Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وعرض ادب آیا سفیکسم صد برای کودک۶سال مناسبه
دخترم ۶سالشه با وزن ۱۸کیلو آیا سفیکسیم ۱۰۰مناسبه براش؟ ودستور مصرفش را هم بفرمایید به چه صورت هست؟
- غده
سلام یه پسر یکساله دارم تازه متوجه شدم سمت راست یه کم بالاتر از گردن به اندازه یه نخود کوچیک هست که دست میزنم حس میکنم ، نیاز هست معاینه بشه ، ممنون
- قرص
سلام پسرم 6 ماه نیم داره گرفتگی بینی و سرفه داره دکتر پردنیزولون نوشته بهش بدم؟مشکلی ایجاط نمیکنه؟هر12 ساعته
- قرمزی روی شکم
چند روز پیش واکسن فلج اطفال زدیم الان روی شکم قرمزی های حلقه ای مثل کهیر دیده میشه از چیست
- خارش چشم و بینی کوکان
کودک ۹ ماه دارم که دائم بینی و چشم خود را خارش می کند کم خواب هست .
- سفیکسیم ۱۰۰ برای نوزاد ۶ ماهه با وزن ۷ کیلو گرم
- سلام، پسر ۸ ساله من ابله مرغان داره و دکتر امروز سفالکسین براشون تجویز کردن اما تبش ۴ روزه ادامه داره ایا خطرناکه؟
- واکسن ۶ماهگی
سلام خسته نباشی.امروز واکسن ۶ماهگی دخترمو زدم بهداشت گفت دوبرابر وزنش بهش قطره بدم۷ونیم وزنشه.گفتن ۱۵قطره..منم ازداروخونه قطره استامینوفن پاراکید خریدم ۱۵قطره دادم مشکلی که نداره..؟؟
- احتقان بینی
سلام اقای دکتر بچم ۱۱ماهشه و آبریزش و احتقان بینی داره شبا ۱و نیم سیسی سیتریزین میدم بهتره ولی گرفتگی بینی روزها اذیتش میکنه قطره میریزم هر ۶ساعت نمیدونم اسپری خوبه یا قطره؟البته مقاومت میکنه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- آزمایش
سلام آقای دکتر خسته نباشید آزمایش مدفوع پسرم مثبته؟یعنی عفونت داره یا چی ممنون میشم جواب بدید
- قورت دادن هسته هلو
سلام بچه م یکساله س هسته هلو قورت داده سه روزه دفع نشده آیا دفع میشه چیز خاصی باید بهش بدم کمکم کنید
- شادرینگ
سلام خسته نباشید خواهش میکنم کمکم کنین یه دختر 8ماهه دارم الان 10روزی میشه چندین بار دیدم که یهویی بدنش میلرزه انگار آب یخ میریزن رو بدنش، نوارمغز بردم دکتر گفت هیچ مشکلی نداره سالمه، ولی گفت احتمال میدم شادرینگ باشه، پرسیدم تا کی میمونه این شادرینگ گف تا دوسالگی هست تو بعضی بچها هم قبل از دوسالگی از بین میره خواهش میکنم راهنمایی کنین منو خیلی داغونم برام توضیح بدین بیزحمت
- شیاف
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم آمپول۴ماهگی داره استامینوفن نمیخوره استفراغ می کنه اشکالی نداره شیاف استفاده کنه ممنون
- مصرف آزیترومایسین در شیردهی
آیا قرص آزیترومایسین در دوران شیردهی منع مصرف داره؟
- قطره
سلام دکترببخشیدپسرم ۷ماهشه به توصیه ی شماقطره آدزیربراش گرفتم این قطره رفلاکسشوبدترنمیکنه؟قطره مولتی ویتامینم بهش بدم؟
- بوی دهان
سلام آقای دکتر پسره من ۲ سال و ۴ ماهشه ار خواب که بیدار میشه دهنش بو میده علته ختصی داره باید ببرم ویزیت بشه ؟؟؟؟
- سوزش ادرار کودک
با سلامفرزند بنده حدود دو سالش است و دچار سوزش ادرار شده چکاری باید انجام بدهم؟
- مقدار مصرف شربت سفالکسین
مقدار مصرف شربت سفالکسین ۲۵۰ برای کودک ۶ ساله با وزن ۱۸ چقدر است
- اومدن خون از دماغ
سلام خسته نباشید،ببخشید اقای دکتر ،پسرم هشت سالشه بدون ضربه دیدن دماغ،از یه سمت دماغش خون میاد خیلی نگرانم دلیلش رو خواستم بدونم،ممنون
- عطسه کردن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم چندروز میش ک سرماخورد الان دوسه روز ک خوب شده ولی ازامروز هی عطسه میکنه فقط علاعمش همینه چی بدم ک دوباره سرمانخوره؟ یکسال داره

