Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه دختر ۹ ساله
سلام دکتر گرامی دختر ۹ سالم ۳ روزه تب داره و از دیروز سرفه شدید داره فقط بش استامینوفن دادم و ۲ بار سیتریزین اما سرفش بدتر شده چه دستوری میفرمایید
- رانیتدین
برای بچه ی ۷ ساله چه مقدار شربت رانیتدین باید بدهیم؟ با تشکر
- تب بعدازتزریقواکسن
سلام آقای دکترمن امروز واکسن ش ماهگی دخترمو زدم شب تب کرد هز۴ ساعت استامینوفن دادم ولی باز دمای بدنش بین ۳۷تا۳۸بالاپایین میشه.چیکارکنم ؟
- چشم
سلام پسر دو سال وونیم دارم از نوزادی تا الان لکه های خاکستری توی سفیدی چشم داره . هفت ماهگی برا چکاب پیش چشم پزشک بردم در این مورد چیزی نگفتن . می خواستم نظر شما در مورد لکه های خاکستری بپرسم
- ورم یکی از سینه های کودک
دختر ۱۸ماهه دارم سینه سمت راستش برجسته تر و سفتر شده ولی هیچ گونه قرمزی یل دردی نداره .دلیلش چی میتونه باشه
- اضافه وزن کودک
دختری دارم چهارسال و ۴ماهه با وزن تولد۴۱۰۰ الان قدش و وزنش ۲۴کیلو هست فعالیتش بسیار زیاد ولی خوراکش هم نرماله چه مشکلی میتونه باشه و چ آزمایشی باید بدم و چکار باید بکنم
- ریزش مو
با سلام .پسر ۷ و نیم ساله من ریزش موی شدید دارد قرص بیوتین ۵ ایرانی میخورد، الان قرص بیوتین ۸۰۰ میکرو گرم پدرش خریده .وزن پسرم ۵۰ کیلو است .تمام قرص را مصرف کند یا نصف قرص را؟ با تشکر
- شربت سانستول
سلام دکترجان خداقوت پسرم سه ساله ۱۱کیلو از دوسالگی شربت سانستول زینک پلاس میخورد الان پزشک گفت شربت لیکوآپ بده؟به نظر شما چه شربتی بدم بهش
- هموروئید
سلام آقای دکتر .لطفا کمکم کنید . بچم دو سال و شش ماهشه . از دو تا شش هفت ماهگی یبوست شد و فقططط اول صبح ها موقع تعویض پوشک دفع مدفوع داشت و سر ساعت معینی . و رنگ مدفوعش سبز پر رنگ بود ، کمتر اوقات هم سبز روششن بود. و حالت مدفوع ش هم مثل پماد و ضخامتش اندازه انگشت اشاره بود تقریبا. تا پنج ماه حدودا اینجوری بود بعد خوب شد . حدود یکساله متوجه شدم که مقعدش اکثرا قرمزه ، حالت مدفوعش هم معمولا شبیه انسان بالغه نه شل نه سفت. آقای دکتر شرح حال مهم ترش اینه که ؛ جدیدا علاوه بر قرمزی مقعد ، کبودی و رگهای آبی هم میبینم اطراف مقعدش و به علاوه یه جاهایی از پوست (تقریبا داخل)مقعدش کنده شده ، انگار خودش با ناخن کنده . و حالت مدفوعش هم دقیقا مثل آدم بالغ ه و گاهی به ضخامت (۴ cm) هست .و همش همچین صدایی از خودش در میاره با دهن بسته ( اِه اِه اِه) .سه چهار ماهه که دارم از پوشک میگیرمش ولی نمیگه ادار یا مدفوع داره مگر کمتر اوقات و خودم باید ببرمش دستشویی و مدفوعش رو همیشه داخل شلوارش انجام میده و میدونه مدفوع داره اما چند بار میبرمش دستشویی مدفوعش نمیاد و بعدا یهویی ازش خارج میشه .انگار دست خودش نیست .و بعد دفع مدفوع گریه میکنه و درد داره و میگه سریع بشورمش .موقع شستنش هم وقتی با صابون و شامپو میشورمش درد داره و بیقراری و گریه میکنه . دکتر جان دخترم از همون اوایل بیقرار بود و معدش رفلاکس داشت و توی خواب گاهی اذیت میشه و نفسش تنگ میشه البته الان بهتره .نمیدونم مشکلش چیه یکی میگه حساسیت یکی میگه طبیعیه ولی هنوز بیقراره . داخل چشم هاش هم رگ قرمز زیاد داره و لکه طوسی و همیشه مالش میده چشم و بینیش رو که چشم پزشک گفت ضعیف نیست . به نظر شما هموروئید داره ؟ این مدل مدفوع یعنی غیر طبیعیه برای بچه دو سال و نیمه ؟ تا حالا هم سه بار نصف شبها استفراغ کرده و اسهال شده در حالیکه چیز بدی هم نخورده بوده.هر چی که فکر میکردم مهمه رو عرض کردم لطفا کمک مون کنید .
- اسهال کودک
با سلام آقای دکتر پسرم دو سال و نیم هست اسهال هست و میگه دل درد داره و حالت تهوع داره و یک بار استفراغ کرده چه دارو یا پودری استفاده کنم و چه مقدار خیلی ممنون
- شربت لاکسی ژل
سلام دکتر دخترم سیزده ماهش هست میشه بهش شربت لاکسی ژل بدم دو روزه مدفوع نمی کنه و درد داره
- عرق کردن سر کودک
سلام علت عرق کردن سر کودک تو خواب چیه؟
- مقدار مصرف نئوزینک
سلام اقایه دکتر خسته نباشید من یه کودک ۱۰ ماهه دارم که چن روز پیش ویروس جدید و گرفته بود و یه شبم بستری شد الان دکتر براش نئوزینک داده که هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی و اُآر اس الان مشکل اسهالش و اینا خوب شده خداروشکر خاستم ببینم این نئورینک و الان چقد بهش بدم روزانه ؟و مشکلی پیش نمیاد اگه بدم ضرر نداره؟درصمن دخترم ۸ کیلو هست
- نحوه مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۶سالشه و عفونت گلو داره دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی مقارش و نگفته وزنش هم ۱۸کیلو هس هر چند ساعت و چقدر باید بدم؟
- سلام خسته نباشیددخترم پاشدآب بخوره تاریک بوده تولیوان سوسک بوده خورده مشکلی ایجادمیکنه؟
- درد اطراف ناف
من پسرم ۸ سالشه .و یک ماه است که اطراف نافش درد میکند..و مدفوع حالت چسبنده دارد .علت چه میتواند باشد؟
- مولتی ویتامین
دکترپسرم ده سالشهخیلی ضعیفه توخونه قطره مولتی ویتامین وآهن فروتب دارم تازه خریدم میتونم بهش بدم تاثیرداره؟اشتهاشم کمه
- پاسخ بهدر مورد سرماخوردگی
سلام امینی هستم بچم سرفه میکنه سینه صدا میده بینیش بسته شده کمکم کنید
- ادرارسوختگی
سلام آقای دکتر.وقتتون بخیر دخترم ۲۲ ماهشه.از صبح ادرار سوخته شده.البته ادرارسوختگیش دون دون ریز قرمز هست و تا اطراف رونش هم شده.چندبار کرم زینک زدم ولی هربار بدتر میشه. ممکن بخاطر حساسیت به چیزی باشه؟چیکار باید انجام بدم؟چه پمادی بزنم که بهتر بشه؟
- گریه شبانه
سلام اقای دکتر خسته نباشید من پسرم ۲ سال و ۴ ماهشه بعضی شبا خیلی راحت میخوابه ولی بعضی شبا مث امشب توی خواب هق هق میکنه و بغض میکنه یهو میزنه زیر گریه و دیگ ارومم نمیشه بعضا یباره گریه اش بعضا چند بار میخوابه باز بلند میشه گریه میکنه شدید چکاپ کاملم شده مشکل نداره از وقتی دنیا اومده همینه بعضا راحت میخوابید بعضا گریه میکرد راهی چاره ای نداره؟؟؟الان ۲ تا دندون اسیاب از عقب درمیاره ولی موقع گریه کردن دست هیچ جاش نمیزاره فقط گریه شدید داره

