Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت ادرار
با سلام اقای دکتر دختری دارم هفت ساله که یک هفته پیش موقعی که از مدرسه امد گفت که سوزش ادرار دارم و موقعی که ادرارم تخلیه میشود دو تا پهلوهام درد میگیرد و من همان روز او را به دکتر عمومی بردم واب او نیز سی و هشت درجه بود و دکتر بدون انجام سومو و ازمایش گفت عفونت کلیه دارد وسفیکسیم صد صبح وشب یک قاشق غذا خوری به او داد همراه با سه امپول که گفت برای عفونت کلیه است و بعد تب ولرزش خوب شد اقای دکتر بعد از انکه سفکسیم را تا هفت روز خورد بعد از چند روز از خوردن و گذشتن سفکسیم او را برای سونوگرافی کلیه وکشت ادرار ببرم که جواب به طور دقیق باشد ممنون
- قورت دادن هسته آلبالو
سلام،پسرم سه سالشه و ده تا آلبالو رو با هسته قورت داده،آیا دفع میشود؟
- کودکان
پسرم انگل داره شربت پیروی ساید داره مصرف میکنه ولی بازم خارش معقد داره ۳سالشه چندسی سی بهش بدم هر۱۲ساعت بهم گفت دکتر
- علت سرماخوردگی وسرفه
سلام اقای دکتر پسرم ۵ساله چند شب پیش بیرون هواسرد بود سرماخورد روز بعدش از ظهر به بعد شروع به تب کردن کرد بهش شربت استامینفون ودیفین هدرامین دادم تبش کنترل شد خیلی کم سرفه هم میکرد الان سرفه میکنه سرفه هاش هم خلط دار هست چی بهش بدم بیحال نیست بازی میکنه ولی سرفه های بدی میکنه . داداش ۱۰ماهه هم داره از دیروز ظهر تب بالای ۳۸و۳۹میکنه برای اونم شیاف استامینفون گذاشتم نمی دونم اونم سرماخورده یابه خاطر دندانش هست ۴تا دندان قبلا دراورده دندان پنجمش گوشت بالا امده یه زره نیش زده آیا اینم سرماخورده یا از دوندونش هست چی بهشون بدم ممنون میشم.
- امپول ویتامین ۳
سلام دکتر خسته نباشید دخترمن ۱۲ماهشه ۶ساعت پیش آمپول د۳ زد دکتر براش امشب خیلی بی قراری میکرد گریه های شدید که منم مجبور شدم بهش آستامینوفن دادم می خاستم ببینم آستامینوفن دادم بهش تداخلدارویی نداره و خطرناک نیست؟ بی قراریش از چی میتونه باشه
- شربت آموکسی سیلین250
برای دخترم که 17کیلو وزن داره و گلو درد وبدن درد داره چند سی سی شربت آموکسی سیلین 250بدم
- رفلاکس معده و بی اشتهایی
سلام کودک یک ساله ای دارم که به جز شیر چیزی دیگری نمی خورد بی اشتها هست وزن زمان تولد 2.4 کیلگرم و وزن یک سالگی 6.5 کیلوگرم هست . گاهی اوقات شب ناگهان با گریه بیدار می شود و گلوش را می مالد . باکلوفن شربت راینیتدین و امپرازول مصرف کرده حدود دو ماه و خوب نشده . اخیرا پیش دکتر طب سنتی بردمش شربت همو کلین ( مصفای خون) براش نوشت گفت روزی سه مرتبه و هر دفعه 3 سی سی بهش بدم. این شربت با این مقدار مصرف برای کودک یکساله ضرر ندارد ؟ واتس اب من 09135531065 با تشکر
- بیماری چشم کودک
بچه ام 5 ساله است و دیشب یکی از چشمانش مقدار کمی متورم شد و بخار چشمش زیاد شد راه درمان چیست؟ البته درون چشمش قرمز نیست ما از قطره سیپلکس استفاده کردیم
- غذا نخوردن کودک ۳ساله
سلام وقت شما بخیر آقای دکتر، دخترک من ۳ ساله است و غذا نمیخوره هر غذای رو میبینه حالش بهم میخوره و میگه بو میده، فقط شیر خشک بایومیل و نودل و گاهی هم اندکی برنج و خیلی خیلی کم میوه، چپس هم فقط آماده های بازار و اگر به خانه درست کنم اصلا به بشقاب نگاه نمیکنه؛ یبوست هم داره معمولا یبوست داره وزنش خوبه اما خیلی نگران این حالت هستم، امیدوارم منو راهنمایی کنید ممنون از لطف شما.
- نخوردن آب
سلام آقای دکتر دخترم یکسالشه شیرمادر میخوره خیلی خیلی کم آب میخوره به همین دلیل یبوست میشه باکلی زور زدن شکمش کارمیکنه ومدفوع خشک داره چه راهی داره که بتونم آب بیشتری بهش بدم ؟ممنون
- استامینیفون قبل واکسن
سلام آیا مصرف استا مینیفون قبل از تزریق واکسن اثر دهی واکسن را کم می کند ؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۴سال ونیم سن دارد گلودرد وسرفه دکتر بهش سفیکسیم ۱۰۰ داده ۱۲ ساعتی وزنشم ۱۳ کیلو هست گفته ۳.۵ سی سی بدم بعد از ۳روز بدتر شده چه شربتی باید بدم بهش
- نخوردن شیر مادر
سلام. دخترم هفده ماهشه. چهار روزه شیر نمیخوره باید, شیرما بدوشم با لیوان بهش بدم شیشه هم نمیگیره. بردم دکتر گفت گوشش ی مقدار التهاب داره .همش, بهانه میگیره ولی, شیر ک میخام بهش بدم گریه میکنه و بیقراری.. بنظرت چ کنم ک بتونه, سینه را بگیره
- اسهال شدید
کودک من ۴ساله الان سه روزه که حال تهوع واسهال هست قطره متوکلوپرامیددادم تهوعش یه کم بهترشده ولی اسهالش هنکز خوب نشده خیلی بی حال وخواب الوده هست واشتهاهم ندارد ممنون میشم راهنمایی م کنین
- افتادن ناخن کودک
دخترم ۶ سالشه ناخن های دست وپاش افتادن البته بجاش ناخن آورده دلیلش چی میتونه باشه
- فسفر بالا
کودک دو ماهه ازمایش گرفتیم ازش فسفرش ۶/۵بود ایا فسفرش بالا هستش یا مجددا نیار به ازمایش هست ..با تشکر
- تب
سلام خسته نباشید دکتر بچم 6ماه و25 روزشه دوروز تب میکنه و بیحال البته تبش یکسره نیس مثلا شب تب میکنه تافردا ظهرخوبه خواستم بپرسم میتونه ازدندون درآوردن باشه گوششم هم بعضی موقعه میخارونه؟
- دختر ۲۱ماهه من خیلی کم اشتها هست نسبت به هم سن و سالش ریزتر وموهاشم هم خیلی کمه دکتر متخصص هم بردمش فایده نداشت میشه لطف کنید راهنمایی بفرمایید چکار کنم قطره آهن هم بخاطر سیاه شدن دندوناش بهش ندادم زیاد .
- هسته الو ساه
سلام پسرم امروز تو باغ بودیم هسته الو سیاه قورت داد باید چیکار کنم، ۱ سال و نیم هستش؟؟
- کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۲ سالشه سرماخورده ولی سرفه نمیکنه صبح که بیدار شد تو دهنش خون بود حتی رو بالش هم ریخته بود علت چی میتونه باشه ممنون میشم کمکم کنید خیلی نگرانم

