Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- هسته آلو
سلام من 12 سالمه و هسته آلو رو بصورت اتفاقی قورت دادم باید چیکار کنم؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم 9ماهشه ازدیروز تب میکنه از امروز بینی هاش کیپ شده چیکارکنم ممنون میشم راهنمایی کنین
- زردی
سلام.ببخشید من چند وقت پیش مزاحم شدم در مورد زرد بودن رنگ پسرم که الان ۵ سال داره. رنگ ته پاش و رنگ نوک انگشتان و رنگ نوک بینیش و گوشه های لبش به زردی میزنه.دکتر گفتن ازمایش خون بدیم. دادیم ولی مشکلی نداشت. میخواستم ببینم چه کار کنیم.؟
- آرسین
با سلام!پسرم ۴سالشه با وزن ۱۳کیلو گلوش التهاب و عفونت داره شربت ازیترومایسین ۲۰۰مقدار دستورش میخوام سوال دوم:سن ۴سال وزن ۱۳کیلو و قد۹۶سانت نیاز ب مولتی ویتامین داره؟اگ داره یه مولتی ویتامین خوب میخوام معرفی کنی و نحوه دستورش؟ ممنون
- با سلام.دختر ۴ سالم کف پاش زرد شده علتش چیست
باسلام ببخشیددخترم ۳.۵ماهشه ازپری شب هی گریه میکنه وکش وقوس میادوبه شیرخوردن هم ادامه نمیده.همش ناله میکنه ویهوازخواب میپره ممنون میشم راهنماییم کنین
- اسهال کودک
کودکم اموکسیلین ۲۵۰ میدم اسهال داره اشکال نداره ۱۵ ماهه
- وجود خون کم رنگ در ادرار نوزاد چهار روزه دختر
- تب و اسهال
دختر 3 ساله ام تب خفیفی کرده و بعد اسهالی شده لطفا راهنماییم کنید
- اقای دکتر دخترم دندونش ابسه کرده ازیترومایسین ۲۰۰ هر چند ساعت میتوان داد
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام میخواستم بدونم واکسن هجده ماهگی تا کی مهلت داره که نزنم ؟
- سرماخوردگی
دخترم شش ماهشه سرفه سنگین و تب داره خلط بینی و گلوش و بسته نمیتونه راحت نفس بکشه اسهالم داره
- تغذیه
باسلام..دخترم هشت ماهشه وزنش هفت کیلونیمه میخواستم بدونم وزنش خیلی کمه؟غیرازشیر خودم په غذایی بش بدم وزن بگیره..سوپ و زرده تخم مرغ بهش میدم
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟
- دل درد
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم دلش درد میگیره گرمیچرخارجی بدم چقدر بهش بدم ممنون میشم پاسخ بدید
- عفونت
سلام پسر۲۲ماهه من تب شدیدی داشته بردمش بستری کردم که گفتن عفونتش۱۳۰هست وبعد۱هفته شد۱۹ومامرخص شدیم.اومدیم خونه پسرم استفراغ داشت۱روزوفقط اب میخورد.روزبعدش دیدم مدفوع کشدار شده شبش هم دیدم اسهال میره وشکمش صدامیده.چیکارکنم😭
- سلام خسته نباشید.دخترم سرفه خشک میکنه اصلا علایم سرماخوردگی نداره ن ابریزش بینی ن تب فقط سرفه میکنه ایا میتونم از شربت تیوفیلین جی بهش بدم چون ی بار دکتر ریه براش تحویز کرده بود
سلام خسته نباشید.دخترم سرفه خشک میکنه اصلا علایم سرماخوردگی نداره ن ابریزش بینی ن تب فقط سرفه میکنه ایا میتونم از شربت تئوفیلین جی بهش بدم چون ی بار دکترریه براش تجویز کرده بود سرفه هاش خصوصا موقع خواب زیادتر میشه
- Wbc 17.5
سلام پسرم حالت تهوع داره گلوشم خیلی خلط سفیدداره وبعدازغذاخوردن استفراغ میکنه
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر پسر من دوماهش تموم شده رفته تو سه ماه و رفلاکس پنهان داره و قتی بالا میاره به صورت پنیری هستش من شیر خودم رو میدم وقتی شیر بخوره سرش رو میشه عقب اصلا دوست ندارم شیر بخوره رفلاکس پنهان درمان دارد ؟ و آیا من هم باید در تغذیه ام رعایت بشه ؟
- تغذیه نوزادشش ماهه
سلام.وقتتون بخیر.من امروزواکسن شش ماهگی پسرموزدم.گفتن غذای کمکیشوشروع کنم.وچون تابه حال غیرشیرخشک هیچی بهش نداده بودم بالعاب برنج شروع کردم.سوالم اینه باشروع غذای کمکی شیرخشکشم بایدعوض بشه؟بخاطررفلاکسش شیرخشک ببلاکARمیدادم.الان ازکجامتوجه بشم که هنوززفلاکس داره؟
- انتقال بيماري
سلام مجدد و خسته نباشي چندتا از فاميلامون كه قراره عيد ملاقات كنيم باهاشون متاسفانه هپاتيت بي دارن نگران دخترم هستم چون هنوز واكسن ٦ ماهگيشو نزده اون ها نيز رعايت نميكنن آيا فعلا با همون واكسن اول كه بدو تولد ميزنن كفايت ميكنه چون دوره سومش ١٢ فروردينه ممنون

