Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت ادراری
پسر ۲ماهه ای دارم که بعلت دردشکم ودلپیچه به متخصص اطفال مراجعه کردم ایشون گفتن به احتمال زیاد عفونت ادراری داره توآنالیز ادرار wbc=modaratودرکشت ادرار ۳۵هزار کلنی رشد کرده دکترش میگن باید ختنه بشه عفونت تایید شده،شربت نیتروفورانتیین هم ۱ccهر۸ساعت تا۱۰روز بخوره واقعا نمیدونم باید چه کار کنم....؟؟؟؟
- یبوست
سلام پسر من ده ماهشه از شش ماهگی که غذای کمکی شروع کردم یبوست گرفته .مدفوع و بعد از یه هفته تا ده روز انجام میده .این دفعه پانزده روز مدفوع نکرد شیاف گذاشتم .روغن زیتون بادام دادم .شربت نی نی لایک دادم بردم دکتر شربت لاکسی ژل داده موردی ندارد بدم بهش .نمیدونم چکار بکنم که خوب بشه
- دادن شیر خشک
سلام من پسرم نه ماهشه تا الان بهش شیر خودمو میدادم البته میدوشم میدم چند روزه شیرم نمیاد مبخواستم ببینم چه شیر خشکی بدم.
- ترکیب دو شیر خشک
میشه شیرخشک ببلاک کمفورت را با ببلاک پره به نوزاد داده شود
- سرماخوردگی
پسرسه ماهه دارم که سرفه میکنه و خیلی صداش گرفته و سرفه هاش با چرک هستش دکتر بهش سفالکسین داده قطره پلارژین هم داده چیکار کنم خوب شه توروخدا راهنماییم کنید
- تیرگی بند انگشت نوزاد
نوزاد 46 روزه دارم و زیر ناخنش تیره هست باید چیکار کنم؟
- گلودرد کودک زیر سه ماه
کودک نوزاد دوماه ونیم گلودرد دارد وسرما خورده ودرخوردن شیر و قورت دادن مشکل دارد
- استمینوفن
سلام اقای دکتر قطره استامینوفن که در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ باز شده تا الان که ۲۷ اردیبهشت هست ایا قابل استفاده است
- موز۱
سلام خسته نباشید من نوزاد هشت ماهه دارم میتونم موز هلو وزرد الو بهش بدم یامیوه های دیگه وزرده تخم مرغ بهش بدم ممنون از شما
- زیرگردن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۷ماهشه نمیدونم چرازیر گردنش قرمز نمیدونم ازاب دهنشه یاگرمیه چی بزنم خوب بشه
- تب
سلام دکترپسرم۸ماهشه باقطره استامینفن ۳روزه تبش پایین نمیادمیتونم ازشیاف استفاده کنم؟ازچه شیافی استفاده کنم؟
- شیرخشک
سلام .من بچم ۴ماهو۲۰روزشه ازدوماهگی شیرخشک اپتامیل میدادم اماالان یه ماهی هست اب ازدهنش میادبینیشم گیپ میشه بهم گفتن اپتامیل پپتی بدم امانمیخوره پپتی رو وزن گیریشم متوسط هسته چ شیرخشک دیگه ای میتونم بدم ک وزن گیریش خوب باشه واب اومدن ازهنش قطع بشه
- بعد از استفاده شربت آموکسی سیلین نوازاد من دچار اسحال شده
سلام عرض ادب نوزاد من 3ماهه است و بردیم پیش دکتر براش شربت آموکسی سیلین 125تجویز کرده و بعد از استفاده شربت اسحال شده است خطر داره برای نوزاد لطفا راهنمایی کنید اسحال شدید داره
- یبوست نوزادسه ماه
سلام پسرم شکمش همش یوبس میشه چکار باید بکنم
- شپش
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم یه سالشه موهاش شپش داره چه شامپوی بزنم رفع بشه
- شربت
سلام اقای دکتر واسه دستشویی نکردن بچه پدی لاکت خوبه یا بی بی کر کدومش زودتر باعث میشه بچه تا چندروزکه دستشویی نکنه دستشویی کنه
- خواب دختر هفت ماهه
دختر هفت ماهه ام 3 روز طب داشت الان که خوب شده بی حاله همش میخوابه
- کم خوردن شیر مادر توسط نوزاد دوماهه
باسلام ممنون که وقت میزارید وسوال جواب میدن من نوزاد پنجاه روزه دارم دوهفته ای هست که کم شیر میخوره شبا سینمو نمیگیره ناگفته نمونه بچم کولیک داره وموقع پی پی زور میزنه که بهش پدی لاکت وکولیکز میدم که یکم بهتره واسه اینکه اروم بشه شیرمو میدوشیدم توشیشه میدادم میخورد چون نمیخوام عادت کنه شیشه ندادم البته سه شب بهش شیشه دادم بقیه شبا با هرار تا بدبختی بهش میدادم الان دیگه اونجوری هم نمیخوره فقط وقتی خیلی گرسنه میشه میخوره که طی روز سه چهار بار سینمو میگیره بچم سکسکه میکنه سرشو به عقب میده خرخر داره گاهی اوقات و یه کوچولو بالا میاره ابکی یا گاهی کم با پنیر نمیدونم چیه رفلاکسه یانه گریه بی تابی زیاد که نشه ساکت کرد نداره ممنون میشم راهنماییم کنید
- کبودی
سلام ببخشید دخترم گاهی اوقات انگار داره زور میزنه و تو اون مواقع دست و پاش و سرش انگار کبود میشه. ب نظرتون علت چیه؟ خیلی نگرانم. خیلی
- سوختگی پا و ران
سلام من یک دختر چهار ماهه دارم هم شیر خودم هم شیر اپتامیل مصرف میکنه البته تازگی شیرشو عوض کردم تمام پا و ران و باسنش سوخته مثلا اگزما بردم دکتر پماد داده ولی هیچ تاثیری نداشته خواهشن کمکم کنید باید چیکار کنم؟دکتر پماد زینک اکساید مینو بهش داده

