Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نخوردن قرص تروئید
سلام.آقای دکتر من دختر9ماه دارم شیر مادر هم میخوره.من تروئید کم کار دارم اگه قرصمو نخورم واسه دخترم مشکلی پیش میاد؟
- مولتی ویتامین
سلام و عرض ادب دختر بنده ۵ سالش هست، یکماه کامل بهش شربت تقویتی لیکو مولتی رو دادم این شربت براش خوب بوده حالا سوالم اینه که سیکل دادن شربت تقویتی چطوری؟ الان که یکماه شربت رو دادم چند روز نباید شربتو بدم تا به کبد آسیب نرسه؟ و باز وقتی شروع میکنم به دادن شربت یکماه کامل دیگه باید شربتو بدم؟ اگه سیکل دادن شربت تقویتی رو در طول یکسال بهم بگید ممنون میشم بینهایت سپاس
- من پسرم یک ساله هس البته 5روز مونده سرماخوردگی داشت بردم دکتر فایده نداشت سرفه اش قطع نمیشد بخصوص تو خواب از این شربت بهش یک سی سی دادم ضرر میکنه
- طریق مصرف دارو برای کودک یک ساله
با سلاممصرف داروی آموکسیسیلین ۱۲۵ برای کودک یک ساله با وزن ۹ کیلو به چه شکل است
- نخوردن شیر مادر
سلام. دخترم هفده ماهشه. چهار روزه شیر نمیخوره باید, شیرما بدوشم با لیوان بهش بدم شیشه هم نمیگیره. بردم دکتر گفت گوشش ی مقدار التهاب داره .همش, بهانه میگیره ولی, شیر ک میخام بهش بدم گریه میکنه و بیقراری.. بنظرت چ کنم ک بتونه, سینه را بگیره
- پشت سر کودک دو سال ونیم در هر دو طرف یه برامدگی های مثل نخود هست یک طرف کوچک یک طرف کمی بزرگ ترکه با لمس کردن زیر پوست حرکت میکنه علتش چیه خیلی نگرانم
- ریفلاکس
سلام پسرم ۵۳روزه است وریفلاکس معده دارد شربت رانیتیدین خریدم بدون نسخه رویش نوشته ۲۰۰میلی گرم در اینترنت خواندم برای نوزادان ۱۵میلی لیتر است به اندازه یک قاشق چایخوری به اودادم ،خیلی خواب آلود شده ویبوست هم گرفته چه کنم نگرانم آیا شربت اشتباهی که بهش دادم خطرساز شده براش؟ شش ساعته که خوابیده وفقط برای شیربیدارمیشه،برای ریفلاکس معده اش چه کنم
- سرفه
اقای دکتر فرزند ۲۱ ماهه موقع خواب زیاد سرفه میکنه علتش چی میتونه باشه و چه کاری بایستی انجام دهم؟سپاسگزارم
- دارو
سلام خسته نباشید آقای دکتر نوزادم رفلاکس داره هرقطره ای بهش میدم چ دارو چ ویتامین ب محض اینکه بهش میدم یکی دو دقیقه بعد یا حتی تا ده دقیقه بعدشم بالا میاره سوالم اینه ک اگه بعد اینکه بهش دارو دادم بالا آورد مجدد باید دارو بهش بدم
- دانه های قرمز رنگ روی بدن کودک
با عرض سلام و وقت بخیر
دختر 2/5 ساله دارم که به مدت دوماهه که روی بدنش ابتدا در قسمت شکم و پشت دانه ای قرمز رنگ زده به مقدار زیاد و بعد گردن و پیشانی (قیلش خدود 50 دانه آبدار بزرگ شبیه آبله روی بدنش بود که بعلت شربت کوآموکسی کولا 457 دادم و بعد 5 روز دانه ها زیاد شدن ) و با رفتن پیش متخصص اظفال و آزمایش خون و حساسیت گفتن چیزی مشاهده نشده و داروهای چون شربت نئوتادین و پودرسینکاست دادن که به مدت یک ماه خورد وبعدش یک سرماخوردگی و شربت سفکسیم 100 دادن که بعد از سرماخوردگی دوباره دونه ها دارن تو صورت قسمت پاها بویژه ران و قسمت ساعددست و کف دست میزنن، خیلی نگرانم دارم دیوونه میشم تو رو خدا کمکم کنید، دکترش که میگه چیزی نید ولی من خیلی نگرانم آخه جای دانه ها رو صورت و شکمش سیاه شده. - ناف
سلام نوزاد من ۱۴ روزشه از نافش خیلی وقته افتاده ولی الان ازش خون میاد
- سلام دکتر دختر من شیش ماهشهر فقط شیر خشک اچ ا میخوره ولی تن تن میره دستشویی روزی شیش بار آیا اشکال داره. پاینده حالت آب خالی هم نیس دون دون توش هست زیادم غلیظ نیس چیکار کنم کنم
- نوزاد نارس
سلام خدمت جناب دکتر دخترم 28هفته با وزن 800گرم دنیا اومده الان جهارسالش هس یه هفته بعد از تولد انگشت دستش سیاه شده بند انگشت قطع شد خواستم ببینم شما چنین موردی داشته اید
- سلام آقای دکتر ایا ترکیبات شیر خشک های اچ آ یکی هست یا نه چون دکتر به خترم ببلاک اچ آ دادم ولی اینسری بجای ببلاک شیر اپتامیل اچ آ داد داروخونه ولی وقتی میخوره خیلی به خودش میپیچه و دلدرد میشه چون اپتامیل پپتی هم میخورد اینجوری میشد
- مکمل
سلام آقای دکتر خسته نباشید من میخوام برای پسرم ریسورس جونیور شروع کنم بنظر شما باعث افزایش قد هم میشود یا فقط وزن دهی خوبی دارد؟ ممنون
- پرده بکارت
سلام اقای دکتر دختر من پنج سالشه امروز نمیدونم چیکار کرده دست زده با اندام خصوصیش و گریه که الان نانازم پاره شده بعد خودم نگاه کردم دیدم کمی دورش خونیه که وقتی شستم خوب شد دیگه هم چیزی نبود میشه که زخم کرده باشه چیکارکنم من
- سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دختر من سه ماه وبیست روزشه که تقریبا سه هفته پیش برای وزنش بردم دکتر گفتن وزنش کمه ورفلاکس پنهان داره وبراش قطره بی بی کر وروغن ام سی تی وشیر خشک ببلاک آی آر نوشتن ولی بعد از سه هفته احساس میکنم دخترم وزن نگرفته ومثل قبل هست آیا شیر خشکش رو باید عوض کنم شیر خودم هم میخوره ولی کمه .ممنون میشم راهنمایی کنید.
- سلام خسته نباشید دخترم ۴ماهشه سرما خورده میتونم بهش شربت پدی کلد بدم؟
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر وقتی بچه ۵ ساله سرفه خلطی داره شربت دکسترومتورفان برای بچه خوبه یا برم هگزین؟
- قرمزی چشم
سلام وقتتون بخیر دخترم چند روزی میشه چشمش ترشحات زیاد داشت و قرمز بود قطره باکتی ماید ۱۰ رو براش گرفتم هر ۸ ساعت یه قطره براش استفاده کردم و با اب گرم و چای هم پاکش میکردم ترشحاتش کم شده ولی قرمزی چشمش خیلی زیاد تر شده به نظرتون الان چی براش استفاده کنم چشم پزشک تا بعد از تعطیلات نمیان

