Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نشستن
سلام وعرض ادب آقای دکتر پسرم دقیق هفت ماه وپانزده روزهاست امابدون حمایت فقط چندثانیه میشینه وسینه خیز به عقب میره وتقریبا برای حرکت خودش غلت میده آیابرانشستنش وچهاردست وپادیرنشده
- بخور اکالیپتوس
پسرم 4ماهشه میتونم از بخور اکالیتوس استفاده کنم
- واکسن یک سالگی
سلام آقای دکتر پسر من یازده روز پس از واکسن یکسالگی اسهال گرفته ممنون میشم راهنمایی کنید واسه قطع اسهال چی استفاده کنم
- وزن کم کردن نوزاد
سلام دکتر نوزاد من ۲۳ روزش است . وزنش ۲۹۰۰ بوده وه الان ۲۸۰۰ است . چکار باید کنم ؟
- خس خس گلو وگرفتگی بینی وخلط گلو نوزاد
- کم خوابی
با سلام
جناب دکتر بنده فرزندی دارم یک و نیم ساله
معمولا کمخواب ، بدخواب و خواب سبکی داره یعنی یا باید بغل باشه یا ایکنه زمینش میزارم فوری بیدار میشه و نق میزنه معمولا شبا تا ۵ صبح ما همین بساط رو داریم
حالا پیشنهاد دادن ملاتونین بدم تا وضع خوابش بهتر بشه
اما باتوجه به اینکه ملاتونین شربت پیدا نکردم میخواستم بپرسم میشه قرص داد چطوری چه میزان
راهنمایی کنید بسیار سپاسگزارم - افتادن گوشی روی سر نوزاد
سلام وقت بخیر. نوزاد 50 روزه داریم که گوشی افتاد رو یکم بالای پیشونی سمت چپ سرش. 1دقیقه گریه کرد و آروم شد خوابید و قرمز شد و بعد از 5 دقیقه قرمزیش رفت.مشکلی باش ایجاد میشه؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- شیردهی
سلام اقای دکتر. نوزاد یک ماهه ای دارم که گاهی چهار ساعت میخوابه و برای شیر بیدار نمیشه. در این مواقع لازمه خودم نوزاد رو برای شیر دهی بیدار کنم؟
- گردن نوزاد
دکتر نوزاد من دوماهو ۵روزشه عادت داره فقط به سمت چپ بخوابه و زمانی که سرش رو سمت راست میکنم شدید مقاومت میکنه تا به همون سمت چپ بشه مخصوصا زمانی که بیداره آیا مشکلی هست؟جای نگرانی وجود داره بابت ترتیکولی خدایی نکرده؟؟؟یا از روی عادتش هست؟چون با دست چپ هم خیلی سروکار داره احساس میکنم دست چپی باشه
- زردی نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر! نوزادم تو پنج روزگی، زردیش 11.3 بود و بعد از 24 ساعت فتوتراپی، تو هفت روزگی به 8.3 رسید. وزن بدو تولدش هم 2 کیلو و 860 گرمه. میزان دقیق و نحوه مصرف قطره بیلیناستر رو امکان داره بفرمایید؟ ممنون!
- خلط پست حلق وسرفه شدید
با سلام پسره ۷ماه دارم یه ماه میشی خس خس داری بردم دکتر بهش شربت اسپری داده الان خلط س زیاد شده هم از دهنش وهم بینیش آبریزش داری سرفه صدا دار هم داری چیکار کنم
- سرفه نوزاد و آبریزش بینی
با سلام.نوزاد بیست و چهار روزه ای دارم که تقریبا سه روزه آبریزش بینی داره.اولاش سرفه اش به دلیل مخاط بینی اش بود ولی یکی دو روزیه که سرفه اش خشک شده.خواستم بدونم باید برای درمانش چکار کنم؟
- گریه شیرخوار ۷ ماهه
سلام.پسرم ۷ ماه و ۱۱ روزس.نزدیک به یک ماه بود شبا تو خواب هر یک یا دوساعت گریه میکرد.درحالی که تا قبل این یک ماه شب رو راحت ۶ ساعت میخوابید.دو روز بود که به خاطر کمتر کردن حجم شیرش بهتر شده بود.ولی الان دوباره سه شبه مثل قبل شده.همش تو خواب گریه میکنه.هی از این پهلو به اون پهلو میشه نمیتونه ارومشه و اخر سرم گریش خیلی شدید میشه باید بغلش کنم بگردونم تا ارومشه و بخوابه. دو روزه که صبح ها هم خیلی بیقراره زمین نمیمونه فقط تو بغل اروم میشه.چیکار کنم.خیلی نگرانشم.مشکل از چیه.
- پودر امپروزل برای رفلاکس
سلام آقای دکتر دخترم دو ماهشه 4کیلو 500گرم و دکتر بهش شربت پلارژین و قطره بینی و پودر امپروزل داده آقای دکتر پودر رو که داخل شیر میریزم دونه هاش سر شیشه گیر میکنه جایگزین دیگه ای داره تهیه کنم؟و اینکه شیر خشک آنتی رفلاکس خریدم براش شیرو دکتر نگفت خودم گرفتم و اینکه پول دکتر ندارم ببرم توروخدا بگید از داروخانه بخرم
- شیر خشک
سلام آقای دکتر زنده باشید به پسرم شیر خشک ببلاک دادم اگزما شد اپتامیل دادم آب دهنش میریزه شکم درد داره بالا میاره ولی کم چه شیری بهش بدم ممنون از شما دو ماهشه
- حرکت نوزاد ۹ ماهگی
باعرض سلام خدمت آقای دکترچندتا سوال داشتم ۱- نوزاد دختری دارم ۹ ماهه ولی تاحالا نمیتوان بشیند یا چهار دست وپا حرکت کند ولی دوست داره تو پاهای خود وایسه بعد بحالت کمر که میره حرکت میکنه به سمت بالا غلطیدن هم انجام میده حرکت آن وقتی به کمر میره اینطوری که برعکس چهار دست وپا که روی سینه خیز بر میداره این روی کمر خیز به طرف بالا میره هر وقت میخوایم کمکش کنیم که بشینه بعضی موقعها میخواد وایسه۲- اقای دکتر چند ماهه وزن نگرفته وزن موقع تولد حدود ۳ کیلو بود الان ۶.۵ کیلو غذای که بهش میدیم فقط غذاهی که کمی نمک وادویه زده باشیم میخوره وبقیه رااصلا نمیخوره لطفا راهنمایی کنید
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه من سرماخورده آبریزش و خس خس سینه داره دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ساعت ۱سیسی و شربت گایافنزین صبح و شب یک سیسی تجویز کرده آیا این داروها مضر نیستن؟؟؟
- سياهي مدفوع
بإسلام..آيا قطره أهن كه دو روزه شروع كردم براي نوزادم ميتونه رو رنگ مدفوع اثر بزاره روز اول سبز و روز دوم سبز و داخلش امروز سبز تيره با سياه خيلي سياه بًود اقاي دكتر تغذيش هم شيرخشك و سرلاك برنج و هويج و سيب زميني
- سلام خسته نباشیدنوزاددوازده روزه ام ۸روزاست که شکمش کارنمیکنه نگرانم چه دارویی بایدبهش بدم سپاسگزارم اگرکمکم کنید

