Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- صدای بلند نفس
سلام
یک نوزاد چهل و شش روزه هست که موقع خواب نفس میکشه از صدای بلند نفس بیدارش میشه. موقع بیداریم بعضی وقتها این کارو انجام میده. دلیلش چیه؟
- واکسن شیش ماهگی
پسر من سرما خورده نوبت واکسنش هم هست حالا با وجود سرما خوردگی بچه ام میشه واکسن شیش ماهگی رو زد
- اسهال نوزاد یک ماهه
نوزاد یک ماهه من تقریبا ده روزه اسهال شده قطره پدی لاکت و نئو زینک دکتر براش نوشته اما خوب نشده تغذیه هم از شیر خشک نان و هم شیر مادر هست ...چندین بار متخصص اطفال مراجعه کردیم اما متاسفانه نوزادم اصلا خوب نشده و روز ب روز اسهالش بدتر تقریبا در طول روز ۱۰ تا ۱۵ بار مدفوع آبکی داره
- شیردهی
سلام دکلره مو و بدن در شیردهی برای نوزاد ضرر دارع؟
- واکسن
سلام وقت بخیر، به فرزندم برای برفک دهان نیستاتین میدم، باید شنبه واکسن چهارماهگی بزنه، تداخل نداره مصرف نیستاتین با واکسن؟
- جوش ابدار
باسلام وخسته نباشید من بچم 10روزه هستش از روزی که به دنیا اومده روی بدنش جوش ابدار و چرک زردمیده باید چکارش کنم خطری که واس بچه دارید یاخیر
- انار
با سلام و احترام آیا به نوزاد ده ماهه میشه انار داد؟
- سرفه
سلام وقت بخیر بچه سه روزه دارم از روز دوم عق میزنه و روز سوم هم از صبح چهار بار سرفه کرده بنظرتو سرما خورده ؟ممنون از شما
- برفک دهان
سلام دخترم دهانش ولبش سفیدک زده نیستاتین گفتین مصرف کنم براش صداش گرفته ممکنه از برفک دهانش باشه و چه دارویی مصرف کنم برا گرفتگی صداش
- دختر من 14روز شیر یکم میخور میخواب باید خودم بیدار کنم میترسم قند خون ش بیاد پایین باید چکارکنم
- تب و لرز نوزاد
با سلام ببخشین نوزاد ۳ و نیم ماهه ای دارم که تب و سرفه داشتن که هردوش با دارو قطع شده بودن دیروز باز بدن و سرش گرم بود گریه و بی قراری میکرد با تب سنج دیجیتالی تبشو گرفتم ۳۶.۷ بود تو بغلم گرفتم یلحظه در حد یکی دوثانیه سر و بدنش لرزید ولی هوشیار بود خیلی ترسیدم آیا مشکل خاصی هس؟آیا تب داشته و اون لرز بخاطر چی بوده؟تب و لرز کرده؟خیلی نگرانم.تا شب همش گریه و بی قراری میکرد و نمیخوابید.از شیاف و استامینوفن استفاده کردم و پاشویش کردم.هفته دیگه برا آزماش ادرار دکتر وقت دادن میبرم.اون لرزه نگرانم کرده که چی بوده؟آیا ۳۶.۷ تب محسوب میشه؟ ممنونم آقای دکتر
- فاویسم
سلام آیا مادر شیر ده که نوزاد فاویسم داره میتونه موهاشو رنگ کنه؟
- عدم وزن گیری نوزاد
با سلام و خسته نباشید پسرم ۴ ماهه است وزن تولدش ۳۷۵۰ بود ولی الان وزنش ۶۴۰۰ هست در ۲ ماه اخیر تقریبا ماهی فقط ۵۰۰ گرم اضافه کرده نگران وزن گیریش هستم با توجه به اینکه فقط شیر خشک ( نان ۱ ) مصرف میکنه
- سر
سلوم دایره گودی کوچیک و نبض دار روی سر پسر سه ماه و نیممه ایا طبیعی خیلی نگرانم کرده
- اسهال
سلام وقتتون بخیر دخترم ۳ماهشو تموم کرده امروز دو هفته پیش عفونت ریه داشت ۶ روز بستری کردیم خوب شد مرخص شدیم بعد اون دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ و ستیریزین براش نوشت امروز دوبار مدفوع کرد شل بود احساس میکنم اسهاله چیکار کنم من تو رو خداا کمکم کنین استرس دارمممم
- تغذیه نوزادپنج ماهه
- عفونت داخل دهان یا کیست
باسلام وخسته نباشید دختری دارم دوماه و هجده روزشه نزدیکهای یک ماه هست که داخل دهنش کیست در اورده و نمیتونه شیر بخوره اذیت میشه و شروع ب گریه کردن میکنه.پیشه متخصص بردیم میگه گوش سمت چپش عفونت داره. این هیچ تاثیر در شیر خوردنش نداره.پیش گوش و حلق و بینی هم بردیم گفته اگر خوب نشد باید عملش کنیم.شبا تا نیمه شب بیداره و روزها هم بیشتر وقتها گریه میکنه.ی راه حل مناسب بدید ممنون میشم
- پدی لاکت
سلام دختر من قطره پدی لاکت را تاکی باید بخور الان نزدیک چهار ماه بشه
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید پسرم سه ماهشه هشت روزه پی پی نکرده چهار روزه بهش بی بی کر میدم تاثیری نداره همه راهارو رفتم از ماساژ تا حرکت های ورزشی پا ولی تاثیر نداره ممنون میشم راهنمایی کنید شیر خودمم میخوره
- دورسر
سلام دخترم ۱۲ماهشه بادورسر۳۳.۵باوزن ۲۷۷۰به دنیااومدالان دردورسرش ۴۴هس ارلحاظ تکامل وحرکت هم نرماله وزن الانشم ۸۳۰۰وقدشم ۷۲ از۷ماهگی دورسرثابت مونده ولی روی نمودارش خوبه نگرانم کمک کنیم

