Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم پاهاش رو میندازه روهم و زور میزنه
سلام چند روز پیش پیام دادم راجب دخترم سوال پرسیدم گفتم دخترم پاهاش رو میندازه رو هم و زور میزنه و عرق میکنه.امروزبردمش پیشش متخصص گفت ب این کار میگن خودارضایی اما دخترم ب بدنش دست نمیزنه چطور ممکنه
- لنف نود پشت سر نوزاد
با سلام یه نوزاد ۷ماهه دارم مدتیه با دست گوشاش و موهای پشت سرشو میکشه پشت سرش با دست که لمس میکنم دوتا لنف نود ریز هست سونوگرافی ازش گرفتم خیلی ریز بودن نوشته بود احتیاج به بررسی ندارن استرس دارم دلیلش چیه البته دوماه پیش سرما خوردگی اذیتش کرد
- زردی
- خس خس سینه نوزاد شش ماهه
سلام آقای دکتر پسر من بعداز واکسن شش ماهگی تک سرفه ای که به نظر با خلط همراه بود میزد با مراجعه به پزشک اطفال و معاینه ایشان گفتن که عفونت ندارد و پلارژن تجویز کردن بعد از آن هر از گاهی سرفه میزند و صدا دار است و سینه اش هم خس خس میکنه میخاستم ببینم آیا به نظر شما گلوی پسرم عفونت دارد با نه تب هم ندارد
- دارو
بإسلام.دخترم هفت ماهشه و الرژي داره.صورتش خيلي دونه هاي قرمز زده بًود..با قطره هاي كه بهداشت ميداد..خودم قطره از داروخونه ميخرم ميخوره الرژي نداره..اقاي دخترمن فقط يه دخترم قطره آد ميدم نه آهن ميدم نه مولتي ويتامين الان كلا قرمزي هاي صورتش رفته وقتي قطره هارو ميخورد صورتشو چشماشو خيلي ميخاروند و بالا مي اورد شيرخشك ميخوره موردي نداره قطره آهن و مولتي ويتامين نخوره؟ غذاي كمكي مرغ ميكس شده و هويج و سيب زميني ميدم وسرلاك برنج
- کوبیدن سر
سلام خسته نباشید پسرمن تو خواب همیشه حداقل یک بار سرشو میکوبه زمین تو بیداریم پیش میاد اما تو خواب همیشه هست مثلا سه چهار بار پشت سر هم سرشو میکوبه زمین بعد ک جابجاش میکنم دیگه اون جوری نمیکنه
- پزشکی
سلام خسته نباشین ببخشید پسر من الان ده روز دیگه نه ماهگیشو تموم میشه مشکلی که داره روی پنجه پا وایمیایسته و من خیلی نگرانشم آیا بچه من مشکلی داره وآیا الان ببرمش دکتر خیلی ممنون میشم راهنماییم کنین
- کهیر و جوش اطراف گردن و سینه ی نوزاد همراه با اگزما در صورتش
نوزادم با مصرف شیرخشک آپتامیل از همان ابتدا دچار یبوست میشد،بعد شیر خشک گیگوز و بعد ببلاک کامفورت برایش تجویز شد ولی باز هم دچار دلدرد و درد شدید موقع دفع باد و مدفوع و یبوست میشد، و از حدود یک ماه و نیمگی دچار اگزما و خارش در صورتش شد و پوست سرش هم به شکل اگزمای درماتیت آتوپیک هست، بخاطر یبوستش از شیر خشک بز گلدن گات استفاده کردم و شکمش خوب کار میکرد هر روز و دیگر دلدرد و دلپیچه و ... نداشت، اما الآن که حدود سه ماه دارد علائم اگزما و کهیر بدتر شدن و از ابتدا دچار رفلاکس پنهان بود که الآن همش از خواب با گریه بلند بیدار میشود، به دکتر مراجعه کردم که آزمایش مدفوع نوشتند، پی هاش مدغوع عدد 6 و مواد احیا کننده و خون مخفی جوابشون منفی بود و عدم تحمل لاکتوز نداره، دکتر گفتن پس به پروتئین شیر خشک های معمولی حساسیت دارن و برای نوزاد آپتامیل پپتی تجویز کردن ، ولی از دیروز که این شیر را مصرف میکنه یکسره نفخ زیاد و دلدرد و دلپیچه داره و امروز شکمش کار کرد و بعدش یکسره گریه های کولیکی میکنه حتی قطره پروکید هم میخوره ولی فایده ای نداره دیگه نه شیر مادر رو میخوره و نه شیر آپتامیل پپتی، مجبور شدم برای سیر کردنش دوباره از آپتامیل معمولی استفاده کنم، که دوباره بهش آلرژی داره ، بنظر شما مشکل پسرم چیه؟ ممنون میشم از راهنمایی شما، ضمنا خودم دیگه محصولات لبنی و پروتئین گاو و یا غیره نمیخورم، بنظر شما آیا واقعا به چیزی آلرژی دارد؟
- اگزمایه نوزاد
سلام پسرم از ۳ ماهگی دونه های قرمز ی که آب زرد ازشون میومد زد وخارش شدید داشتند به طوری که شب اصلا نمیخوابید و بعد خشک وپوسته پوسته میشد بردمش متخصص کودکان ونوزادان گفت اگزما پماد بهش داد اگزاسین وتریامیسکوریت اما بی فایده است چند روز خوبه دوباره در میاد الان ۷ ماهشه اما هنوز خوب نشده
- درمورد نوزاد سه ماهه
- استفراغ
سلام وقت بخیر ببخشید من پسری 7 ماه دارم که از 5ماهگی بهش غذا دادم سوپ و حریر بادام و فرنی الان که 8ماهه شده هرکاری میکنم غذا نمیخوره اگه هم بخوره بالا میاره
- تعریف اسهال
سلام ، اسهال در نوزاد شیرخوار یک ماهه به چه صورته؟ آیا آبکی بودن مدفوع نوزاد یعنی اسهال؟ یا چند بار در روز اسهال حساب میشه؟ تعریف اسهال؟ من مقالتون تو سایت رو خوندم ،بی حالی یا خون بی اشتهایی نداره ولی مدفوعش ابکی شده
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام خسته نباشید.آقای دکتر نوزادم ۴ ماه و ۶ روز هستش یه صدایی از گلوش میومد مثل جیز.بعد بردم دکتر گفتن رفلاکسه سونوگرافی دادم گفتن رفلاکس خفیف داره.براش ساشه امپرازول روزی یک بسته پودر و گفتن قاطی دو سه قاشق آب کنم بهش بدم آیا درسته قاطی آب؟؟با شربت آنتی رفلاکس باریج حالا مرددم میگم بدم بخوره؟؟
- رفلاکس نوزاد
سلام.خسته نباشید.اقای دکتر سوال پرسیده بودم برای مصرف شربت دومتیدون برای نوزاد پنج ماهه فرمودین مجازه.اما تو همین سایت جایی فرموده بودین شربت موتلیوم رو تجویز نمیکنید.مگه دومتیدون و موتلیوم همون دومپریدون با دو تا برند مختلف نیستن؟و اینکه تو سونوگرافی که از شکم نوزادم انجام دادیم تو ده دقیقه یه اپیزود رفلاکس مشاهده شد آیا در این حد رفلاکس اصلا نیاز به مصرف دارو هست؟ممنون.
- بی اشتهایی نوزاد۱۱ماهه
- .
سلام اقاي دكتر نوزادم الان ٥ ماهشه يه پنج روزي هست فقط شبا شير خشك كمكي ميدم اپتاميل يك شبا چه ساعتي بهش بدم بهتره؟
- استفراغ
سلام آقای دکتر وقت بخیر. هفته ی پیش مطب خدمت رسیدیم. گفتم پسرم بعضی روزا گاهی موقع غذاخوردن عق میزنه. معاینه هم کردید فرمودید اشکالی نداره. اومدیم خونه دوباره فرداش موقع سوپ خوردن عق زد و هنوز نصف سوپش رو نخورده بود که بالا آورد. ۸ ماهشه و شیرمادر میخوره. نگرانم. چند روز قبل از اینکه بیایم مطب هم همینجوری شده بود.
- اگزمای نوزاد
سلام برای اگزمای صورت نوزاد ۴ ماهه چه پمادی مناسب هست؟ کرم ثمین تاثیری روش نداره پماد فلووسینولون زدم خوب بود اما کورتون داره نمیدونم چکار کنم
- خون درمدفوع نوزاد دو ماهه
سلام آقای دکترنوزاددوماهه ام مدفوعش مخاطی بود ودرآن رگه های خونی بود شیرخودمو میخوره علتش چیه؟
- درمان سرفه نوزاد
برای درمان سرفه چه دارویی استفاده کنیم

