Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ نوزاد
من نوزاد ۳ ماهه ای دارم ک امروز ۵ بار استفراغ کرده و بار پنجم از بینی اش هم استفراغ پنیری امد، ایا این عادیه ؟ همیشه پاهاش سرده و هنگام شیر خوردن عرق میکنه
- بند ناف نوزاد
برای پیچش شکم نوزاد روغن زیتون مالیدم با گردش عقربه ساعت دست کشیدم دور ناف نوزاد رو اما بند نافش چرکی شده باید چیکار کنم؟
- نحوه خوابیدن
سلام خسته نباشید وقت بخیر نوزادم ۴۲ روزه است از بدو تولد موقع خواب سرش رو رو به کمر خم میکنه و پاهاشو هم به سمت کمرش میبره تقریبا حالات حلال برعکس.حتی موقع بیداری وقتی بلندش میکنم نیز سرش رو رو به بالا میگیره و گردنش و سفت میکنه ایا مشکلی داره؟؟میشه راهنماییم کنید چیکار کنم
- یبوست
سلام خسته نباشید پسرمن هم شیرخشک میخوره هم شیرمادر (اپتامیل پرونوترا)قطره بایولاکت هم میدم ورم شکم و نفخ ویبوستم داره خیلی زور میزنه نمیتونه دفع کنه ولی هربارم مدفوع میکنه شل هست دلیل یبوستش چیه وچکارکنیم قبلاباماساژشکم کارمیکرد الان نه
- لطفا کمکم کنید
آقای دکتر نوزاد سه ماه دارم وزنش رو 4.500مونده وزن تولدش 3کیلو 30گرم بوده خوب وزن میگرفت بعدش سرما خورد الان وزن نمیگیره آقای دکتر بردم دکتر آزیترومایسین داد با شربت پلارژین با آمپول اکسی کورت شربت آزیترومایسینش تموم شده هیچ جا نیست اصلا آنتی بیوتیک پیدا نمیشه پودر امپروزل 5هم داده که خوردن و نخوردنش هیچ فرقی نداره الان آمپول اکسی کورت رو زده و شربت پلارژین بهش دارم میدم سرفه هاش خلطی شده چیکارکنم ؟ توروخدا من پول دکتر هم ندارم که هر دقیقه ببرم دکتر راهنماییم کنید چه دارویی بدم الان ریه هاش عفونت کرده ؟؟؟ کمکم کنید و اینکه تا الان تب نداشته
- لرزیدن لب بچه
سلام و خسته نباشید. آقتی دکتر نوزاد یه ماهه دارم بعضی وقتها در طول روز لبش رو میلرزونه هوا هم سرد نیست میخوام بدونم طبیعیه یا خیر؟
- بیماری
سلام پسرم 6ماهش هست سرما خورده یه کم آب ریزش بینی داره وسرفه میکنه گلوش هم عفونی هست .لطف میکنید بگید چیکار کنم
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزاد من ۲۴ روزشه برای نفخ شدید قطره کولیکید تجویز کرده بودید ولی اثر نکرد قطره دیگه چی میتونم بدم بهش؟ اینفاکول رو شما تایید میکنید؟
- واکسن چهارماهگی
سلاماقای دکترنوزاد من یازده بهمن ماه به دنیا اومده ، واکسن دوماهگی شو چهارده فروردین زدیم. الان واکسن چهارماهگی شو یازد خرداد باید بزنیم یا چهارده خرداد؟
- قارچ پوستی
سلام نوزاد ۳و نیم ماه ام رو پوست بدن خصوصا باسن پوسته بوسته میشه دایره ای و کاهی قرمز میشه چه کار کنم کلوتریمازول زدم چهاربار انگار داره بیشتر میشه و به جاهای دیگه بدنش سرایت میکنه
- خون ازرحم
نوزادپنج روزش هست ازرحمش خون وترشح خارج میشه
- پرسیدن
سلام اقای دکتر دخترم الان پنج ماه داره چند روز هس روزی چند بار مدفوع میکنه چی بدم بهش خوبه الان بهش بی بی کر میدم ایا خوبه یا نه
- نوزادان
سلام.خسته نباشید.پسرم چهارماه و ۱۶ روزشه.تا یک ماه پیش من از کریر زیاد استفاده میکردم براش.در طول روز فقط.فقطم با کریر اروم میشد.الان شنیدم که میگن ممکنه به کمرش فشار بیاد و کج بشه و یا مشکلات دیگه.نگران شدم.درسته این حرف؟مصره برا بچه کریر؟
- پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر برای پشه چ اسپره ای برای بدن بخرم پسرم۹ماه داره خیلی پشه اذیت میکنه قرص پشه هم گفتین ک احتمال الرژی میاره دیگ استفاده نمیکنم
- برفک
سلام دکتر سفیدک روی لوپش از داخله برفک نیست
- اسهال نوزاد 3 ماهه
سلام خسته نباشید من دخترم دوروزبیمارستان بود امروز بارضایت خودم مرخص شد آزمایش دادم w.b.cخونش۱۶.۷۳ هست وplateletخوشم ۷۸۴یعنی عفونت داره چقدر عفونتش؟
- شکم بچه درد میکند
سلام بچه شیرخشک میدم شکمش خیلی درد میکند
- یبوست کودک ۳ ماه و ۱۰ روز
سلام آقای دکتر.پسر من ۱۰ روزی یک بار شکمش کار میکنه و اونم با کمک و ماساژ خودم .شیر خشک سوپرامیل روزی یک بار میدم .قطره پدی لاکت دادم بدتر شده دیشب تا حالا هم شربت گریمیچر دادم
- سرماخوردگی
وقت بخیر خسته نباشید دخترم صداش گرفته 8,ماهشه فکر کنم سرماخورده بعد شربت افاکسیم از داروخونه گرفتم میدم بش هر 12, ساعت اشکال ندارد براش
- آیا مشود به کودک سه ونیم ماهه شیر بز داد

