Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتردخترم سه ماه وبیست وسه روزداره رفلاکس پنهانم داره وبهش اس آمپرازول ۱۰پودری میدم روزی دووعده بامقدارکم دوهفته ای اسهال بودوالان روبه بهبودیه قبلاداروشوخوب میخوردورفلاکس تحت کنترل بوداما سه روزی هس که تامزه دارو ومیفهمه حالش بدمیشه حالت تهوع میگیره عوق میزنه وهمه محتویات معدشوجهشی بالامیاره درموردویتامینم همینجوریه امافرقش اینکه ازویتامین حالت تهوع نمیگیره اماهمونم باعث میشه بالابیاره چکارکنم الان؟
- شربت ایمونس
سلام خسته نباشید برا تقویت سیستم ایمنی میتونم به کودک چهارساله شربت ایمونس بدم؟ چ مقدار؟
- عوارض واکسن یک و نیم سالگی
(ادامه دارد)متاسفانه سرفه شدید تر شده و همراه خلط است همچنان باید پدی کاف مصرف کند؟
- سلام اقای دکتر چه میوه هایی برای نوزاد هشت ماهه مناسبه که الرژی نداشته باشه
- دندان درآوردن نوزاد
سلام آقاي دكتر سوال ديگه اينه كه دخترم هر دو دستش رو ميكنه دهنش و هرچي دستش بياد رو ميبره سمت دهنش وموقع خواب هم آب دهنش ميره ولي تب و اسهال نداره امكان داره دندون در بياره ؟؟ممنون
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- پسرم ۸ روزش بود زردبش ۱۷ بود بساری شد دو روز شد ۱۱ الان ۱۵ ردزشه زردیش ۱۳ اشکال داره
- نوزاد چهار ماهه..سرفه داره و مدفوع سبز رنگ
سلام آقای دکتر..دختر چهار ماهه ای دارم که نزدیک دو هفته هست مدفوع سبز رنگ داره..سرفه ی کم و شیر خشک هم خیلی کم میخوره...یعنی در کل ۶۰ درجه به زور میخوره..بیشتر اطراف دهنش میریزه...گاهی اوقات هم آب دهنش میریزه.علت چیه؟ آیا عفونت داره؟و چه دارویی باید بهش بدم؟
- سرفه
سلام، آقای دکتر پسرم ۱۴ ساله هست چند هفته پیش سرما خورد که آزیترومایسین خورد سرماخوردگیش خوب شده ولی گاهی سرفه خلط دار داره مخصوصا بعداز خوردن غذای چرب،و گرفتگی بینی هم داره ،میشه لطفا راهنمایی بفرمایید چه دارویی بدم ممنون میشم
- سرفه ی کودک 8 ساله
دخترم آنفلانزا فصلی گرفته خیلی سرفه میکند ضد یرفه تجویز پزشک هم تاثیری ندارد چیکار کنم
- بی قراری
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماه دارم هفته پیش بدلیل عفونت ریه با داروهای زادتین و سفالکسین تحت درمان بود اما الان مدت دو روز است بینی اش بدون آبریزش و مخاطی کیپ است و زیاد بی قراری میکند و درست شیر نمی خورد خواهشا راهنمایی بفرمائید با تشکر از شما
- شیر دهی
سلام پسرم یک ساله ونیمه دکتر واسه معده قرص دومپریدون۱۰ داده میخواستم بدونم از طریق شیرم بهش منتقل نمیشه نمیدونم به دکتر گفتم شیر میدم یانه واسه بچم ضرر نداشته باشه؟لطفا راهنماییم کنید
- شیر.خشک
سلام دخترم ۳ ماهش شیر نان دادم دلدرد شدید داشت با دارو رفع نشد بعدش به تجویز پزشک ترویتال دادم که اونم بالا میاورد بعدش ببلاک ar دادم امپرازول اسهال شد بعدش اپتامیل جنیور دادم بالا اورد و اصلا نمیخورش لطفا راهنماییم کنید چه شیری بدم به بچم بسازه الان یک ماه وزن نگرفته
- کواموکسی کلاو
سلام آقای دکتر دخترم ۱۷ کیلو و نیم هستش ۵ سالشه سرماخورده دکتر کواموکسی کلاو ۴۵۷ داده هر ۱۲ ساعت ۸ و نیم سی سی خواستم بدونم مقدارش درسته و اینکه دخترم یه مقدار اسهال گرفته چیکار کنم دارو را ادامه بدم یا قطع کنم الان ۴ روزه دارو را بش دادم
- دل درد
باسلام وقتتون بخیر پسرم دوپش بالا آورده ازصبحش بی حال بود امروز اسهال یک بار تب نداره اشتها اصلا نداره
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام آقای دکتر دخترم ۵ ماه و ۸ روزشه تا دو هفته پیش شیر خودم رو میخورد الان هر کاریش میکنم دیگه شیر نمیخواد فقط شبا گاهی اوقات میخوره شیرخشک هم که اصلا میخوره شیشه شیر رو نمیگیره چیکارش کنم توروخدا بهم کمک کنید خیلی نگرانم
- تب ونخابیدن نوزادهشت ماهم
سلام ببخشیدپسرم ازپریشب تب میکنه زیادگریه میکنه نمیخابه میتونم شربت بایوتوکل کیدز بدم
- واکسن 18ماهگی
سلام وقت بخیر سه روز پیش واکسن 18ماهگی زدم بعد آن فهمیدم دهان دخترم افت زده الان سه روز میگذره میتونم نیستاتین بهش بدم یا نه
- قطره اهن
سلاماقای دکتر ببخشید از وقتی به پسرم قطره اهن میدم باعث پبوستش شده. چیکار کنم
- فرنی
سلام خسته نباشین میتونیم تو فرنی بچه هفت ماهه شیر پاستوریزه بریزیم ؟

