Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فرورفتگی ناخن
سلام خسته نباشید دخترم ۱۵ ماهه آست و از ابتدای تولد ناخن های پاش شکننده اس و دورش یکم خشک و پوسته پوسته ای میشه و ناخن شصت پاش قاشقی شکله علتش چیه ؟ چی کار باید بکنم؟
- تکرر ادرار
آقای دکتر دختر من ۴ سالشه تکرر ادرار گرفته و گاهی شلوارش را خیس میکنه و خیلی تند تند میره ادرار میکنه گفتید سونو بده سنوگرافی دادم خوب بود و ۲ هفته پیش هم که تکرر ادرار نداشت یه آزمایش ادرار و مدفوع و کشت ادرار و مدفوع دادم همه منفی بود سفکسیم هم ۴ روز دارم بش میدم الان چیکار کنم؟مایعات هم زیاد نمیخوره حجم ادرار هم که میکنه خیلی کم .و شبها اصلا تو خواب تکرر ادرار نداره و شلوارشا خیس نمیکنه فقط روزها
- سرفههههه
سلام دخترم یک هفته آموکسی سیلین و پلارژین مصرف کرده و کتوتفین هم دوتا آمپول هیدروکورتیزوتم زدیم ولی بازم سرفه داره که سینه اش صدا میده جه کنم؟
- واکسن
با عرض سلام پسرم ۲۷ ماهشه واکسن ۱۸ ماهگیشو نزده الان آبله مرغان گرفته میشه بعد از خوب شدنش واکسن بزنه ؟
- دل درد.تب.اسهال.استفراغ
سلام آقای دکتر خسته نباشید خدا قوت دختر سه و سال و نیمه ای دارم از دیروز عضر دوباره بالا آورده است و دوباره دفع آبکی داشته است و تب دارد ولی تبش با آستامینوفن و پاشویی پایین می آید ولی بعو از شش ساعت دوباره تب میکند خواهش خیلی نگرانم تو رو خدا بگید چکار کنم؟ ممنونم و شرمنده
- مقدارشربت ستادین دی سی
سلام .مقدار مصرف شربت ستادین دی سی برای کوک سه ساله
- چشم
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. پسرم سه سال و دو ماه دارد. پزشکش شما میباشید. دو روز هست که پلک بالایی چشم سمت چپ پسرم قرمز شده و متورم شده. درگیر اسباب کشی بودیم. شاید بخاطر گرد و غبار دستش الوده بوده و به چشمش زده. اقای دکتر دستور چه میفرمایید . یک دنیا سپاس از شما
- حنا برای موی دختر۳ساله
سلام آقای دکتر.دختر۳ساله دارم موهاش کم پشت هستش دیررشد میکنه یکی دوستان گفتن به موهاش حنا بزن میخواستم بدونم حنا واسه موی سرسه ساله ضررنداره یاخوبه بزنم.ممنونم
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر وقت بخیر خسته نباش.پسرم الان ۵ماه ۵ روزش شده .گرفتگی بینی با سرفه داشت بردم دکتر ب بینیش قطره داد واسه سرفه کردنش شربت اموکس کلاو با سالبوتامول باکیدوفست داده الان ۵ روزه اصلا خوب نشده .سینه اش خلط داره چیکار کنیم.
- دونه های قرمز پوست بعد تب
سلام دخترم ۶ سالش بعد از علایم سرماخوردگی به مدت دوهفته که طول کشید الان روی بدنش و صورتش دانه های قرمز دیده میشه دکتر بردیم گفتن راش هست، شربت نیوتادین و قرص مونته لوکاست تجویز کردن، این دانه ها خطرناک ؟ چه زمانی دانه ها درمان میشه ممنون
- استفاده از شربت زینک
سلام میخواستم بدونم شربت زینک دکتر کیدز رو همراه شربت زینک سولفات تو یه روز به دختر یک سالم بدم ضرر دارد
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو۴ ماهشه امروز سرفه های خشک میکرد تبم داره چ شربطی باید بدم که فقط واسه سرفه باشه ک هیچ ضرری نداره بجز درمان ممنون،البته تو خونواده ام یکی دونفر مریض بودن حالا دیگه نمیدونیم امیکرون بوده یا سرماخوردگی من فقط میخام واسه درمان سرفه اش ی شربت بگین و چند سی سی باید استفاده کرد ممنون
- وزن کودکان
باسلام وزن دختر۴سال ونیم من ۱۳ونیم هستش وقدش ۱۰۶ یکسال هست وزنش زیادنشده برای افزایش وزن چه کارکنم وزن تولدشم ۲ونیم بوده البته خیلی هم پرتحرک هستش
- مدفوع
باسلام آقای دکتر پسرم ۲وسال ونیمشه تازگی ازپوشک گرفتیمش ادرارروخوب میره دستشویی وانجام میده امامدفوع روهر۵،۶روزیه بارمیکنه جالبه اصلاشکمش هم سفت وبادکرده نمیشه بدون این همه روزعدم دفع خواستم بپرسم مشکلی پیش نمیاد
- سلام علیکم، پسر من پنجاه روزه هس و الان سزما خورده ممکن دارو معرفی کنید
- عفونت گلو
سلام دکتر خسته نباشید پسر من مریض شما بوده،ولی سه ماهه اومدیم برای زندگی جنوب.پسرم گلوش عفونت کرده یک هفته ای تب کرد، دکتر بردم دارو داد با کلی آمپول .موقعی که تب داشت هزیان میگفت ولی بعداز تب هم شبها تو خواب هزیان میگه و فریاد میزنه ،خیلی میترسم دلیلش چیه دکتر جان ممنون میشم جواب بدین .دارو سفیکسیم ۲۰۰ میخوره با میترونیدازول۲۵۰ .
- پیوست
بچم ۱۱ماه و۵ روزیش هست دچار پیوست هست دیگه مدفوع شأن هم رنگ سیاه داره
- تب و ضربه به سر کودک
سلام آقای دکتر.دخسته نباشید.پسرم حدود پانزده ماهه.سه روز پیش منوی خودش رو انداخت روش من ندیدم و اصلا نمیدونم ضربه ای بهش خورده یا نه زیاد گریه نکرد و از اون لحظه تا دیشب هیچ علامت خاصی نداشته اما بعد دو روز و نصفی دیشب ساعت دوازده آب مرد حدود سی و هشت درجه الان عادی هست و تب هم ندارن.ایا تب ممکنه به خاطر ضربه به سر باشه.خیای نگرانم چون اون لحظه اصلا ندیدم چه اتفاقی افتاد ممنون
- نحوه مصرف قرص روی درکودکان ده ساله
- عفونت روده
سلام ببخشید پسر من دو و سال و هشت ماهش هست ودو روز هست از مقعدش یه مایع شفاف آبکی میاد و تب هم کرده دو شب قبلش هم استفراغ میکرد الان اشتها هم اصلا نداره هیچی نمیخوره بردمش دکتر نگفت چی شده فقط یه ایپوبروفن واستامینوفن و شربت سفلکسیم ۱۰۰ داده ویه شربت برا تهوع

