Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عوارض واکسن یکسالگی
من یک هفته پیش واکسن یکسالگی دخترمو زدم حالا اسهال داره و از یه چشماش آب میادو قرمز شده ایا از عوارض واکسن هست؟
- شربت
سلام آقای دکتر پسرم وزنش ۹ کیلو یکسالشه دکتر واسش آموکسی سیلین گفته صب و شب ۳ سیسی مقدارش درسته ؟ ممنون
- سلام نوزاد دختر ۹ ماهه من سینه هاش برجسته هست آیا مشکل غدد داره
- عفونت گوشی بچه
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم برای عفونت به دلیل سوراخ کرون گوشواره وجاگیزین گوشواره طلا میشه سفسکیم ۱۰۰ وزنش ۷ونیم و۸ماهشه چقدر بهش بدم باتشکروممنون
- ادرار زرد پررنگ
سلام وقتتون بخیر دخترم پنج سالشه و ادرارش خیلی زرد پررنگه مشکل از چیه ممنونم
- شربت زینک سولفات
شربت زینک چه مارکی بخریم ؟
- مولتی ویتامین
سلام. وقتتون بخیر ببخشید تقریبا1سال هست روزی 5سی سی شربت ایمیونس میدم به بچم مشکلی ندارد ویتامین ها طولانی مدت استفاده کنیم؟
- میزان مصرف آموکسی 125برا کودک 10 کیلویی
گلو درد داره ده کیلوه 23 ماهشه میزان مصرفش
- طریقه مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
طریقه مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۸ماهه با وزن ۸و۷۰۰هر چند ساعت باید مصرف شود و چه میزانی
- مصرف داروی فارمنتین لی اس۶۴۳
من دختر سرما خورده و سرفه های خلطی دارد که یکم سبز است البته تب ندارد آیا نیاز به مصرف آنتی بیوتیک است وزنش هم ۳۰ کیلو است
- مقدار مصرف شربت ستادین برای کودک ۲ساله چقدرهست؟
- تیروئید
سلام دخترم 5 سالشه آزمایش تیروئید ازش گرفتن مقدارt3 و t4نرمال ولی tsh برابر 4/830در حالی میزان نرمال باید بین 58 صدم _4/53هستش آیا لازمه میزان تحت درمان باشه وآیا این عدد که کمی بالاست نشانه اینکه دخترم تیروئید داره ؟؟؟
- زردی کف پای پسرم
پسرم ۴ سالشه و کف پاهاش زرد شدن نمیدونم علتش چیه ؟؟
- رنگ مدفوع
سلام آقای دکتر ببخشید میپرسم دفع دختر۶ماه م ۳یا۴روز یک باره اغلب،الان ۲هفته س آبکیه و رنگ زرد کمرنگ.گاهی با حجم کم علتش چیه ممنون
- رشد قدی کودکان
سلام شربت نئو زینک با سانستول آهن دار میشه با هم استفاده کرد؟و اینکه اگه کسی تیرویئد کم کار داشته باشه میشه نئو زینک بخوره؟
- سرفه
با سلام.دخترم ۶سالشه ویه مدتی بخاطرسرفه های زیادش دکتر اسپری فلوکسی تاید وسالبوتامول بهش دادن وچندماهه که قطع کزدن وگفتن هروقت سزماخوزد وسرقه کرد سالبوتامول بزن الان یه روزه خییلی کم تک تک سرفه میکنه اگر ازالان اسپری سالبوتامول بزنم میتونه ازسرفای زیادش جلوگیری کنه؟ممنون
- لجبازی کودک ۲ ساله
یه پسر ۲ ساله دارم اصلا حرف گوش نمیده همه چیزو با گریه بدست میاره گریه که میکنه میزنه تو صورت خودش بعضی وقتا ناخوناشو میکنه با دندون
- شربت ویتامین
سلام دخترم 9سالشه فصل مدارس شربت آسماوویت بهش میدم آقای دکتر میگم این شربت ویتامین دی واهن بدنش رو جبران میکنه یا که جداگونه قرص ویتامین دی و آهن بهش بدم
- تب کودک
سلام پسر ۵ ساله ام سه روزه تب نسبتا خفیف داره بدون هیچ علایم دیگه ای. فقط بهش استامینوفن میدم. دارو یا اقدام دیگه ای هم لازمه؟
- قطره اهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر از شما بزرگوار میخواستم بدونم آیا قطره آهن لیپوزوفر باعث یبوست یا اسهال کودک میشود اگر کودک کم خونی مینور داشته باشه میتونه از این قطره استفاده کنه

