Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی کودک
سلام خسته نباشین دخترم ۴ سالست سرفه و آبریزش بینی داره دکتر بردم واسش دکسترومتورفان پی وایبوپروفن پودر چرک خشک کن نئوتادین نوشت بعد از مصرف داروها دست و پاهاش ونوک بینیش خیلی سرد میشه چون دیگ تب نداره دیگه ایبو پروفن نمیدم بهش از مصرف دارو هستش یا سرماخوردگی
- یبوست
سلام آقای دکتر دخترم ۲۳ ماهشه و حدود ۵ ماه دچار یبوست شده و سه ماه دارم بهش پودر پیدرولاکس میدم هر روز یک قاشق غذاخوری الان ۶ روزه دفع نداشته مدام باد شکم داره البته رفلاکس پنهانم داره تو این شش روز هر روز یک نیم قاشق پودر دادم ولی هیچ واکنشی نشون نمیده فقط حس تخلیه داره ولی تخلیه نمیکنه ممنونم میشم بگید چکار کنم.
- سلام آقای دکتر ایا ترکیبات شیر خشک های اچ آ یکی هست یا نه چون دکتر به خترم ببلاک اچ آ دادم ولی اینسری بجای ببلاک شیر اپتامیل اچ آ داد داروخونه ولی وقتی میخوره خیلی به خودش میپیچه و دلدرد میشه چون اپتامیل پپتی هم میخورد اینجوری میشد
- کودک ۲ساله و ۳ساله
سلام خسته نباشید من بچه هام یکی ۲ساله هست ۴الی۵روز سرما خورده سینه اش خیلی خیس خیس میکنه شربت چرک خشک کن و آستامینوفن گرفتم هر۱۲ساعت چرک خشک کن وهر۶ساعت آستامینوفن دادم زیاد تاثیر نکرده و دخترم۳ساله هست تازه سرما خورده امروز داره سرفه میکنه چه داروی بگیرم بهتره
- خلط گلو
باسلام.دخترم ۱۸ ماهشه با وزن ۱۸ کیلو بخاطر سرماخوردگی واکسن ۱۸ ماهگیش رو هنوز نزدم.دکتر بردم ۵ روز پیش بهش قطره بینی شستشو داده و شربت پلارژین کیدز هر۸ ساعت ۴ سی سی.دخترم وقتی دکتربردم فقط آبریزش بینی داشت.الان هم خلط شدید داره دماغش گرفته نفس خیلی خیلی سخت میکشه واصلا نمیتونه شیربخوره هرچقدر قطره بینی میریزم فایده نداره و سرفه میکنه.شربت خلط آور چیزی میشه بهم معرفی کنید؟
- شیردهی
با سلام بنده تصمیم به کاشت ابرو دارم و از بیحسی لیدوکایین استفاده میشه به مدت ۵ ساعت جراحی دارم لطفا بگین این ماده تاثیری روی کودک شیرخواره ۱۸ ماهه داره؟
- ادامه سوال قبل
امروز صبح ۳۸ تب داشت وقتی استامینوفن دادم گفت معدم درد میکنه و استفراغ کرد. منم دیگه شیاف گذاشتم انتی بیوتیک بدم؟ امروز مطب تشریف دارید؟
- سرمانخوردن کودک
سلام دکتر خسته نباشید دختر من دو سالشه تا الان یک بارم سرمانخورده .اطرافیان میگن اصلا خوب نیس که تا الان سرمانخورده بدنش هیچ ویروسی از جمله سرماخوردگی رو نمیشناسه .واگه یک روز دچار بشه یا خدای نکرده کرونا بگیره خیلی سختش میشه من نگران سدم آیا صحت داره نظر شما چیه؟؟ممنون
- خلط گلو و جمع شدن اب در دهان
- کودکان
سلام یک دختر 2سال و نیم دارم از همون اول به پروتئین حساسیت داره به پروتئین که توی لبنیات است ماست و دوغ هم می خوره بعد یک روز رو پاهاش زخم می شه من باید هر روز پماد ضد حساسیت بزنم به پاهاش این تاکی ادامه داره خوب می شه
- ترسیدن
با سلام فرزندم ۴ساله است.یکباره از خواب پا میشود شروع به لرزیدن میکند وشروع به گفتن هزیان میکند وخیلی میترسد
- غذای بچه تب دار
سلام. به بچه یکساله که تب داره و صبح بالا آورده شب دیگه میتونیم فرنی بدیم؟ تا شب شیر خورده فقط با یکمی برنج و آب مرغ
- مقدارمصرف ازیترو۲۰۰
سلام. دخترم دوسال وچهار ماهشه سرفه های خلط دار داره براش ازیترو۲۰۰ گرفتم لطفا میشه راهنماییم کنید روزی چند سی سی وچند نوبت بهش بدم
- تب
خسته نباشین پسرم چند روز پیش سرماخورده بود ولی اصلا تب نداشت ولی الان دو روزه ک تب داره و کمی سرفه دکتر بهش ازیترومایسین ۲۰۰ داد بعد دوز مصرفیش یادم رفت وزنش ۱۲ کیلو و ۳سالو ۶ ماهشه
- قرص کلیدینیوم سی
- پسرمش
پسرم ۴ساال داره ۱۵ کیلو داره سفکسیم چقدر بهش بدم ختنه شده دکتر براش تجویز کرده دستوری رو ننوشته
- سونوگرافی
سلام دکتر آیا سونوگرافی واسه کودک ضرر نداره؟من حساسم رو بچم زیاد ازش سونوگرافی میگیرم ضرر نداره؟
- درد آلت تناسلی
سلام آقای دکتر دختر من ۳ سال و ۷ ماهشه ۳ روز آلت تناسلیشا نشون میده و میگه درد میکنه تب نداره چیکار کنم ادرار که میکنه گریه نمیکنه که بگم سوزش داره بعد از ادرار گریه میکنه میگه درد میکنه
- آزیترومایسین ۲۰۰
دخترم باید ۵ روز پیش آزیترو مایسین ۲۰۰ رو شروع میکرد اما به خاطر اشتباهی استفاده نکردن الان بعد از ۵ روز جواب گو هست بخوام استفاد بکنم؟
- اسهال استفراغ
سلام دخترم یک سال و 4ماهشه چند روز که مدفوع شل و آبکی داره و به شدت بد بوعه وگاهی هم استفراغ میکنه، استفراغش هم بیشتر شب وقتی خوابه یهویی بیدار میشه و بالا میاره، چند بار بردمش دکتر یه روز خوبه فرداش اسهال استفراغ داره باز روز بعدش خوبه اشتهاش خیلی کم شده که متوجه شدم حالت تهوع داره شربت انداسترون دادم که بهتر شد و شروع کرد به غذا خوردن چند روز قبل تب داشت که سرم وصل کردن بهش و بهتر شد الان تب نداره ولی اسهال داره و گاهی استفراغ، درضمن ازمایش خون و مدفوع هم دادیم مشکلی نداشت مشکل دخترم از چیه؟

