Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام خسته نباشید. نوزاد من دوماه یبوست داره .از شربت لاکتوز استفاده کردم ولی نتیجه نگرفتم. شیافت گیلیسرین هر نه روز استفاده کردم یک سوم ولی الان دیگه میترسم همش استفاده کنم .شربت بی بی کر استفاده کردم ولی نتیجه نداشت .از شیر کمکی شیر خودم تغذیه میکندبه نظر شما اقای دکتر چکار کنم ؟
- ریزش مو در کودکان
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه سالشه ریزش مو داره زینک هم دادم فایده نداشته کمخونی هم داره چه دارویی بهش بدم.
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتروقت بخیر برای پسرم واکسن یکسالگی رو زدن ولی هن دست زدن هم پا درسته؟
- خوردن تاس بازی مارو پله
سلام.پسرم ۱۲ ساله هسته .امشب تاس بازی مارو پله رو قورت داده.خیلی نگران هستم.میگه حالم خوی هست.چ کنم؟
- روروئك
سلام و خسته نباشيد آقاي دكتر اين درسته كه استفاده از روروئك ضرر داره تاثير مستقيم روي ستون فقرات بچه داره واينكه استفاده از روروئك تو آمريكا جرم محسوب ميشه آخه دختر من نه ماهشه بيشتر ميذارم تو روروئك خوشش مياد واكثرا كار واجب داشته باشم ميذارم داخل اون چون كاراي خطرناك ميكنه مجبورم
- میزان مصرف داروی سفکسیم۱۰۰ برای کودک باوزن ۲۸کیلو
میزان مصرف داروی سفکسیم۱۰۰ برای کودک با وزن ۲۸ کیلو
- کم اشتهایی
باسلام پسر من یک سال نیم داره کم اشتها هستش بغضی وقتها خوب بعضی وقتا نمیخوره شربت اشتها براش بگیرم یانه نمیخواد امروز هم ابریزش بینی گرفته وعطسه هم داره چه دارویی واسه سرماخورگیش خوب که بهش بدم ممنون آز شما
- استفراغ کودک۸ماهه
با سلام دختر ۸ماهه دارم از صبح فقط استفراغ میکنه یعنی از صبح هر ساعت ۳تا۴بار پس میاره میتونم بهش شربت اندامین بدم ممنون میشم جواب بفرمایید
- خواب کودک
سلام و خسته نباشید کودک شش ماهه ما موقع خواب سرش رو خیلی به عقب میده طوری که ما میترسیم که گردنش درد بگیره . دلیل این کار چیه ؟ وقتی هم که بلندش میکنیم و درست میخوابونیمش باز به اون حالت در میاد و میخوابه
- اسهال
سلام آقای دگتر بچه 9 ماهه دارم الان یک هفته است شکمش روزی چند بار شل میره . دکتر بردم گفتن مشکل عفونت نداره و یا داره دندون درمیاره یا اینکه به موادغذایی الرژی داره . ماست و کمی پنیر فقط بعنوان لبنیات میدم و مرغ و برنج و سیب زمینی . شربت نئوزینک و رومنوفلور داد و دوروزه میدم ولی امروز دوباره دوبار از صبح تا ظهر شکمش رفت. شیر هم ببلاک 2 میخوره . ایا میشه به شیر حساسین نشون بده بعد 9 ماه ؟ چه جوری باید متوجه بشم از چیه؟
- مدفوع نکردن کودک ۱۸ ماهه
سلام شیاف گلیسیرین در کودک ۶ماهه باعث اسهال میشود؟؟با تجویز پزشک بوده برای آزمایش مدفوع
- شیر
بچه ام ۱/۵سالشه ۱ هفته میشه کلا شیر نمیخوره چه کاری باید انجام دهم
- اسهال
سلام وقت بخیر. فرزند بیست ماهه دارم که آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیرخشک آپتامیل پپتی مصرف میکنه. یک هفته پیش تو مدفوعش خون بود بعد از اون رزیم غذایی رو رعایت کردیم و الان مدتیه هر روز حدود چهار بار مدفوع میکنه. مدفوعش کمی شله اولین بار و دفعات بعدی آبکی تره. اما دیگه خون نداره. چکار کنم؟ پدی لاکت هم میدم. اما خوب نشد
- شربت ای پی جی
سلام به کودک ۷ماهه چقدر شربت ای پی جی بدیم؟اصلا مجازیم که بهش بدیم؟خداقوت ممنون
- دادن کشک
سلام خسته نباشی من یه پسر یک ساله دارم میتونم بهش کشک بدم
- رفلاکس نوزاد
باسلام.دخترم تازه ۳ ماهش تموم شده.شباتوخواب خیلی تکون میخورد.سرشومیده عقب توخواب.روصورتش دونه میزدوسرفه میکنه وسکسکه ومقعدش زخم شده.پیش متخصص اطفال بردمش که ایشون تشخیص رفلاکس دادن وآلرژی.به منم رژیم دادن که لبنیات.سویا.ماهی.آجیل.شیرینی وشکلات نخورم تاآلرژی ایجادنشه برای دخترم.به کوچولومم رانیتیدین دادن.خواستم نظرشمادکترمحترموبدونم.باتشکر.
- نوزادهفت ماهه
سلام اقای دکترخسته نباشین نوزادهفت ماهه دارم ک چشمش قرمزشده کمی تب داره دست ب گوشش هم میگیره ابریزش بینی هم داره میخواستم بببنم اموکسی سیلین خوبه براش یانه؟ ممنون میشم جواب بدین
- سرماخوردگی
سلام به نوزاد 5 ماهه دارم سرما خورده یکم داغ میشه بعضی موقع ها دماغش کیپ شده گلوش انگار خلط گیر میکنه سلفه میکنه ن زیاد خیلی کم چی بهش بدم خوب شه
- سلام چند روزی هست که بچه ام سرما خورده بینیش گرفته وشب نمیتونه بخوابه و بعضی موقع ها سرفه میکنه شربت سفیکسیم بدهم؟
- شیرنخوردن نوزاد ۵ماهه دربیداری
سلام ،دخترم ۵ماهش هست دوماه ونیم بود ک دیگه در زمان بیداری شیرنخورد ،وزنش ۶/۳۰۰هست بنظر شما چ مشکلی داره؟

