Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال پسر ۷ ماهه
سلام وقتتون بخیر پسرم به تازگی واکسن ۶ ماهگیش رو زده بعد از واکسن متاسفانه سرما خورده و خودم هم ویروس گرفتم از این ویروسهای گوارشی،تا شیر منو میخوره اسهال آبکی ازش خارج میشه متاسفانه و سبز رنگ تا قبل از شیر این شکلی نیست به محض شیر خوردن این شکلی میشه امکانش هست راهنمایب گی بفرمایبد ،امکان داره شیر من ویروسی باشه و باعث ناراحتی پسرم شده باشه
- سرما خورگی
سلام من دخترم 4ماهشه الان سرما خوردگی گرفته وچشمش عفونت کرده الان چکارش کنم
- کارنکردن شکم نوزاد
سلام پسر من ۲۰ روز دارد شکمش درس کار نمیکنه وقتی هم کار میکنه خیلی سفت کار میکنه چه داروی باید بهش داد?
- جوش صورت نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد ۲۸ روزه صورتش جوش های ریز و پراکنده زده که وقتی شیر مادر بهش میخوره قرمز تر میشه، شیر خشک نان مصرف میکنه و شیر مادر، از چیمیتونه باشه؟ مادر لبنیات و گوشت گاویمصرف نمیکنه
- ریفلاکس
سلام دکترپسرم ۶ماهشه وریفلاکس داره چه قطره آهنی بهش بدم که واسه ریغلاکسش بدترنشه ممنون
- رفلاکس پنهان
باسلام خسته نباشید نوزاد هفت ماهه ای دارم سه ماهگی دکتر براش تشخیص رفلاکس پنهان دادن و شربت رانیتدین تجویز کردن گفتن تا نه ماهگی هردوازده ساعت یک سی سی بدم بخوره.میخواسم بدونم مصرف طولانی رانیتدین مشکلی ایجاد نمیکنه الان دخترم چهارماه داره شربت رانتیدین میخوره ایا درمان ادامه بدم مشکلی پیش نمیاد.خوااهش میکنم دراسرع وقت پاسخ بدید خیلی نگرانشم
- مدفوع نکردن
کودک چهارماهه یک ماه است که مدفوع نکرده،درد و سفتی شکم هم ندارد
- علت سرفه نوزاد ۲۰ روزه چیست؟
سلام نوزاد ۲۰ روزه ام سرماخورده سرفه و عطسه میکنه تب داره و بینیش بند اومده ک دچار خش خش سینه شده.لطفا راهنمایی کنید چ دارویی استفاده کنم باتشکر
- استفراغ واسهال
سلام دخترم ۶ ماهشه چندروزن اسهال داره دوبار هم استفراغ کرده قطره پدی لاکت دادم ولی هنوز اسهالش خوب نشده آیا میشه پودرکیدی لاکت استفاده کنم؟؟
- یبوست
سلام خسته نباشید پسرمن هم شیرخشک میخوره هم شیرمادر (اپتامیل پرونوترا)قطره بایولاکت هم میدم ورم شکم و نفخ ویبوستم داره خیلی زور میزنه نمیتونه دفع کنه ولی هربارم مدفوع میکنه شل هست دلیل یبوستش چیه وچکارکنیم قبلاباماساژشکم کارمیکرد الان نه
- فشار و زور زدن بیش از حد نوزاد.. چرا نوزاد یک ماهه من بیش از حد زور میزند و رنگ صورت آن قرمز میشود؟
ببخشید آقای دکتر دخترم 2 ماه داره چرا بعضی وقت ها رنگ صورتش توی خواب برای یک لحظه زرد میشه و بعد دوباره سفید میشه....
- فاویسم و قطره پاراکید
پسرم فاویسم داره،فردا وکسن چهار ماهگی رو قراره بزنه میتونم بهش استامینوفن پاراکید بدم و چند قطره باید بهش بدم.
- پاسخ بهسلام خسته نباشید ایا عفونت گلوی دخترم تو ازمایش باعث بالا بودن پلاکتهایش شده تا امروزم هیچ مسکلی نداشته سپاسگزارم
سلام خسته نباشید پسر ده ماهم چند روز پیش سه روز تب داشت اسهال الان بعد از سروز تبش قطع شده ولی دانهوهای قرمز رو کمر شکم صورتش دراومد میخاستم ببینم مشکلی نداره خیلی نگرانم
- نوزادان
سلام پسر ۵ ماهه دارم صورت جوش میزنه و پوسته پوسته میشه وزیاد هم خارش میده لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- سرماخوردگی نوزاد۷ماهه
باسلام.نوزاد۷ماهه ۳روز است سرما خورده وآبریزش بینی وخسخس سینه دارد.سرفه وخلط دارد.روز اول دکتر بردم .آیا نیاز هست بیمارستان ببرم
- جوش سر سفید
سلام وقت بخیر نوزاد دخترم سه ماه و بیست روز داردکل این سه ماه پوشاک مای بی بی استفاده کردم و پماد پیشگیری از سوختگی چیکو استفاده میکنم.. از دیشب متوجه سه جوش سرسفید خیلی ریز در ناحیه بین کشاله ران و ناحیه تناسلی شدم..البته دستمال مرطوبش چند روزی است که مولفیکس است تا قبل مای بی بی بوده و همیشه بعد از مدفوع با آب گرم میشورم فقط بعد ادرار با دستمال تمیز میکنم.. الان باید چکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید سپاس
- آزیترومایسین برای نوزاد
دکتر جان سلام خسته نباشید دکتر شربت رو چقدر بعد شیر باید بدم چون دخترم دو ماهشه مثلا الان شیر میدم نیم ساعت بعد شیر میخوره چون رفلاکس داره باید تعداد دفعات شیر دادن رو بیشتر کنم میخواستم بدونم قبل شیر بدم یا بعد شیر چند دقیقه بعدش؟
- مشکلات کولیکی
سلام پسر من 45 روزشه خیلی کش و قوس میده خودشو و اینکه زور زیاد میزنه گریه نمیکنه ها صدای خرخر هم میده مشکل چیه
- کاربرد شربت راسیپ
سسلام باسلام موارد استفاده از شربت راسیپ عوارض و فواید آن چیست و برای رفع حالت تهوع بچه ۱۶ماهه که در اثر درآوردن دندان است چه دارویی توصیه میکنید
- برآمدگی روی مچ نوزاد
سلام خسته نباشین یه برآمدگی روی دست نوزاد برآمدگی کبود خیلی نگرانم چیز بدیه یا برطرف میشه

