Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میخ.رفتن پای بچه سه ساله
کف پای پسرم دو ماه ونیم پیش میخ رفته بوددراوردیم,بعدش عفونت کرددارومصرف کرد, یکماه راه نمیرفت,بعدش خوب راه میرفت,الان بازحدودیکماه راه که میره کامل پاشوزمین فشارنمیده,درحالی که راحت ازمبل میپره واذیت نمیشه ,عکس رادیوژی هم خوب بودخداروشکر,اقای دکترتاکی کامل خوب میشه؟خیلی کم ورم هم داره
- قرص خوردن کودک
سلام وقت بخیر، پسرم 11 سالشه گلوش درد میکنه و به سختی غذا را قورت میده البته هم لوزه سوم داره هم برونشیت وسینوزیت، ولی نمیتونه شربت بخوره و بالا میاره آیا میتشه قرص بهش داد، وزنش 40 کیلو گرم ممنون میشم راهنمایی بکنید
- سرما خوردگی
ابریزش بینی وشدید و سرفه و خلط داره عطسه هم میکنه
- شیرخوار
پسرم آخر ماه یک سالش را تمام میکنه شبها موقعه خواب پاهاشو به زمین میکوبه دکتر بردم آزمایش دادم ویتامین د ۵۷ بود ویه کم خونی داشت دکتر براش قطره آ د به مقدار زیاد و نیم ساعت جلوی آفتاب مستقیم و قطره آهن خارجی تجویز کرد خوب شد اما دوباره سه شب میشه شبها پاشو به زمین میکوبه داروهاش دارم میدم موندم چکار کنم
- زمان
سلام وقت بخیر.بچم یک ونیم سالشه دایم براشیرخوردن بهم میچسبه..شربت آهن.مولتی ویتامین وکلسیم بهش میدم چقدرفاصله با غذا یا شیرخوردنش بایدباشه ک جذب بشن؟
- سلام دکتر چرا نوزادم با پستانک شیر میخورد ولی سینه نمیگیرد علت ممنوع
- دندان قروچه
یه ساله قروچه دندان داره آزمایش انگل دادم گفت نداری امروزم بردم متخصص اطفال شربت هیدروکسی زین داده آیا خورمیشهدد۷۰خ،درمان داره
- بیماری کودکان
سلام بچه ی خواهرم توی گلوش رخم شده و جوش زده و تب شدید داره و اسهال شده چیزی نمیتونه بخوره وقتی به دکتر رفتن دکتر گفته ویروس جدیده امکان تهوع و زخم روی بدن هست میخواستم بدونم من دو تا دختره ۱۸ و ۱۲ ساله دارم ممکنه خطرناک باشه یا واگیر دار باشه
- ریش و سبیل نوزاد سه ماهه
دخترم سه ماهشه که موهای زیادی تو صورتش هست. ابروهای پر و پیوندی سبیل های سیاه و ریش تیره و موهای پیشانی زیاد. می خواستم بپرسم این موها ریزش پیدا میکنه یا نه☹
- رگهای قخوای در مدفوع
- باعرض سلام وخسته نباشید من ب دخترم ک ۱/۵ساله است با تجویز پزشک آنتی بیوتیک آزیترومایسین و سفکسیم دادم ک بلافاصله ب اسهال مبتلا شد حالا اگر بخواهم برای سرماخوردگی و… آنتی بیوتیک بدم چی بدم ک اسهال نشه باتشکر
عرض سلام و خسته نباشید دخترم 5 سالشه. سرما خورده بود، الان بهتره. ولی گلوش خلط داره و بعضی وقتها به خاطر خلط تو دماغی حرف میزنه. چه آنتی بیوتیکی براش بگیرم و چه مقدار در روز بهش بدم. ممنون میشم راهنماییم کنین. دستتون درد نکنه
- تب نوزاد ۹ ماهه
سلام من دخترم تازه ۹ ماهش تموم شده امروز از صبح بی حال بود بعد ظهر تب کرد ۳۷،۷ بهش ۲۵ قطره ایتامینوفن دادم خوابید عصر که بیدار شد بالا اورد بعد دوباره دیدم تبش شد ۳۸ بهش دوباره استامینوفن دادم از همون موقع هر ۴ ساعت دارم بهش قطره میدم تبش با قطره کم میشه ولی باز ساعت قطرش که میشه بیشتر میشه. علتش چیه ؟باید چیکا کنم؟
- فرورفتگی ناخن کودک
سلام متوجه شدم که ناخنهای دست و پای پسر8ساله ام دچار فرورفتگی شدند لطفا علت و درمانش رو بفرمایید
- مکمل امگا برای کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۹ سالشه شربت امگا رونمیتونه بخوره میخواستم بدونم قرص امگا هست براش بگیرم وویتامین د
- مشکلات کولیکی
سلام. آقای دکتر نوزاد من در طول روز کش و قوس زیاد میاد البته شکمش کار میکنه ها . میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم . البته شربت دل درد کولکید هم مصرف میکنه
- حساسیت نوزاد
سلام آقای دکتر دوماه پسرم شیر اپتامیل پپتی میخوره علائم حساسیتش برطرف شده تا کی این شیرو باید ادامه بدم؟ طی دوماه فقط ۵۰۰ گرم اضافه کرده میشه به جاش شیر گلدن گات بدم؟ ممنونم
- واکسن مننژیت
سلام.نزدن دورهای بعدی واکسن مننژیت خطری برای بچه نداره؟
- آب دادن به نوزاد
سلامآقای دکتر. پسرم چهار ماه و پونزده روزشه شیرمادر میخوره. آلرژی به پروتئین گاو و تخم مرغ داره و چون افزایش وزن چهار ماهگیش کم بود و شیرخشک هم نخورد، فرمودید لعاب برنج و فرنی برنج رو براش شروع کنم. الان پنج روزه که غذای کمکی میخوره. خواستم بپرسم باید آب هم از الان بهش بدم؟چقدر باشه؟ و غذاهای مثل حریره بادام و آب مرغ و آب سیب رو از کی شروع کنم؟
- الت تناسلی
سلام پسر18ماهه دارم که امروز متوجه شدم الت تناسلیش دقیقه دور اون خطی که ختنه شده بود قرمز شده وقاچ خورده (وقتی که3ماهه بود ختنه شد ومشکلی نداشت بجزاینکه التش پنهان بود که با مشورت دکترگفتند موردی نیست و مدلشاین شکلیه) و یه چیزهای سفید انگار بهش بود بچه نمیذاره اصلا دست بهش بزنی، چه پمادی باید لستفاده کنم؟ لازم دکتر ببرمش؟
- سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه بهداز سرماخوردگی هنوز سرفهاش مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه س
سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه سرما خورده بود خوب شد ولی سرفهاش هنوز مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه سرفه. خلط دار داره

