Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حرف نزدن کودک
سلام من پسرم ۲سال و۳ماه داره فقط کلمه میگه اصلاجمله نمیتونه بگه وزن وقدش خوبه ته حلقش خیلی بازه مادرزادی/حرفامومیفهمه وهرچی بهش میگم میتونه انجام بده ازلحاظ شنوایی خوبه لطفاراهنماییم کنین😭😭
- تماشاي كارتون
سلام وخداقوت اقاي دكتر دخترم يكسالشه و به شدت علاقه مند به كارتون شده حتي با كارتون دوست داره بخوابه نميدونم چيكار كنم
- گریه نوزاد درخواب وپیچ وتاب آوردن
باسلام خدمت آقای دکترکرم بین .پسرم تازه پنج وچهارروزشه شبا توخواب گریه میکنه وازخواب بیدارمیشه وپیچ وتاب میاره دوماهشه بود بردمش دکترگفت کولیک داره ولی هنوز همون علام کولیک رو داره چیکارکنم آقای دکترلطفا راهنمایم کنید خیلی نگرانم
- غده پشت گوش
باسلام خدمت آقای دکتر دخترم 2و سال 7 ماهش 8فروردین سرما خورد 24 فروردین داشتم با بچم بازی میکردم یهو دستم خورد پشت گوشش یه چیز گردی احساس کردم مثل غده بود فشار دادم دردش نگرفت حتی وقتی که خواب بود فشار دادم هیچ عکس العملی نشون نداد فقط گوش سمت راستش سمت چپ چیزی نداره دقیقا پشت گوشش هست خیلی نگران شدم خواستم بدونم طبیعی
- استفراغ
سلام ... وقت بخیر ... بچه ام چهل و دو روزه اس نفخ داره و همش استفراغ میکنه شیر میخوره غلیظ بالا میاره هم شیر خشک آپتامیل و هم شیر مادر میخوره . لطفا راهنمایی کنید. ممنون.....
- شیر خشک
سلام جناب دکتر ،وقت بخیر .دوشنبه یعنی ۱۰ مهر دخترم رو برای چکاپ ۶ ماهگی اوردم خدمتتون و فرمودید سرلاک شروع کنم . در حال حاضر شیر خشک نان کامفورت میخوره متاسفانه یادم رفت بپرسم که همین شیر خشک روباید ادامه بدم یا نه .ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .متشکرم
- واکسن 6ماهگی
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر امکانش هست واکسن 6ماهگی رو دیرتر بزنم؟ حدود 1هفته
- بالا اوردن
دخترم4ماهشه مدام بالا میاره،استفراغ و بیحالی چیکارکنم؟؟
- مدفوع تیره نوزاد شش ماهم
سلام نوزاد من شش ماهشه شبا خیلی بی قراری میکنه شکمش صدای قارو قور میده مدفوعشم سبز مایل ب سیاهه
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای نوازد ۴۵ روزه
پسرم ۴۵ روزشه ختنه کردم دکترش شربت سفکسیم ۱۰۰ داد نمیدونم هر چند ساعت بدم وچند قطره بدم وزن یک ماهگی ۴ کیلو بود
- پوشک گرفتن
سلام دکترپسرم یکسالودوماهشه همیشه باکهنه پوشکش کردم میخوام ازپوشک بگیرمش زودنیست؟
- قطره خون در مای بی بی
با سلام
من یه نوزاد ۴ ماهه دارم الان چند وقته تو مای بی بی اون یه قطره خون دیدم مشکلش چیه جواب منو بدید لطفا
- شربت اشتها آور
دخترم ۸ماهشه .وزن زمان تولدش ۳۳۰۰وحالا ۷۷۰۰ وزنشه .خیلی کم اشتهاست.میتونم بهش زینک سولفات بدم ؟چه مقدار زینک سولفات روزانه بهش بدم؟
- سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 5سالشه امروز صبح متوجه شدم کف دستش زرد و کف پای میشه راهنمای کنید البته الآن دو روز سرماهم خورده آبریزش بینی
- دندان کودک
- شیر خشک
سلام بچه ام شیر خشک اچتامیل میخوره بعدش دست شها کهیر شد ..البته یه ماه بود میخورد دکتر اپتامیل اچ آ داد نمی خوره ..البته دستهاش خوب شد اما شیر خوب نمیخوره عرق کاسنی خودم پزشک گیاهی گفت ..اخه هم شیر خشک می دم هم مال خودمو ...میشه شیر خشک عوض کنم ببلاک یک بدم اکثرا نوزادها دوربمان این مارک میدن راضی هست این نوزاد من میانی با آپتامیل نداره چه رژمی چه معمولی الان 100 روز هست 60 سی سی را خوب نمیخوره ...به زور وزنش 5600..قدش 61
- ازمایش
سلام خسته نباشید دکتر برای دخترم ازمایش کلی نوشته و ۲سالو ۵ ماهشه شیرخشک میخوره شبا و صبحا میدم ناشتا باید باش یانه ؟؟میشه راهنماییم کنید ممنونم🌹🌹🌹🌹
- غذا نخوردن
سلام آقای دکتر دخترم داخل هفت ماهه قاشق غذاش رو سمت دهنش میبرم دهنشو میبنده و روشو برمی گردونه اما لیوان آب رو میبرم میخواد با دستاش بگیره و با اشتها ازش استقبال میکنه اصلا غذاشو نمیخوره خیلی ناراحتم چیکار کنم؟
- امتناع از شیر خوردن
نوزادم پنج ماه وده روزی هست.وزن تولد ،دور سر،قدش به ترتیب ۲۷۷۵گرم،۳۳، ۵۱سانت بوده. الان وزنش ۷۵۶۰گرم،قدش۶۴،دور سرش۴۱هستش، بعد از واکسن چهارماهگی دیگه به راحتی شیر نخورد. یعنی در حد یک الا دو دقیقه زیر سینه میمونه. آرام و قرار نداره، در ۲۴ساعت شاید سه ساعت هم نخوابه اون هم روی پا. چند نوع شیر خشک هم امتحان کردم نخورده. غذای کمکی هم به زور میخوره در روز یک وعده. در ۲۴ساعت نهایت چهار بار ادرار داره ولی اجابت مزاجش خوبه. خیلی نگرانم. چند تا دکتر نوزاد هم بردم افاقی نکرده لطفاً راهنماییم کنید چکار کنم. باتشکر از زحمات تان. یاعلی.
- آلرژی
وقتی سرمامیخوره خس خس میکنه به زورنفس میکشه

