Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
نوزاد چهارماهه که بعداز شیرخوردن بالا میاره پودر اسومراز دکتر داد اما هیچ تاثیری نداره
- شربت
سلام اقای دکتر امروز واکسن ۶ ماهگی دخترمو زدن چند ساعت یه بار استامینوفن بدم ممنون
- خرما
سلام دکتر به دختر هفت ماهه میشه خرما داد؟
- گرفتگی گردن
عرض سلام وخسته نباشید نوزاد ۵ ماهی دارم دربعضی موقع یعنی هفته ای یک بار انگار که عضلات گردنش میگیره وبرای چند ثانیه سرش به همون حالت میمونه بعد به حالت خودش برمیگرده بااین حالت حرکت چشمانم انگارکه یه فشاری دردی تحمل میکنه تند تند بهم میخوره ودیگه سرش به اون طرف نمیچرخکنه تا یه ساعت حتی یک روز بعد ...پیش متخصص اطفال بردم گفتن مشکلی نیست ولی نگران هستم شدید به نظرشما نوزادم مشکلی داره..
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۴ روزه است .و وزن تولدش ۴ کیلو بوده .و امروز آزمایش دادم زردیش ۱۴ هستش.زردی داشته ۴ روز داخل دستگاه گذاشتم .الان باید داخل دستگاه بزارم یا از قطره بیلی ناستر و شیر خشت و ترنجبین استفاده کنم
- شنوایی
- واکسن
سلام اقای دکتر پسرم شش ماهشه تازه واکسن چهارماهگیشو زدیم واسه اینکه همش سرما میخورد دیرشد دوروز تب داشت الان روز سوم تبش قطع شده ولی تهوع و استفراغ داره بعد هر شیر خوردن بالا میاره ممنون میشم بفرمایید چیکار کنم و این خطرناک هست یا نه
- مطب چهارشنبه بازه؟
سلام آقای دکتر ببخشید امروز مطب تشریف دارید؟
- یبوست
سلام . اقاز دکتر نوزاد من شیر خشک و شیرمادر میخوره شکمش هم خوب کار میکرد ولی ازدیروز صبح شکمش کارنکرده و بی تابی میکنه بنطرتون چیکار کنم کولیک هم داره؟
- تب
سلام وقت بخیر دختر هفت ماه و نیمی دارم کمی سرفه میکنه و دمای بدنش تا ۳۸بالا رفت بهش شیاف استامینوفن زدم برای سرفه اش چه دارویی بدم
- سلام ببخشید دختر 23روزه دارم موقع مدفوع و ادرار زور زیاد میزنن همه میگن طبیعیه میشه راهنمایی بکنین
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- کمبود رشد کودکان
سلام آقای دکتر دخترم وزن تولد۳۲۰۰در ۲ماهگی ۴۷۰۰شد ودر۴ماهگی ۶کیلو الان در ۶ماهگی ۶۷۰۰شد چکار کنم که وزن گیریش خوب بشه البته شیر خودمو میدم غذای کمکی هم خیلی کم میخوره
- اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید بچه من اسهال هست سبز رنگه مث کف میمونه۴ماهشه
- نوزاد دو ماهه
سلام دخترم دو ماهشه سرفه زیاد میکنه گاهی تا ۳۰ تا که کاملا قرمز میشه نمیتونه خلت بده بیرون ، دکتر آزیترومایسین برم هگزین و آمیتن نوشته
- گریه نکردن
پسر دوازده روزه دارم که دوروز اول گریه میکرد ولی بعد از اون همه ی کاراش خوابیدن شیر خوردن طبیعیه ولی اصلا گریه نمیکنه هنگام خیس کردن یا وقتی گشنشه همش نق نق میکنه میخاستم بدونم آیا مشکلی داره یا نه
- آنتي بيوتيك
آنتي بيوتيك سفكسيم ٤٠٠ در زمان شيردهي سيفه؟
- واکسن دو ماهگی و سرما خوردگی نوزاد
سلام خدمت شما دکتر عزیز آقای دکتر دخترم 55روزشه 5روز دیگه وقت واکسن دو ماهگی داره الان شربت آزیترومایسین 100و شربت پلارژین با پودر اسو مراز 5 مصرف میکنه میخوام بدونم تداخل ایجاد نمیکنه مشکلی پیش نمیاد واکسنشو بزنم واین که تو این دوران اصلا تب نداشته و دکتر بهش آمپول داده اما گفت وضعیتش بهتر نیازی به تزریق نیست الان آمپولشو بزنم یا نه ؟ ممنون که وقت میزارید و رایگان راهنمایی میکنید امیدوارم هر جا که هستید سالم و تندرست باشید.💚
- وزن گیری دخترم
سلام خسته نباشید دخترم باوزن تولد ۲۳۷۰و وزن ۶ماه و یه هفته که بود ۶۷۰۰ بهداشت بهم گفت وزنش کمه به نظر شما وزنش چجوریه ؟ بهش چه غذا کمکی بدم که وزن بگیره ؟ از چه قطره های استفاده کنم؟
- دل درد و بی قراری
سلام جناب دکتر نوزاد من نزدیک به چهل روزه هست وزن و قد همه چیز نورماله فقط ابتدا شیر خشک نان میدادیم به نظر میامد سیر نمیشه بعد دکتر اپتامیل داد بعد خودش عوض کرد کامفورت داده اما مسئله اینه که باوجود اینکه بعداز خوردن عاروق میزنه ولی تقریبا همش دل درد داره و بی قراره ومخصوصا توی روزها دایما گریه میکنه چی دستور میدهد سپاس

