Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خر خر کردن سینه و عفونت
بچه من سرما خورد تا سه روز تب داشت بعد کم کم خوب شد ولیدخس خس سینه رو داشت تا بعد یک هفته دوباره تب کرد که آموکسی کلاو بهش دادم تا هفت روز دوباره تب کرد و همچنان خس خس سینه رو داره
- چنگ زدن به پشت سر و پیشانی و رگ قرمز داخل چشم
سلام لطفا کمکم کنید خدا خیرتون بده انشاالله .دخترم دو سال و سه ماهشه. تقریبا از دو سه ماهگی چنگ به سرش (یعنی پشت گوش هاش سه چهار سانت اونورتر) میزنه و رگ قرمز به شکل مارپیچ داخل چشمش پیدا شد .که جدیدا چشم دیگش هم رگ داره و رگهای داخل هر دو چشمش بیشتر هم شده ، انتهای بعضی از اونها لکه طوسی رنگ داره . لکه طوسی تنها و بدون رگ هم داره. واسه دندون در اوردن خیلی اذیت میشد و از چهار ماهگی تند تند دندون در میاورد و الان کامل ه دندونهاش توی دو سالگی. چیزی که نگرانمون کرده و دکترا جواب درستی نمیدن اینه که ؛ وقتی یکی از دندونهاش دیگه وقت جوونه زدنش بود ، یه مایع کرم رنگ و شبیه چرک یا عفونت خارج میشد از محل سفیدی دندان که زیر لثه دیده میشد و یه تکه زائده گوشت مانند شبیه بافت لثه . یک پزشک گفت لثه ش التهاب داره و با دارو دادن باز هم تاثیری نداشت و یک پزشک دیگه گفت طبیعیه و کیست رویشی هست. و یکی هم گفت گوش هاش میخارن و حساسیت داره( آخه لکه های صورتی روی پوستش دیده میشه گاهی مخصوصا با خوردن کیوی) جدیدا دخترم دست به دو طرف پیشانی بین ابرو هاش و محل رویش موهاش میزنه و توی خواب یکم بیقراره و خوابش سبک شده.و دست به لپ هاش هم میزنه و میگه درد.ولی دندون هاش سالمن فقط یکم لکه قهوه ای وسط دندون های آسیاب ش دیدم. لطفا بگید طبیعیه این مدل دندون در اوردن و رگ داخل چشم هاش و دست زدن به پشت گوش و پیشانیش؟و باید چیکار کنم؟ مرسی
- چانه
سلام و خسته نباشید پسر من دوسال و سه ماهس پایین چونش اگزما شده قرمز چه پمادی بزنم ممنون از شما
- مقدارمصرف داروآزیروسین۲۰۰
برای کودک۶ساله۱۷کیلو،حساسیت دارویی ندارد،۳۰آذرشروع بیماری بوده که یه دفعگی دهانش کج شد.به یه نقطه فقط نگاه می کرد
- طفل من یک سال دارد از سن شش ماه تا هنوز جز شیر مادر هیچ غذا دیگر نمی خورد و وزن هم ندارد
- خواب کافی
خواب کافی برای کودک دوسالو هشت ماه چقدر است؟پسرم ده ساعت میخابد در شبانه روز
- مولتی ویتامین پدیا بست
سلام آقای دکتر دخترمن ۷ماهشه از ۶ماهگی پدیا بست بهش میدم ، میتونن قطره آد بجاش بدم ؟
- سلام شیر خام خورده دختر سه ساله ام چیکار کنم؟
- کواموکسی کلاو
سلام اقای دکتر یکماه پیش دکتر برا پسرم که دوساله ونیمه است شربت کوتریماکسازول تجویز کرد بعداز دوره درمان ده روزه چهارروز خوب شد ولی دوباره سرفه شدید وخلط پشت حلق داشت بردم دکتر دکتر براش اموکسی کلاو هر دوازده ساعت ۴سی سی تجویزکرد الان ۵روز دادم بهش امروز ناحیه مقعدش والتش جوش زده نگرانشم چکارکنم دارو رو ادامه بدم یا قطع کنم دکتر گفت چون زیر۳ماه انتی بیوتیک مصرف کرده فقط همین اموکسی کلاو جواب میده
- سلام ی هفته هست پسرم اسهال شده هم روز شب گریه میکنه دکتر بردمش اصلن خوب نشد خیلی نگرانم بخاطر گریع کردن اسهالش چیکار کنم خوب بشه چی بهش بدم تاثیر کنه اسهالش خوب بشه
سلام ی هفته هست پسرم اسهال شده هم روز شب گریه میکنه دکتر بردمش اصلن خوب نشد خیلی نگرانم بخاطر گریع کردن اسهالش چیکار کنم خوب بشه چی بهش بدم تاثیر کنه اسهالش خوب بشه
- بد غذایی و مدفوع سفت
دخترم 13 ماهه هست , بد غذاست غذاهای جامد ومیوه هایی مثل سیب رو می جود بیرون می ریزد , در نوزادی رفلاکس داشت که درمان شد از 3ماهگی تا 8 ماه رانیتیدین و شیر ای آر خورد , از سه ماهگی شیر خشک خورد , نزدیکه یک ماهه که شیر نان 3 رو شروع کردم مدفوعش سفت شده به سختی مدفوع میکنه و زور میزنه بعضی موقع ها موقع مدفوع کردن خون میاد , یه ماهی کنار مقعد هم چیزیی شبیه گوشت اضافه دراومده
- سلام خسته نباشید پسرم ۳ماهشده پشت چشمش هنوزم قرمزی چی کارکنم خوب شود
- گرمیچر
سلام اقای دکترب نوزاد نه ماهه ک یبوست داره میشه گرمیچر داد خوبه؟.طریقه مصرفش هرچن ساعت هسش؟
- قطره آدیزیر
سلام پسرم دوسالشه ،،شما تو یک ماهگی واسش قطره آدیزیر ( تو مطب خودتون) تجویز کردین ،سوالم اینه ک دوسالش شده آیا باز هم باید قطره بدم؟؟ ممنون
- دفع مدفوع زیاد
سلام دکتر جان ضمن سپاس از صبروحوصله و بذل عنایت جنابعالی نوزاد ۵۰ روزه دختر داریم که برای درمان سرما خوردگی شربت آموکسی کلاووشربت پلارژین تجویز شده که باعث دفع زیاد مدفوع میشه .تا چندروز باید مصرف کنیم برای درمان
- سلام دخترم چهار سال ونیم سالشه دیشب متوجه شدم سینه اش حالت غده شده ودرد میکنه اگه میشه راهنمایی کنیدآیا خطرناکه؟
- برای کودک ۲ ساله سفکسین ۱۰۰ چند میلی استفاده کنم
- درباره واکسن ۲ماهگی نوزاد
باسلام وقت بخیر نوزاد۲ماهه واکسن ۲ماهگی زده چون باقلایی هس شربت ایبوپروفن مناسبه؟
- علت تیکه های سفیددرمدفوع نوزاد۷ماهه
سلام.من نوزاد۷ ماهه دارم امروز توی مدفوعش تیکه های سفیدبود علت چی نگرانم
- رفلاکس و کولیک نوزاد
سلام نوزاد من چهل روزشه شب تا صبح همش دلدرده و رفلاکس هم داره و خیلی کش میده خودشو و کمرشو به عقب میبره میخواستم ببینم چه دارویی تجویز میکنید بدم بهش فعلا کولیف مصرف میکنم ولی هیچ فایده ای نداره

