Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلرژی
سلام آقای دکتر کودک ۱۴ماهه که حساسیت به پروتئین گاوی و گلوتن و گوجه فرنگی داره اگه اینارو در حد کم بهش بدیم و علامتی نده میشه داد ؟ این الرژی میتونه مانع وزن گیری بشه ؟ خواهش میکنم هر دو سوال و جواب بدین ممنون
- واکسن
سلام آقای دکترخسته نباشید ..دخترم تازه رفت 18ماه بهداشت گفت واکسن 18ماهگي فعلان نداریم میخواستم بدونم واکسنش چندروزديربشه مشکلی پیش نمياد.ممنونم
- خشکی پوست
سلام آقای دکتر. خسته نباشین دخترم 5 سالشه. مدتیه پوست کنار لبش و زیر چشمش حالت پوست پوست شده. ممنون میشم راهنماییم کنین که چه پماد یا دارویی استفاده کنم براش تا خوب بشه. با تشکر
- سرما خوردگی
سلام برای خس خس سینہ پسرم 9 ماہہ با سرفہ خلط دار چہ شر بتی باید بدم و اب ریزش بینی شدید
- سرماخوردگی
سلام بچم چهارسال و نیمشه سرماخورده شربت پلارژین و برم هگزین و هانی تیم خوبه بدم یانه ؟
- عرق کردن بدن
سلام اقای دکترخسته نباشید.دختر2سال نیم دارم علت عرق زیادچیه.خیلی عرق میکنه جوری که خیسی بدنشو میشه دیدکف پاش بعضی وقتاخیس میشه.ممنون
- شربت اشتها اور برای فاویسم
سلام خسته نباشید پسرم سه سال و نیم داره بیماری فاویسم داره شربت تقویتی که اشتها اور هم باشه چی خوبه؟
- دوز آزیترومایسین برای کودک دو ونیم ساله با وزن ۱۴ کیلوگر
با سلام کودک من دچار تب وسرفه وآبریزش بینی هست لطفا راهنماییم کنید که روزی چه مقدار بهش آزیترومایسین ۲۰۰ بدم ممنونم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر 18ماهه دارم یکشنبه تب داشت بردم دکتر گفتن گلوش التهاب داره و سرماخورده ازیترومایسین . سیتریزین.نیوزینک میخوره تب خوب شده ولی از صبح صداش گرفته و سرفه میکنه و سه بار هم شکمش رفت چه دارویی برای سرفه یا اینکه اگه اسهال گرفت بدم؟
- حساسیت فصلی
سلام آقای دکتر پسرم ۴ سالشه سرفه و آبریزش بینی داره ایا دستگاه بخور سرد برایشی خوبه استفاده کنم
- کلسیم د
سلام آقای دکتر دختر من ۱۲ ساله هست ویتامین د در آزمایش ۱۵ بود و کلسیم ۹/۹ من هر دوهفته د ۵۰۰۰۰ به تعداد ۴ بار تکرار کردم و الان ماهی یکبار د ۵۰۰۰۰ میدهم . قرص کلسیم د بدهم یا لازم نیست؟
- این شربت را میشود برای گلو درد استفاده کرد
این شربت را میشود برای گلو درد استفاده کرد
- قرص آهن
سلام اقای دکتر دخترم 18ماه داره قطره Mimرو که تجویز کردین نمیخوره ،قطره های اهن رو به زور میخوره قرص اهن برای کودکان وجود نداره؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم 11ماهشه سرماخورده ابرزش بینی سبز داشت الان دیگ سبز نیست چی میتونم بهش بدم
- سلام ۸سالشه ۲۱کیلو وزن داره چند سی سی اموس سیلین بدم بهش
- رودل
سلام آقای دکتر پسر 20 ماهه دارم این چندروز بیرون هم نرفته اصلا دیشب برگ قیصی خیسانده خودد البته زیاد خورد از 4 صبح بیتابی میکنه و بالا هم آورد برگه ها رو . الان هم تب داره . احتمال داره بخاطر رودل باشه؟ چون شکمش هم خیلی میپیچه . چه دارویی بدم؟
- کم خونی
سلام وقت بخیر سن۴سال و ۱۰ماه وزن۱۴ کیلو Hb:۱۱ قطره لیپوزوفرفورت روزی ۲۵قطره تا چند وقت باید مصرف بشه؟ ببخشید منظور من این بود که این قطره تا چ مدت باید مصرف بشه ولی فکر کنم اشتباهی جواب دادید
- سلام گوش پسرم عفونت کرده بر اثر سرماخوردگی 7سالشه و ۱۹ کیلو وزنش چه مقدار سفکسیم باید بهش بدم و هر از چند ساعت
- تب
هم گوشش هم گلوش چرک کرده تب هم داشت با زدن امپول بتامتازون تبش پایین اومده.ایا براگلو و گوشش هم کارسازه
- سلام اقای دکتر
دخترم ۲سالو۲ماهشه.شباتوخواب خیلی سرفه میکنه.یکم تبم میکنه.سرفه هاش یکم خلطیه.

