشکلی نیست
- نشستن
سلام آقای دکتر دوقلوهام ۸ماه بیست روزن ۳۴هفته دنیا امدن یکیشون میشینه ولی یکیش باکمک میشینه تولد۱۲۰۰بود الان ۷۳۰۰ هست دندان چهارتا دارد غلت میزنه چکارکنم ویتامین دی بدم بهش ممنون میشم راهنمایی کنید بابا اینا هم میگه
- ویروس.
سلام آقای دکتر دیروز از محضرتون سوال پرسیدم که دختر ۵ ساله با وزن ۱۵ کیلو تب کرده و گلودرد داره به دستور شما استامینوفن دادم از امروز صبح دیگه تب نداره ولی از ظهر روی گردن و شکم و پشتش و بینی و دور دهانش کمی قرمز شده کهیر نیست دون هم نیست نمیدونم چیه شبیه گرمی هست به نظرتون چیه باید چیکار کنم؟ ممنونم که راهنمایی میکنید
- سرما خوردگی
دخترم 4سال 9ماه داره گلوش خلط داره بینیش گرفته گاهی وقتا میگه سرم درد میکنه، هروقت که سرما میخوره فقط با شربت سفکسیم 100 خوب میشه الانم میتونم بهش بدم
- درددورناف درکودکان
سلام دخترم ۵ سالشه مدفوعش همراه باعفونت میاد لاغر ضعیفم اس وزنشم ۱۲ کیلوس رشد مطلوبی نداره
- *
سلام فردا مطب باز هست ؟

