Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آب ریزش بینی همراه با بی حوصلگی اختلال در خواب از علایم سرما خوردگی و درمانی لطف کنید برای نوزاد 9ماه بدون دارو درمان بشه
- تب و بوی بد دهان و
تب شدید کودک یک ساله و بوی بد دهان داره و بالای لبش حالت یکم زخم هستش بدنش احساس میکنم درد داره چه بیماری داره نگرانم
- اسهال
سلام من اسهال گرفتم خودم ب نوزاد دو ماهم شیر میدم دخترم درست شبیه ب من اسهال گرفت ایا من ب نوزادم نباید شیر بدم ؟؟؟؟ بدون تب و استفراغ وزن تولد ۳.۸۴۰ الانم ک دوماهشه ۵.۳۰۰ با هربار شیر خوردن من بلافاصله بعد شیر خوردن میزارمش پایین با گاز معده خالی میکنه اسهال ابکی درست مثل خودم
- اسهال دخترم
تعداد دفعاتی که یک بچه ۳ ماهه میتونه مدفوع کنه و اسهال نباشه چقده چون دخترم هم شیر منو میخوره هم شیر خشک تو خواب ک اصلا مدفوع نمیکنه وقتی بیداره ۷ تا ۸ بار مدفوع میکنه بعضی موقعا زیاد بعضی موقعا کم
- نوزاد یک ماهه وعفونت ادراری
سلام خدا قوت بچم یک ماهشه عفونت ادراری داره دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت یک سی سی تجویز کرده مقدارشو با قطر چکان پر میدم ایا یک سی سی هست بیشتر یا کمتر بعضی وقتا ساعتشوفراموش میکنم تایم جدید میدم البته بچم ورمکلیه داره تو سونو بارداری ۶ونیم بود ده روزه نوزادم ۵ونیم شده الانم چند روز دیگه بازم داره این چند روزه همش ناله میکنه احساس میکنم بیحال از شربت سفکسیم ممکن باشه؟
- درمان سرفه و خلط سینه نوزاد
سلام یه دختر شش ساله دارم یک هفته پیش از این ویروس جدید گرفت ابتدا دکترش کواموکسیکلاو ۱۱۲داد خوب نشد.بعد سفکسیم ۱۰۰داد که حساسیت داشت دیگه اخرش دوتا پنی سیلین داد.بهتر شده اما نه کامل حالا فرزند دومم که چهار ماهشه دقیقا با همونعلایم مریض شده چهکارکنم چی بهش بدم
- مدفوع بلغمی
سلام پسرم 2ماه 10روزشه شکمش یکم ورم داشت عکس گرفتم گفتن رو هاش مشکل دارن ولی فعلاً عمل نمیخاد ولی سوال من اینه پسرم روزی 2 بار شکمش کارمیکنه بعدم 40روزگیش ک تموم شد ورم شکمشم خوب شد ولی الان چندروزه شکمش یکم حالت بلغمی داره میتونه از رودهاش باشه؟
- مالیدن پاهای نوزاد
سلام دختر چهارماهم دوهفتس که کف و کنارپاهاشو محکم بهم میماله و همیشه انگشتای پاشو محکم جمع میکنه علتش چیه؟
- سلام پسر من تازه شش ماه رفته سرفه خلط دار داره میخواستم بدونم سفکسیم خوبه بهش بدم
- درمورد غذای کمکی
سلام اقای دکتر وقت بخیر من پسرم ۵ماهش تموم شد میتونم غذای کمکی بدم بعدنمیدونم ازچی بایدشروع کنم برای برنامه غذایی باید بیام مطبتون؟
- اگزما نوزاد سه ماهه
سلام خدمت دکتر گرامی پسرم سه ماهشه از بدو تولدش صورتش قرمز میشد یه ساعت شدید هستش یه ساعت کاملا محو میشن چند بار دکتر بردمش از روصورتش تشخیص حساسیت پروتئین گاوی دادن بدون آزمایش البته رژیم گرفتم اصلا لبنیات نخوردم شیرخشک پپتی جونیور میدم اصلا تغییری نکرده دکتر صورت پسرم خیلی اذیتش میکنه همش میخارونه بدتر میشه دکتر ازتون خواهش میکنم یه پماد بگین من بگیرم بلکه اگزماش کمتر بشه بچم کمتر اذیت بشه
- سرما خوردگی
باسلام. برای نوزاد چهار ماهه که علایم سرما خوردگی دارد( آبریزش.گرفتگی بینی.گاهی تب) چه دارویی داده شود بهتر است
- رفلاكس معده
سلام پسر من الان 56روزه س وبه شدت رفلاكس داره من بهش شيرخشك ببلاكARميدم آيا كارِ درستي انجام ميدم يانه؟! اازموقعي كه اين نوع شيرخشك روبهش ميدم مدفوعش به شدت سفت شده و موقع مدفوع كردن گريه ميكنه به نظرتون چيكاركنم؟؟ ممنون ميشم جواب بديد
- شربت سیتریزین
آقای دکتر شربت سیتریزین واسه زیر یک سال مقدار مصرفش چقدره؟
- کمخونی
سلام دکترپسرم ۸ماهو۱۸روزشه یک هفته بخاطرتب بستری شددکترش گفت کمخونی شدیدداره واشتهاشم کمه چه چیزی واسه کمخونی واشتهاش بدم ممنون از راهنماییتون
- علت غذا نخوردن کودک هشت ماهه
سلام.خسته نباشید.پسرم ۸ ماه و ۲۲ روز دارد.نزدیک ده روزه شیر و عذا نمیخوره.به شدت بی اشتها شده.موقع غذا خوردن خودشو عقب میکشه.امروز دیدم یکی از دندونای بالاش جوونه زده.بالا نمیاره.سرفه نداره.از دندونه یا رفلاکس پنهانه.میتونم بهش شیر خشک اچ آ بدم؟ برای اشتهاش چبکار میتونم انجام بدم خیلی نگران غدا نخوردنشم.
- درباره شیر خشک
ایا شیر خشک گیگوز خوبه برای وزن گیری اگر نه میشخ شیر خشک مناسب تجویز کنید ممنون0
- خس خس
باسلام.بچه ام شش ماهه هست.1ماه قبل موقعی که بهش قطره آد میدادم پرید توو گلوش از اون موقع به بعد هر چیزی مثل آب یا قطره آهن و فرنی بهش میدم بعدش توو گلوش صدای بزرگ میکنه مثل خلط داشتن یا مثل خس خس و تقریبا بعد 5یا10 دقیقه رفع میشه.اما موقعی که شیر خودم میخوره بعدش اینطوری نمیشه علت چیه؟راه درمانش؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- قرمزی مقعد نوزاد ۹ ماهه
سلام خسته نباشید... نوزاد نه ماهه دارم ک دور مقعدش قرمزه و رفته به رفته بیشتر میشه میخواستم ببینم چیکار کنم
- قرص فنازومکس در دوره شیردهی
سلام دکتر بخاطر سوزش ادرار قرص فنازومکس ۱۰۰ میخورم آیا تاثیر نداره روی شیرم به دخترم که یکسالشه شیر میدم ؟مرسی بابت پاسخگویی

