Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس سینه
با سلام و خسته نباشید ببخشید دخترم۸ماه و نیم داره الان نزدیک یک ماه خس خس سینه داره ولی هیچ نشانه ای از سرما خوردگی نداره حتی روی بخاری ظرف آب هم میزارم اما خوب نمیشه. ممنون اگه لطف کنین علتشو بیان کنین.
- ضعف وبی حالب
سلام خسته نباشیددخترسه ساله ای دارم که هرچندوقت یه باردچاضعف وبی حالی میشه به طوریکه لب های بچم سفیدمیشه ومیگه شکمم دردمیکنه امروزکه بعد سه ماه اینجوری شدپشت سرهم خمیازه میکشیددرصورتیکه تازه از خواب بیدار شده بودبعد ده دقیقه به حالت عادی بر میگرده همه ی آزمایشات ازش گرفتم مشکلی نداشته بایدچیکارکنم خیلی نگرانم توروخداجوابم وبدین.
- غدچربی
سلام آقای دکتر خداقوت دخترم ۱ سال شد و ازموقع ک به دنیالومد کف پاش یک غد چربی داشت الان یکم بزرک سف شد و راه میره اذیت میشه میخواستم بدونم خوب میشه یا عمل کنم دکتربردم متخصص جراح گفتن باید عمل بشه ولی شک دارم میترسم چون بیهوش میخواد بشه چکارکنم
- دوزداروازیترومایسین
دخترم ۱سالونیمه اس.فقط تب میکنه وزنشم ۱۳کیلوعه.هر۱۲ساعت دکترگفت بدم ولی مقدارش یادم نیست ۲ونیم سی سیبودیا۳سی سی.چندسی سی بدم که تودرمانش مشکلی پیش نیاد
- میزان غذای لازمبرای رشد
اقای دکتر پسرم یک سال و چهارماهشه هر چند وقت یک بار اسهال میگیره و هر چند وقت یک بار تاولهای ابکی رو دست پا و گوش میزنه خیلی هم ضعیف ولاغر هستش علت چیه دکتر هم خیلی میبرم ولی فایده نداره
- آلرژی
سلام پسرم ده سال داره و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه بعد باز برمیگرده . به نظرتون آلرژی فصلی داره؟ جلوی زبانش هم رنگش عوض شده لطفا راهنمای کنید.
- سلامت
با سلام ووقت بخیر،پسر من۱۴ ماهشه موقع خواب خیلی نفساش صدا میده،از دو ماهگی شروع شده دکتر گفت بخاطر نرمی حنجره ورفلاکسه،ی مدت چند ماهه خوب بود ولی بازم مثل قبل شده،دلیلش همون چیزای قبلیه یا مشکل جدیده؟
- خروسک
سلام اقای دکتر پسرم۲سالشه زمستان سال گذشته خروسک گرفت بستری شد ودگزا زدن از دستگاه بخورسرد استفاده کردم خیلی نگرانشم ایا ممکنه امسال هم بگیره چکار کنم که دوباره تکرار نشه
- گرفتگی بینی
سلام پسری ده ساله دارم و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه بعد باز برمیگرده . به نظرتون آلرژی فصلی داره؟لطفا راهنمای کنید.
- دوز اموکسی سیلین
باسلام دخترم دوسالشه 12 کیلو وزنشه خیلی تب داره پزشک بهش شربت اموکسی سیلین 250 داده ولی نگفته چجوری بدم هرچند ساعت چند سی سی بدم؟
- تاریخ انقضا شربت زینک
شربت زینک ب پسرم میدم الان ی ماه شده ب نظرشماتاریخ انقضای شربت تموم شده؟تویخچال بود.هنوزنصف نشده
- مدفوع نکردن نوزاد ۳ماهه
- قرص سفکسیم ومقدار آن
سلام ببخشید دختر من ۵ ساله ۱۵ کیلو وزن داره کمی تب داره گلو درد ترشحات بینی وتک سرفه داره شربت نمی خوره قرص سفکسیم میخوره چقد بهش بدم چون من یه بچه کوچک دیگر دارم نمیخوام اون هم مریض بشه
- سرماخوردگي
سلام وقت بخیر ممنونم که باحوصله جواب ما رومیدید آقای دکتر .تقریبا ۱ماه میشه دخترم سرماخورده شربت آزیترومایسین وبهش دادم یک ماه هنوز نشده .شربت کلارژن هم بهش یه شیشه دادم الان فقط گرفتگی بینی داره آبریزش کم داره ولی غلیظ.میخواستم بپرسم بازم میتونم آزیترومایسین بدم یا کلارژن؟؟ ۷ساله باوزن ۳۶ ممنونم
- روزه گرفتن کودک
کودکی 12 ساله داریم که اصرار به روزه گرفتن دارد , اجازه بدهیم یا خیر ؟
- شیاف
سلام آقای دکتر بچم 20 ماهشه تب کرد دکتر گفت تایلوفن هر 4ساعت 6 سی سی استفاده کنه اگه تبش زیاد بود همزمان شیاف هم استفاده کنه میخوام بپرسم بنطرتون استفاده هنزمان مشکلی نداره؟
- قطره آهن و مولتي ويتامين و زينک
سلام آقاي دکتر من بچه ي 18 ماهه دارم براي دادن قطره آهن جداگانه و مولتي ويتامين جداگانه و شربت زينک جداگانه چه مدت فواصل زماني بين هر کدام از شربت ها نياز است؟؟؟هرکدام را با چه مدت زمان در روز به کودکم بدهم؟؟با سپاس
- شامپو لیندان
سلام خسته نباشید شامپو لیندان برای مادر شیرده خطرناک هستش
- توده زیربغل
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید
اقای دکتر ی موضوعی هس که خیلی ذهنمو مشغول کرده ممنون میشم راهنماییم کنین
بنده ی کودک ۴ساله دارم که ی توده زیربغل سمت چپش هس ی بار تو شهرمون بردم دکتر نوشت سونو گفتن که چربیه و هیچ مشکلی نداره خاستم اگ میشه شماهم ی راهنمایی بکنین خودشم نرمه با دست زدن جابه جا میشه - سلام دکتر پسرم گوش چپ عفونت کرده سفیکسیم 100دکترداده هر12ساعت 3سی سی ولی تاثیری نداره هر12ساعت 5سی سی بدم ایرادی نداره باتشکر

