Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلرژی ب گلوتن
سلام اقای دکتر بچه من ۱۴ماه س تازه فهمیدم وقتی ماکارونی بلغور و حلیم و ...میخوره اسهال میشه میگن این یعنی آلرژی به گلوتون.خیلی گریه کردم آقای دکتر این آلرژی تا کی باهاش هستش؟ممنون ک وقت گذاشتید
- گلودرد
دخترم گلو درد داره دوسال وهفت ماهشه ميخواستم بدونم شربت سفيكسيم چه مقدار بايد بدم
- ایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
ایاایبوبروفینایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
- پرخاشگری کودک
سلام من ۱۴روزه دخترم رو از شیر گرفتم بصورت تدریجی اما شبا نمیخوابه وقتی ام ک میخوابه ۳ساعت بعد بیدار میشه گریه جیغ همش راه میره جیغ میزنه نمیشه کنترلش کرد الان چند روزه اینطوری شده ۲سالش هم هست
- دونه های قرمز
پسرم سه سالشه آبریزش داشت بعد کل بدنش دون های قرمز زده وقبلش بچهای برادرم درتماس بوده که علائم تب و سرفه داشتن میتونه سندروم التهابی کودکان باشه
- نفخ
سلام نوزادان تاکی نفخ دارند دکتر
- سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم خوب بشه؟؟
سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم که خوب بشه؟؟
- مولتی ویتامین
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۲۲ماهشه شربت سانستول زینک رو دو سی سی روزانه و مولتی ویتامین پدیابست رو روزی یک و نیم سی سی میخوره اشکالی داره؟
- قطره استامینوفن یا شربت؟
سلام پسرم فردا نوبت واکسن ۱۸ ماهگیشه شربت استامینوفن بهش بدم یا قطره؟ اگه شربت باید بدم تایلوفن بهتره یا کوریزان؟
- اسهال ابکی زرد رنگ
کودک ۱۵ماهه دختر که یک هفته است اسهال ابکی داره و زدر رنگ که بدبو هم هست و تواین یک هفته خوب نشده دکتر هم رفته و شیر خشک هم میخوره اصلا شیر مادر نخورده
- مصرف سفکسیم و سرفه خلط دار
دکتر بخاطر اسهال و تب تشخیص عفونت داد و سفکسیم ۱۰۰ روزی ۴ سی سی تجویز کرد الان دوروزه میدم ولی بچم سرفه خلط دار میکنه قبلش اصلا سرفه نداشت
- زردی نوزاد
سلام نوزاددختر۳۶ هفته به دنیااومده ۹دی زردی بعد۵سه روزنمایان شدبستری دوشب درزایشگاه زردی شد۸ ترخیص شددوباره بعددوسه روزبردیم دکترزردی شده بو۱۸ دستگاه به مدت ۴۸ ساعت اوردیم خونه زردی شد۱۰ دباره بعدیه هفته بردیم دکترشده بود۱۶ دکترگفت ۴۸ ساعت شیرخشک بددید دوباره بعد ۴ روزبردیم دکتر شده بود ۱۴ و۱۵ آزمایش تیروئد در۱۴ روزگی دکترنوشته بود جوابش خوب بود دکترگفت جای نگرانی نیست برید خونه اگه تادوماه خوب نشددوباره بیایید لطفا راهنمایی کنید
- گریه ناگهانی جیغ ناگهانی مالیدن چشم و بینی و چنگ زدن ب سرس
سلام آقایه دکتر پسر من ۳ ماه و ۱۲ روزشه تو این مدت خیلی بچه اروم بودن و سر یک ساعت ۲ شماره شیر خوشک میخورده و هر روز مدفوع میکرده الان ۵ روزه ک خیلی گریه میکنه جیغ میزنه و وقتی شیشه شیر ب دهنش میدم نمیخوره بیشتر گریه میکنه و سر ۵ ساعت ب زور بهش شیر میدم چشمها و بینشو میماله و با دست ب سرش میزنه خیلی بی قراری میکنه از خواب میپره و جیغ میکشه اینجا دکتر بهش ی شربت ازیترومایسین ۲۰۰ دادن یک و نیم سی سی و ی قطره و پماد چشمی ولی ت این دوره مصرف اثری نداشته
- سرماخوردگی
برای آبریزش بینی کودک ۱و ۵ ساله چه دارویی مناسبه؟ اونی که ۱ ساله هستش وقتی خوابه بینیش خس خس صدا میده.
- رزولاو اسهال
باسلام وقت بخیر ببخشید دخترم ۱۷ ماهشه هفته پیش رزولا گرفته و چندروزه دونه هاش از بین رفته ولی همچنان اسهال هست البته روزی دو بار ، اشتهاشم به شیر وغذا کم شده ، بهش روزی ده قطره پرو بی بی و ۳ سی سی زینگ میدم ، شما یه کپسول به پسرم میدادین وقتی اسهال میشد ؛ میتونم بدم اونو؟!
- پوست قارچی
سلام خسته نباشید صورت وپای پسرم قارچی شد ودکتر پوست بهش کلوتریمازل با کلو بتامتازن داد بعد از یه مدت کامل رفت اما الان باز دوباره امدن وزیاد تر شدن من همون پماد رو گرفتم ازاد و استفاده میکنم به نظر شما چیکار کنم چه پماد خوبه
- بیرون ریختن صورت بعد از تب
با سلام پسر من بعد از سه روز تب دونه های قرمز روی صورت و سینه و پشتش زده ، البته از ده روز پیش هم سرما خورده بود ولی با تب شدیدتر شد و علائم سرماخوردگی روهم داره تشخیص شما چیه ؟
- تل شدن بچه
سلام دخترسه ساله دارم که داعم همه چیز درگلویش گیرمیکنه تل میشه گلودرد بدخلق تب عصبی آبریزش بینی میشه و یک ماهه درخاب خروپف شدید داره نگرانم نمیدونم چه کنم
- شربت میم اورنج
شربت میم اورنج چه مقدار باید مصرف شود برای کودک ۱ ساله
- بهداشت
سلام، آیا تمامی واکسن بچه رو باید حتمامراکز بهداشت زد؟؟ نميشه برد مطب پزشک زد؟؟ اگر مطب پزشک بزنیم تو کارت بهداشتش مشکلی پیش مياد؟؟ شما انجام ميدين؟؟ قیمت واکسن یک سالگی چ قدره؟؟ ممنون

