Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مسمومیت
سلام وقتتون بخیر. پسرم14ماهشه پمادکالامین برای نیش پشه گرفته بودم براش اونو فشارداده رو لباسشو زمین بود یکمم دورلبش اگه خورده باشه عوارضش چیه؟چیکار کنم؟فقط شیر دادم بهش
- سرماخوردگی کودکان
سلام .پسرم ۲۳ ماه و نیمه هست میتونم بهش شربت سرماخوردگی بدم ؟
- شیرنارگیل
سلام خسته نباشید آقای دکتر حالا که تو شیردهی نمیشه لبنیات بخورم میشه شیر نارگیل خورد؟؟؟
- سرماخوردگی
ابریزش بینی ۲۰ روزه.پسرم ۱۹ ماهشه
- ضربه زدن به کمر دل درد
سلام به کمر با مشت محکم کودک ضربه زدن الان دلش درد می کنه مشکلش چیه؟
- آزیترومایسن
سلام پسر من ۱۰ ساله هست و به او کپسول آزیترومایسن ۲۵۰ یک عدد دادم ولی چون یک عدد بود از داروخانه گرفتم و بجای کپسول، قرص آزیترومایسن ۲۵۰ دادند من متوجه نشدم که اشتباهه . آیا بقیه دارو را میتوانم بجای کپسول ۲۵۰ با قرص ۲۵۰ ادامه بدهم یا اینکه کپسول بگیرم؟
- تعداد روز مصرف فارمنتین ۶۴۳
دخترم سینوزیت کرده فارمنتین ۶۴۳ دکتر داده و داره میخوره. تا ۷ روز باید بخوره یا ۱۰ روز ؟
- دخترم ۹سالشه فاویسمه تب کرده و اینکه اینترنت دیدم استامینوفن۳۲۵ برا فاویسم ضرر داره
- پسرم هسته هلو قورت داده چی کنم
پسرم سه سالشه هسته هلو قورت داد چی کنم بیرون بیاد
- مکمل های دارویی
باسلام دخترم ۲سالشه قطره اهن اصلااستفاده نکرده گهگاهی مولتی ویتامین خورده موهای کم پشتی داره واینکه دوسه تاازدندوناشم شکسته هست اقای دکترچه داروهای مکملی می تونم بهش بدم که حداقل به رشدموهاش واستخوناش کمک کنه خیلی نگرانم ممنون میشم
- درد شکم
درد لحضه ای شکم کودک 3 ساله الان دوروز
- کم اشتهایی
باسلام وخسته نباشید من یه دختر 4 ساله دارم که خیلی کم اشتهاست چه شربت مولتی ویتامینی برای افزایش اشتها پیشنهاد میکنید
- سلام نوزاد دختر ۹ ماهه من سینه هاش برجسته هست آیا مشکل غدد داره
- نشت مدفوع
سلام وقت بخیر. دخترم۸سالشه. حدود یک ماهه که نمیتونه مدفوعش رو کنترل کنه کامل هم تو لباسش دفع نمیکنه فقط نشت مدفوع داره. این اتفاق بیست الی سی بار در روز اتفاق میوفته. دیگه خسته شدیم. گاهی سفته و یبوست داره ولی گاهی هم خیس و نرمه
- سرماخوردگی کودکان
سلام خسته نباشید کودک 7ساله دارم گوش درد داره هرچندساعت یکبار شربت آموکسی سیلین 125چه مقدار بدهم
- اعصاب
سلام فرزند من هشت ماهشه خیلی گریه میکرد اما دو هفتست که سیاهی چشاش بالا میره ودستو پاهاش یخ میکنه گریه هاش هم زیاد شده لطفا کمک کنید فیلمش هم دارم میتونم براتون بفرستم
- قورت دادن هسته زردالو
سلام دختر 2.5ساله من یک زرد آلو باهسته قورت داد آیا برایش مشکلی پیش میاد یا با مدفوعش بیرون میاد لطفاً راهنمایی بفرمایید
- دیدن خون در مدفوع
سلام. پسر ۱۹ ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره. امروز بعد از مدت ها دوباره خون تو مدفوعش بود. یعنی باز بخاطر آلرژی هست؟ چکار کنم؟
- سرماخوردگی مادر و نوزاد فاویسم
دخترم سه ماهش هست فاویسم داره خودم سرماخوردم قرص سرماخوردگی و استامینوفن میتونم بخورم؟
- لنگیدن
آقای دکتر پسرم سه سالشه تقریبا یک ماه پیش اسهال استفراغ وتب شدید گرفت باآبریزش وچرک گلو یک هفته پیش زمین خورد وپاش ضربه خورد خیلی گریه کرد وبردم ارتوپد گفت چون بچه راه میره ا معاینش خوبه نداردواشکال نداره میلنگه تا دوهفته خوب میشه اما من از این لنگیدن پاس خیلی نگرانم شما چه نظری دارید ومن چکارکنم

