Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام ببخشید پسر من دوسال داره شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ چقدر باید بدم روز چن بار؟
- تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی
با سلام، پسرم از دیشب تب کرده و هفته آینده باید واکسن ۱۸ ماهگی رو براش بزنم،اشکالی نداره ۱ هفته از بیماریش بگذره و واکسنش رو بزنم؟
- قطره
سلام آقای دکتر وقت بخیر به نوزاد هشت ماهه چند قطره بی بی کر باید بدیم؟
- پسرم ۱۸ ماه ش ۲۲م مهر باید واکسن میزدم ولی همچنان سرما خورده چکار کنم
- سیاه شدن ناخن نوزاد سی روزه
نوزاد خواهرم سی روزشه ناخناش سیاه شده مشکل ش چیه
- سلام اقای دکتر
ببخشید شربت ازیترومایسین به کودک دو ساله و ۸ ماه با وزن ۱۲ و۵۰۰ چند سی سی بدم
- سلام دخترم تب کرده بود دو روز بعدش دانه های ریز قرمز به دست پا وصورتش زده چی کار کنو
- از پوشک گرفتن
با سلام من پسرم دوسالشه الان نزدیک یک ماه که از پوشک گرفتم ولی جیش نمیگه منتها در حین ادرار میگه میخواستم ببینم که ایا مشکلی داره یا اینکه طبیعیه قبل مدفوع کردن خبر میده و اصلا از اون باره مشکلی نداریم شب تا صبح هم جاش تمیزه و اینکه به زور میره توالت هی میگه ندارم بعدش میبینم شلوارشو خیس کرده موندم چیکار کنم لطف کنین راهنمایی کنین
- زرده تخم مرغ
سلام از چ زمانی باید ب نوزاد روزی یک زرده تخم مرغ داد؟
- سلام الان چهارروزه که ازوقت ولکسن شش ماهگی پسرم گذشته وبخاطر سرماخوردگی نزدن آیاعوارضی داره؟؟؟
- تفسیرآزمایش
سلام wbc دختر هفت سالم :6 نوتروفیل:50 لنفوسیت:47
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر. دخترم ۸ سالشه و ۲۵ کیلو.چند وقتیه که سرماخورده و دکتر بردمش.دارو استفاده کرده بهترشده ولی بعضی از علائم اذیتش میکنه همش.مثلا بیشتر موقع خواب و صبح که بیدار میشه دماغش میگیره و نمیتونه درست نفس بکشه و گلوش دردمیکنه بیشتراوقات.یه وقتایی سرفه هم میکنه.ولی این آبریزش بینی و یا کیپ شدن بینی خیلی اذیتش میکنه و نمیتونه راحت بخوابه.انگار علائمش شبیه حساسیت شده و مونده براش.دکتر معاینش کرده بود گفتن که چرکی نداره گلوش ولی گلودرد داره هنوز.نئوتادین و پلارژین و شربت برم هگزین استفاده کرده. ممنون میشم راهنمایی و کمکم کنین تا دخترم بتونه تنفس و خواب راحتی داشته باشه.سپاس
- هپاتیت ب
سلام خسته نباشیداگه مهمانی که میرویم میزبان که آشپزاست هپاتیت ب داشته باشدوما ازآن غذابخوریم درحالیکه گلوی من زخم خونی دارد وسطح آنتی بادی واکسن من هم زیر۱۰است یعنی انتی بادی ندارم آیاخطرابتلای من وجود دادر؟میدانم پزشک کودکان هستیداما اگرلطف کنیدبه سوالم جواب بدبیدممنون میشم
- تب در واكسن يك سالگي
ديروز واكسن زدم يكسالگي امروز تب داره دو بار استا دادم يكبار ٣٧/٢ و الان ٣٧/٩ طبيعيه؟؟؟؟
- زردی کف پا
سلام خسته نباشید پسر من کلاس دوم است کف پاش همیشه زرده مخصوصا صبح ها کم خونی هم داره
- شربت۱
سلام واحترام. پسرم ۲ سال و۸ ماهش. بدغذا وبی اشتها. برای جبران از مولتی کیندریوروویتال.وشربت فروگلوبین واستوکر استفاده میکنم. برای جبران کمبود..این سه تاشربت میگن چون بعضی ویتامیناش شبیه هم هستن دادنش خطرناک. درسته؟ازاول میدادم سه تاش وباهم. درتایم های متفاوت البته. میگن دوز ویتامیناش بالامیره آیا درسته یا یکی استفاده کنم تموم شد بعدیش...چون یکیش آهن ویکی کلسیم ویکی مولتی ویتامین
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- دز مصرفی ازیترو ماسین ۲۰۰
کودک دوسال ویک ماهه اسهال وسرماخوردگی داشته دکتر شربت سرماخوردگی داد گفت گوشش ملتهبه از بینی اش خلط بیرون میاد و چهار روز از سرماخوردگی میگذره تبش قطع شده و گرفتگی بینی خوابش رو مختل و باعث سرفه میشه دکتر گفته در صورت ادامه دار شدن ازیترو بدم اما دز اعلام نکرد
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر دختر۵ماهه م، رفلاکس پنهان شدید داره ۴ماهه امپرازول میدم ۱هفته س قطع کردم شبا گرفتگی بینی دائمی داره و انگار ی چیزی تو گلوش گیر کرده ک نمیتونه قورت بده، علتش رفلاکسه؟
- تنفس به سختی هنگام خواب برای پسر 7 ساله موقع سرماخوردگی

