Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام برای کودک ۳ ساله وزن ۱۲ ونیم چقدر و چندبار باید شربت ۱۲۵ بدم؟
سلام برای کودک ۳ ساله و ۱۲و نیم کیلو چقدر و چند بار در روز باید باید اموکسی سیلین ۱۲۵ بدم؟
- سلام وقت بخیر.من دخترم ده ماهو نیمه شه تا حالا سه بار اسهال شدید شده حتی تو پنج ماهگی بیست روز اسهالش طول کشید . خیلی وزنش کمه .حدود هفت ونیم کیلو..باید چیکار کنم.هر چی میخوره هر غذا یا سوپی بهش میدم بلافاصله شکمش کار میکنه .باید چیکار کنم یا چی بهش بدم بخوره
- برای معده درد کودک چی خوبه
سلام، دختر من امشب معده اش شروع کرده به درد کردن الان باید چه آمپولی بزنه یا چه شربتی بخوره یا چه درمان خونگی رو سراغ دارین لطفا هرچه سریع تر جوابمو بدید
- ماشین گرفتگی
باسلام وتبریک سال نو خدمت شما،آقای دکتر دخترم 20ماهشه یکی دوبار توماشین بالا اورده میخواستم ازحضورتون سوال کنم چه کار کنم که اذیت نشه ممنون از راهنمایی شما
- در مورد مقدار مصرف شربت سفکسیم 100س
دخترم 7سالش هست وتقریبا 27کیلوهستش.روزی چند سی سی شربت باید بهش بدم
- ادرار
سلام کودک من ۲سالشه چند ماه پیش دیگه پوشک نمیشد ولی الان ۳ روز که ادرار نکرده و میگه ندارم به نظر شما چکار کنم
- خرخربینی نوزاد
نوزاد37روزه دارم ازچندروزاول تولدبینیش خرخرمیکنه قطره سدیم کلرایدوبتامتازون استفاده کردم درمان نشدعلتش چیه ممنون
- باسلام اقای دکتر ،دخترم ۶ سالشه یک ماه پیش بستری بود برای عفونت خون و الان دوباره دوهفته ست که سرفه های شدید وچرک دار وسردرد مکررواستفراغ شده دکترهم سه بار بردمش آنتی بیوتیک هم چهار تا زد وکلی دارو خورد والان انگار همون روز اول بیماری هست به نظرتون چیکارکنم؟؟؟
- کودک
سلام خسته نباشید پسرم چهارماه و ۱۵ روزشه یه هفته هس بهش فرنی و پوره موز میدادم بعد یه هفته تو مدفوش دانه های ریز سیاه رنگ هس علتش چی میتونه باشه؟؟
- میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
دختر ۵ ساله با وزن ۲۰ کیلو گرم دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده ولی دوز مصرفی را نمی دونم
- شربت زینک پلاس
سلام خسته نباشید ایا شربت زینک پلاس رو میتونم ب کودک تقریبا یکساله بدم و اندازه ش چقدر باید باشه?
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام کودک 6 ماهه دارم که به پروتئین گاوی حساسیت دارد و شیر خودم را میخورد و یگ ماه هم هست که به او فرنی بدون شیر میدهم.از 2ماهگی هم خودم مصرف لبنیات و گوشت گاو را قطع کردم میخواستم بپرسم تا کی باید رژیم را رعایت کنم و از کی میتوانم خودم و کودکم لبنیات مصرف کنیم.تشکر از پاسخ شما
- استفاده کپسول یاقرص انتی بیوتیک یه جای شربت به کودک زیر شش سال
سلام پسرمن چهار ساله هست مشکل معده داره وقتی مریض میشه شربت انتی بیوتیک بالا میاره واین مسئله باعث تحریک معدش میشه ولی قرص کپسول میخوره میشه بهش قرص انتی بیوتیک داد؟
- علت لکه خون از پستان دختر بچه هشت ماهه چیست؟
دختر بچه هشت ماهه پنج روز پیش دوبار که خواستم لباسش رو عوض کنم از نوک پستان به پیراهنش نقطه خون زده بود . دیگه هم بعد از اون تکرار نشد . (خون ندیدم )بردم دکتر گفت در ظاهر و لمس چیزی نیست و سونوگرافی نوشت . مشکل خاصی هست ؟خطرناکه؟
- تفسیر ازمایش خون دخترم؟
با سلام خدمت آقای دکتر دخترم چهارسالشه بردیم چکاپ با کمی پا درد داشت مقدار ارکالین فسفاتازش بالاست ،درصد نتوروفیلش پایین26%،مقدار گلوبول قرمزش یکم بالاست ,فاویسم هم دارد،اهنش هشت تا بالاست درضمن عکس از لگن و پاهاش ،سونو کامل شکم ،پاراتیرویید ،ggtهم نرمال بوده خیلی نگرانیم یه دکتر بهمون گفت با تزریق ویتامین دی الکالین فسفاتازش پایین میاد ایا درسته؟چی میفرمایید؟با تشکر از شما
- با سلام و خسته نباشید من یک کودک یک سال و هست ماه دارم که دچار گاستروانتریک سدم و ۷۰۰ سی سی سرم نرمال سالین تزریق کردم آیا برای کودکم با توحه به اینکه سیرخوار است ضرر دارد و چه اقدانی باید انجام بدهم؟
- کنده شدن ناخن
سلام ،امروز متوجه شدم تمام ناخنهای دست و پاهای فرزند ۶ساله من از ریشه کنده شده ،خیلی ترس دارم بردمش دکتر فعلأ آزمایش نوشته و شربت زینک،تورو خدا کمک کنید
- افتادن ناخن دست وپا
سلام ناخن های پسرم در عرض دوروز لق میشن دوتاش هم افتادن هفت ساله است به نظر شما علت چیه
- تعداد دفعات غذا خوردن
سلام دكتر دختر يكسالو نيم دارم به شدت بد غذاست روزي سه بار غذا ميخوره شش قاشق چاي خوري و ميان وعده ها هم كه شير خودمو ميخوره اين ميزان برايش كافيس؟
- غرغر
سلام دکتر دخترم ۱۶ماهشه خیلی وقتا شب که میخوابه حدود صیح بلندمیشه گریه میکنه شیرم میدیم نمیخواد شیشه اش رو باید روی تاب بذاریم تابخوابه غرغر میکنه بعضی وقتا از چی میتونه باشه؟ دندونم دوتا از پایین داره فقط لثه های پایین سفیک داره ولی خبری نیست

