Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اندازه شربت سفکسیم
با سلام بچم ۶ سالشه دو روزه گلوش درد میکنه و تب داره ۲۲ کیلو هم وزنشه شربت سفکسیم و چجوری بهش بدم ؟ چند سی سی
- مصرف نخود فرنگی برای فاویسم
سلام. آیا نوجوان 14 ساله مبتلا به فاویسم میتواند نخود فرنگی مصرف کند؟
- مصرف سفیکسیم
برای کودک ۱۰سال با وزن ۲۰کیلو سرما خورده همراه داروی کوریزان و دیفن کامپاد اختلال ایجاد نمیکنید و چه مقدار مصرف شود
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر خداقوت خدا حفظتون کنه. میشه بفرمایید که به بچه ۱۴ماهه ویوا کید روزانه چند میل بدیم؟
- مولتی ویتامین پدیا بست
سلام آقای دکتر دخترمن ۷ماهشه از ۶ماهگی پدیا بست بهش میدم ، میتونن قطره آد بجاش بدم ؟
- تب
سلام برای کودک با وزن ۲۰ کیلو سه ساله در زمان تب چه مقدار ایبوپروفن باید داد
- بالا بودن گلبول سفید
سلام بالا بودن گلبول سفید در کودکان نشانه چیست؟از دخترم که ۸سالشه چکاب گرفتیم گفتن گلبول سفیدش بالاست دوهفته قبل از آزمایش سرماخوردگی داشت جواب آزمایش متیونه ازتاثیرات دارو باشه؟ ممنون میشم جواب بدین
- پوسیدگی دندان
باسلام آقای دکتر پسرم دوسالشه دندان های بالاش چهارتاش پوسیده شدن وریختن زیرچشمش ورم کرده میبرم دکتر دندان پزشک میگه باید بیهوش بشه ترمیم وبکشیم ده ونیم کیلو وزنش اطرافیان میترسونن میگن خدایی نکرده به هوش نمیاد .نمیدونم چیکارکنم.تردید دارم ومدام دراسترس هستم لطفا راهنمایی بفرمائید. ممنونم
- تب
سلام اقای دکتر پسرم ۶ماهشه از دیشب تب ۳۸درجه داره با استامینوفن و پاشویه کنترل کردم امروز هستین بیام مطب
- شیرخشک
سلام وقت بخیر. پسر ۴ سال و پنج ماهه دارم با وزن ۱۵ کیلو. طعم شیر پاستوریزه رو دوست نداره نمیخوره. ولی شیرموز پاکتی ها رو دوست داره. من بجای شیر پاستوریزه روزی دو لیوان شیرخشک آپتاکید پرونوترا برای بالای ۳ سال میدم. لازمه بازم ادامه بدم یا دیگه همون شیرموز پاکتی ها کفایت میکنه؟
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
سلام دکتر. برای نوزاد 5ماهه با وزن شش کیلو. چند سی سی سوسپانسیون سفیکسیم 100بدیم
- خواب
سلام خسته نباشيد شربت هيدرو برا خواب طرز داره
- انتی بیوتیک
باسلام خدمت دکتر یه سوال داشتم پسران ۷ سالشه سرماخوردگی داره بردم دکترسفالکسین بهشون دادن ولی متاسفانه نمیتونه شربت بخوره من بجای شربت قرص سفکسیم دادم آیا مدرنیست ممنونم راهنمایی بفرمایید
- پستان
سلام ضمن عرض تشکر خدمت شما که در این روزهای سخت با وقت گذاشتن وبا حوصله باعث میشوید مادرها از نگرانی درببایند میخواستم بپرسم برجسته بودن پستان دختر9ماهه طبیعی است؟
- سرفه خشک کودکان ۱۵ ماهه
- یبوست
سلام دکترچه قطره ای برای یبوست نوزاد ۴ماهه خوبه
- کم خوابی نوزاد
با سلام پسرم 3 ماه و نیمه هست خواب روزش خیلی سبکه بعد از ده دقیقه با ربع ساعت دستشو محکم به چشم و صورتش میکشه آیا اینکارطبیعیه یا ممکنه بخاطر مشکل خاصی باشه؟ممکنه رفلاکس پنهان داشته باشه؟با سپاس
- پسربچه
سلام خسته نباشیدپسرم ۴ سال و ۱ ماه داره پیش شما پرونده روتین داره به نام آروین ،،چون تاخیرگفتارداره میبرم پیش دکتراملشی چون انرژی صرف میکنه حس میکنم که کاهش وزن پیداکرده میشه یه شربت تقویتی واسش تجویزکنین؟؟ چندسی سی بدم؟؟ وزنش ۱۷ کیلوهستش
- دیفن هید
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سالشه و سرما خورده بهش شربت زیتروماکس داده دکتر واسه گلودرد الان ببخشید از دماغش مخاط سبز میاد شربت دیفن هیدرامین خوبه بدم؟؟ چون میاد تو دماغ وگوش اذیت میکنه
- اسپره
سلام اقای دکتر اسپری دی بی سالین هیچ جا نبود ی اسپری دیگه میگین واسه خشکیه بینی بخاطره اب وهوای خشک واسه بچه ۳ سال

