Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نزول بیضه
باسلام و خسته نباشید من یک پسر۱۵ ماهه دارم ک بدو تولد بیضه هاش نزول کرده بود ولی بعد از مدتی بیضه ابعضی وقتا بیرون بود وبعضی وقتا کیسه بیضه کاملا خالی بود والان دیگه بیرون نمیاد،البته چندماه پیش به علت تب دربیمارستان بستری بود ک اونموقع دوباره بیضه ها داخل کیسه بودن ولی الان دیگه سرجاشون نیستن،میخواستم بدونم این حالت تاکی ادامه داره وباید پسرم رو به متخصص ببرم یا به مرور زمان خوب میشه. باتشکر
- سلام چشم بچه دو ماهشه چشمش قی میکنه چقدر استفادهکنم
- زردی کف پا
سلام خسته نباشید پسر من کلاس دوم است کف پاش همیشه زرده مخصوصا صبح ها کم خونی هم داره
- شربت استامینوفن
سلام وقت بخیر پسرم ۵ سال و ۹ماهشه. وزنش حدود ۱۹ تا ۲۰ کیلو هست. تب داره. میگه سرم یکم درد میکنه و سردشه. میگه شکمم هم یکم درد میکنه. شربت استامینوفن چند سی سی بهش بدم؟
- مخلوط شیرخشک کودکان باشیرپاستوریزه
سلام خوب هستید.من پسرم سه سال وده ماهشه میخوام شیرخشک کودکان بهش بدم منتها نمیخوره خواستم بدونم میشه باشیر پاستوریزه قاطی کنم یا عسل بریزم تو شیر?
- کوچک بودن دورسر
سلام اقای دکتر وقت بخیر کودک شش ماه و 18 روزه دارم با دور سر 34 ب دنیا آمد موقع واکسن شش ماهگی دور سرش 41 بود که بهداشت گفت یک سانت کمتره بعد دو هفته دوباره برای اندازه گیری بردم تغییری نکرده بود آیا درمانی وجود داره سرش رشد کنه من چه اقداماتی باید انجام بدم
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام اقای دکتر دخترم پنج سالشه یه هفته ای هست که سرماخورده بود دکتر بهش سفیکسیم ۱۰۰دادن که تو این یه هفته دو دفعه بین دوتا سه روزی یکبار صب که از خواب پا میشه خالت تهوع و استفراغ داره بدون تب که دمیترونش دادم بهتر شد ولی دوباره امروز صب که دوشنبه سر یه هفته استفراغ کرد که با دمیترون کنترل شد و بهتر شد فقط نمیدونم دلیل این دلدیچش چیه بخاطر شربت سفیکسیم یا چیز دیگه هست ممنون
- سلام کودک من 2سال و11ماهه است و وزن او 11کیلو گرم هست میزان دوز آزیترو مایسین 200 چه قدر است؟
سلام دختر من دوسال ویازده ماهه است میخواستم بدونم دوز آزیترومایسین 200 برای او چه قدر است؟
- مطب؛
سلام آقای دکتر ممنون از پاسخگویی شما ، درجواب شما که پرسیدید با امروز ۲ روز است که تقریبا هر ۷ساعت تب ۳۸ و نیم میکنه بیشتر سر و صورت و گردنش گرم میشه گلودرد و گرفتگی بینی هم داره
- مریضی دخترم
سلام دخترم دو روز هر چه غذا میخوره بالا میاره الانم خیلی استفراغ کرد فقط آب میخوره سرفه زیادی هم میکنه همیشه هم میگه سرم درد میکنه بیشتر موقع که از خواب بیدار میشه نمی دونم چکار کنم براشم ستی اسکن نوشتن نمیزاره ازش بگیریم
- سلام اقای دکتر بچم دوماهشه برای عفونت گوش و تب اموکسی سیس
اموکسی سیلین نوشت دونیم سی سی باید همینقدر بهش بدم یا قطع کنم
- گرفتگی صدا
سلام پسر19ماهه دارم سه روز پیش تب کرد و روز سوم با استامینوفن تب قطع شد و از دیروز صداش گرفته و امروز خس خس میکنه و اصلا نمیتونه درست حرف بزنه ونفس های سنگین میکشه علت چیه؟ ایا خروسک گرفته؟ باید چکا کنم؟ چهدارویی میتونم استفاده کنم
- تک سرفه
سلام اقای دکتر بچم ۷ماه س تا۴ماهگی اس امپرازول دادم یهو قط کردیم. حالا از ۶ماهگی دوباره دکتر شروع کرده ولی وقتی خوابه و و مزه مزه میکنه تک سرفه هم داره.نگرانشم پس کی خوب میشه؟ اس امپرازول ۱۰ میدم صبح نصف شب نصف. لازمه بیشتر باشه دوزش؟ممنونم خیلی ممنونم
- سلام وقت بخیر دخترم ۹سالشه سرما خورده بینیش کیپه چی مصرف کنه
سرما خوردگی دختر ۹ ساله به همراه آبریزش و کیپ شدن بینی.دارو چی مصرف بشه
- شربت افا کلاو
پسرم اصلا سرفه نمیکرد با مصرف این شربت سرفه های شدید میکنه و احساس میکنم که بعد از مصرف تبش زیاد میشه از عوارض دارو هست یا نه ممنون میشم پاسخ بدین تقریباً ۲ روزه که تب کرده و مریض شده
- غذا
سلام اقای دکتر سرفه بچم مونده ایا میتونه کوبیده بخوره یانه
- اسهال کودک
دختر یک سالم دچار اسهال آبکی زرد رنگ بدبو شده برای رفع این مشکل چه کار کنم
- گرفتگی صدا
سلام پسرم ۵سالشه سرما خورده چند روز تب کرد تبش خوب شده ولی گرفتگی صدا داره ک شبها اصلا نمیتونه نفس بکشه هی تو خواب بلند میشه دکتر بردمش سودافدرین و فارمنتین داد ک اصلا اثر نکرد در ضمن پسرم فاویسم داره ممنون میشم راهنمایی ام کنید با تشکر
- دوزشربت فارمنتین۶۴۳
سلام آقای دکتر.پسرم ۸/۵ سالشه و۲۲ وزنشه چندروزه بینیش کیپ شده ویکم باعث سرفش شده شربت پلارژین دادم اسپری بینی هم دادیداستفاده میکنه خوب نشده امشب گوشش یهودردگرفته چه دوزی ازفارمنتین ۶۴۳بهش بدم؟
- پاسخ بهسرماخوردگی
18دوشنبه صبح آوردم پیش شما بهش دارو دادین از ظهر تب شدید داره یکسره بیرحاله . شما آنتی بیوتیک سفوروکسیم 250 نوشتین براش دکتر داروخانه دکتر گفت قویه . پسرم 6 سالش 32 کیلو هستش لطفا راهنمایی کنید ممنونم از تلاش شما

