Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- الرژی و سرفه های خشک شدید
- پمادوقطره چشمی
سلام واحترام. پسرم 14 ماهشه چشمش عفونت کرد بردمش چشم پزشک پمادجنتکس وقطره باکتی ماید وتیرلوز داد. یک هفتس ک استفاده میکنم والان الحمدالله خوب شده.. باید تاچندروز استفاده کنم. کافیه یا ادامه بدم.؟ وزنش 10 کیلو. قطره هاشو سه روزاستفاده کردم قطع کردم ولی پمادش ی هفته
- ستریزین
باسلام.دخترم آلرژی غذایی داری یک ماه پیش آبریزش بینی و خارش چشم داشت که متخصص آلرژی ۵ سی سی هر روز سیتریزین تجویز کرده.دخترم یک سالشه و ۱۴ کیلو..ب نظر شما درست تجویز کردن ۵ سی سی رو؟حس میکنم شاید اشتباه نوشتن.دخترم داروی ضدتشنج هم مصرف میکنه
- چرا جوابتون باز نمیشه
چرا جوابتون باز نمیشه آقای دکتر ؟ من خیلی دوست دارم جوابمو بدونم
- سرفه
سلام پسر چهار سال ونیمه ام دو سه هفته پیش یک شب تب و بعدش سه چهار روز آبریزش بینی داشت بعد اون سرفه شروع شد هنوز شب ها توو خواب سرفه میکنه گاهی صبح هم ادامه داره انگار خلط توو گلوشه.... برای معاینه بیارم آقای دکتر؟
- فاویسم
پسرم 6سالش فاویسم داره دکتر برای عفونت گوش و گلو فارینات250داده با مونته لوکاست ضرر ندارد
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۷ سالشه یک ماهه سرما خورده و سه مرتبه هم دکتر بردیم ولی هنوز سرفه و خلط گلو دارد چه باید بکنیم.
- شربت آموکسی سیلین250
برای دخترم که 17کیلو وزن داره و گلو درد وبدن درد داره چند سی سی شربت آموکسی سیلین 250بدم
- خون آمدن از دهان کودک ۶ساله
سلام وقت بخیر دخترم گاهی وقتا صبح که بیدار میشه میبینم از دهنش خون آمده و زبان و گلوش و لثه هاش پر خون خشک شده هست ،همیشگی نیست بعضی شبا این اتفاق میفته و هیچ مشکلی مثل سرما خوردگی و تب و اینا هم نداره میشه لطفاً علتش رو بگین خیلی نگرانم ،ممنون.
- سلام ایا متوانین بیماری من را تشخیص بدین؟
من سه روزی میشه که سرماخوردم از نوع ویروسی و علائم ابریزش عطسه و سوزش گلو را داشتم ولی امروز تغییر کرد و تبدیل به معذرت میخوام خلط و سرفه خیلی زیاد تبدیل شد الان این علائم همان سرما خوردگی هست؟
- افت دهان
سلام به شما دخترم ۳سالشه تمام دهنش پر از افت هست هیچی نمیتونه بخوره و بی حاله توروخدا یه دارو بگید بخرم بهش بدم بلکه خوب شه
- چ
سلام پسر من ۵ سالشه..... یک ماه پیش سرماخوردگی داشت و دکتر براش اموکسی۲۵۰ نوشت هفت روز مصرف کرد بعد از سه هفته هنوز بینیش کیپه و خلط پشت حلقی داره براش فارمانتون و اسپری ممتازون گرفته. من شنیدم ممتازون کورتون هست و نگرانم که برای پسرم استفاده کنم و عوارض داشته باشه. میشه راهنمایی کنید؟؟؟؟؟
- دندان
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه 2تا دندون پايين و تا حالا 4تا دندون بالا درآورده و ديگه چندوقته در نياورده ميخواستم بپرسم خدايي نکرده مشکلي داره؟؟
- شربت نئوتادین
سلام اقای دکتردخترم ۲۰ ماهشه ۱۲ کیلو داره شربت نئوتادین چندسی سی بایدبدم وشربت استامینومن چندسی سی بدم ممنونم.
- سرماخوردگی
دخترم ۵سالش هست.الان تقریبا ۳الی ۴ماهی میشه همش تندتندمریض میشه.فک کنم یه خلطی تو گلوش مونده.چون همش قورت میده.واینکه همش شبا میگه پاهام داغ میشه روم پتو ننداز...ممنون میشم ازشماراهنماییم کنید...
- عوارض و فواید راسیپ
سلام جسارتا بنده پسر دونیم ساله ای دارم که به شدت بدغذاست و ریفلاکس داره به خاطر آلرژی غذایی پنج ماه بود راسیپ میدادم به شدت راضی بودم ولی از ترس عوارض قطع کردم ولی دوباره بی اشتها شده باز میتونم شروع کنم راسیپ بده یا ن؟؟
- شیر خشک
با سلام دخترم ۸ ماهشه وزن گیری خیلی پایینی داره بهش شیر خشک آپتامیل میدادم همیشه اسهال بود دکتر بعد بستری شیر خشک نان آال ۱۱۰رو تجویز کردن آیا ادامه بدم این شیر خشک رو یا فقط همین یکی ؟ خیلی ممنون
- واکسن فوری
سلام وقت بخیر پسرمن ۲۴ شهریور دوز اول واکسن انفولانزا رو زد الان نوبت واکسن دوز دومه ولیکن دوروز پیش کمی ابریزش داشت و الان سرفه داره فقط . البته لوزه هم داره میخوام بدونم اشکال نداره واکسن تزریق کنم فردا؟ پسرم چهارسالشه
- حرف
سلام دکتر پسرم 36هفته دنیااومدهفت روز بستری شدسروقت گردن گرفت5ماه به شک غلتید7ماهگی نشست امانه ماه دیگه سفت شدوده ماه خودش ازخوابیده نشست ه ماه به کمک وسایل پاشد تو 14ماهگی دستش رها کرد و پانزده ماهگی راه افتاد الان مشکلش اینه 16ماهوده روزه توسط ماهگی دد ببه میگفت الان خیلی کم حرف میزنم فقط بیشتر در میگه بعضی مواقع ببه ماما،به دستش میگه است،به جوجه میگه بوبه,به آب میگه آف،نه،میگه اما خیلی کم ولی وقتی بهش حرفی میزنم کامل میفهمه بگم توپ بیا. میاره بگم پاشو پامیسه نکن،نرو،دست نزن ،درببندهمه رو انجام میده آیاتاخیرداره
- انگل کودک.
سلام اقای دکتر کودک یک سال وهشت ماه دارم که شب ها بی قراری میکنه پشت شو میخاروند وهمیشه میگه دلم درد میکنه ه چندماهی این جوری میشه وپشتش هم قرمز هستش خواب ارامی ندارد توی خواب پهلوهاش را می خوراند وبا گریه از خواب بیدار میشود قرص مبندازول مصرف.کرده ولی تغییر نکرده وکاملا بی اشتها شده وخیلی وزن از دست داده ورنگش هم زرد هست برای انگل چه دارویی تجویز میکنید ودوباره کی بهش بدم.تقریبا سه ماه پیش اینجوری بودالان باز شده ازمابشاتش همه شکرخدا سالمه بعضی وقتا بی قراری میکند شماروخداخسته شدم یه راه درمان قطعی جلوپام بزارین برای اشتهاش یه دارویی منو دق داده از بس هیچی نمیخوره وزنش ده کیلو است با وزن تولد 4300

