Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بچم به عقر افتاد
سلام من بچم بغلم بود حواسم بهش بود آماتویه لحظه که دستم پشتش نبود به عقب افتاد سریع جلو آوردمش گریه نکرد آیا چیزیش شده خواهش میکنم ۴ماهشه
- خوابِ نوزاد
سلام خسته نباشید. نوزاد هفت ماه و نیمه دارم. شبا خیلی بیدار میشه برای شیر. چیکار کنم؟
- یبوست
پسرم ده ماهشه. یبوست داره و ناآروم میشه. پودر پیدرولاکس میدم اما جواب نمیده. میتونم شربت پی ای جی بدمش ؟ به چه صورت باید بدم؟ البته پودر اس امپرازول هم مصرف میکنه میگن باهم تداخل دارن
- آلرژی
سلام.خسته نباشید.. پسرم هشت ماهش تموم شده.خیلی وقته همیشه خودش رو میخارونه..صورتش گوشاش پاهاش شکمش و.. .بردمش دکتر گفتن باید رژیم غذاییم رورعایت کنم مثلا تخم مرغ نخورم.حالا میخواستم بدونم به پسرم زرده تخم مرغ بدم اشکال داره؟؟واینکه چه غذاهای رو باید ازرژیم خودم حذف کنم
- تیروئید دخترم رو ۶/۴۴لازم به دارو هست یانه
- ابله
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه ابله مرغان گرفته چ پمادی بزنم خوبه؟ بتامتازون خوبه یا ن؟؟
- رنگ مدفوع
سلام آقای دکتر وقت شما بخیر .نوزاد دوماهه دارم تحت نظر شما میباشد. واکسنش را دیروز تزریق کردیم .رنگ مدفوع نوزاد سبز متمایل به سیاه شده .اثر واکسن هست؟ قطره استامینوفن هم میدیم .ممنون
- سرماخوردگی نوزاد۶ماهه
سلام خوبین ببخشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش گلوش وبینیش خلط داره وبیقراری میکنه باید چکارکنم
- قطره آهن و مولتی ویتامین
با سلام خدمت دکتر گرامی آقای دکتر ایا نوزاد من که از بدو تولد تاکنون که تازه وارد هفت ماهگی شده قطره ی اد استفاده میکرده الان هم که وارد هفت ماهگی شده میتواند اد به اضافه ی قطره ی آهن را بخورد یا حتما باید مولتی ویتامین با آهن را بخورد چون به محض استفاده از مولتی ویتامین واهن استفراغ میکند
- تب اسهال و استفراغ
با عرض سلام و تبریک عید سعید فطر خدمت شما آقای دکتر آقای دکتر دخترم یک و ساله و چهار ماه دارد الان چند روز است بی قرار است شدید و مدام دستش را توی گوشش میبرد و می زند توی سرش از صبحی هم دو بار بالا آورده است و شکمش دو بار کار کرده الان هم احساس میکنم داغ است تو رو خدا کمکم کنید
- گرفتگی صدا
سلام پسر هفت ماهه دارم ده روزیه سرماخوردگی داره با گرفتگی بینی و سرفه که شربت آموکسی سیلین دادن و پدی کاف که اثری نداشت مجدد پیش دکتر بردم الان خس خس و گرفتگی صدا دارن درصدرتی که گریه میکنه صدا نداره دکتر اسپری دادن الان ۴ روزه ولی اصلا بهتر نشده خیلی داره اذیت میشه چیکار کنم ممنون از راهنماییهاتون
- نوزاد ۱۸ ماهه کرونا گرفته با تب ۳۹ درجه و موعد واکسن ۱۸ ماهه است کی واکسن بزنه
- شیر خشک
با سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم همش حرص شیر خوردن داره انگار سیر نمیشه همش بی قراری یک ماه و بیست روزشه ۶۰تا۹۰,میل بهش شیر میدم میتونم بیشتر بدم؟
- وزن نوزاد
سلام نوزاد چهار ماهه من وزن 5500 گرم دارد که طی دوماه 500 گرم اظافه وزن پیدا کرده است ایا طبیعی است
- اسھال نوزاد۷ماھہ
نوازاد ۷ماھہ دختر کہ از دیروز اسھال میکند روزی تقریبا ۵الی ۶مرتبہ اسھال میکند۔از شیر خشک یارانہ ای تغذیہ میکند وآب مرغ ۔فرنی ھم میخورد دلیل این اسھال چی میتونہ باشہ۔ممنون میشم راھنمایی کنید۔
- عارضه اسهال بعد از مصرف شربت فارمنتین ۴۵۷ در نوزاد ۷ ماهه
دخترم ۷ ماهه و وزن ۷/۵کیلوبه علت عفونت گوش با علائم تب براش فارمنتین ۴۵۷ دوبار در روز ۴ سی سی تجویز کردن بعد از اولین دوز مصرف دچار اسهال آبکی شده به نظرتون دوز دارو براش زیاد نیست؟دارو رو قطع کنم دیگه تب نداره
- یبوست
سلام اقای دکتر پریروز پسرم اوردم پشتون برای معاینه یبوست شدید داشت تمام مراقبت ها انجام دادم ولی بازهم شکمش سفته خیلی داره زور میزنه و ناراحتی میکنه شکمش کار نمیکنه چه چیزی بهش بدم که شکمش روون بشه دارویی یا چیزی که خوبش کنه
- تبخال
سلام،من تبخال زدم نمیدونستم ک برا بچهها خطرناک هست وچهار روز پیش پسر پنج ماهه برادرم رو بوسیدم مادرش خیلی نگرانه و البته خودم چند روز طول باید بگذره ک خیالم راحت بشه خطر برطرف شده؟؟؟؟؟
- درمورد یبوست نوزاد
باعرض سلام وخسته نباشید.دختر من سه ماهشه.برا رفلاکس معدش دکتر شاسه امپرازول۱۰تجویز کرده که نصفشو صبح نصفشو شب بدیم.ولی بامصرف دارو یبوست میگیره.حتی یک چهارمم میدیم باز یبوست داره .دکترمون داروشو تغییر داد پنتوپرازول نوشته براش.ولی من تو گوگل جستجو زدم .نوشته بود زیر ۵ سال ممنوعه.لطفا راهنماییم کنید🙏
- ضربه به سرنوزاد
سلام آقای دکتر دیشب حواسم نبود دستم به سرنوزادم خورد ولی گریه نکرد اصلاآسیبی بهش وارد نشده بعدش در مدفوعش رگه خون بود

