Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی نوزاد
دخترمن ۴ماهش تموم شده ووزنش۵۲۰۰هست وزن تولدشم ۲۷۰۰بود خیلی کم وزن زیاد کرده ورفلاکس داره میتونم غذای کمکیش شروع کنم ؟ازچه غذایی باید شروع کنم؟سرلاک حریره بادوم ببراشروع خوبه
- عدم وزن گیری نوزادپنج ماهه
باسلام نوزادپنج ماهه ام باتوجه به اینکه وزنش ۵۵۰۰میباشد وباوزن ۲۶۰۰متولدشده ودوماهگی ۴۴۰۰بوده وازدوماه به بعد تاپایان پنج ماهگی وزنش ۵۵۰۰میباشد به متخصص اطفال مراجعه کردم ازچهارماهگی براش قطره میم وشربت زینک گلوکونات نوشت ولی هیچ رشدی نمیکنه درضمن فرنی روهم شروع کردم ویک کمی میخوره ونوزادازشیرخودم تغذیه میکنه وشیرم هم خوبه ولی به نظرم کمی ابکیه چکارکنم بچم وزن بگیره
- در مورد زردی نوزاد
سلام نوزاد من 8 روزه هس امروز آزمایش زردی داد 11 بود آیا نیاز به مراجعه به متخصص اطفال هس؟
- تست پوستي
بإسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه صورتش دوتا قرمزي اندازه سكه كنار هم هست.از ٤ماهگي..من قبلا نميدونستم بعضي وقتا اندازه نخود چيزي كه ميخوردم تو دهن دخترم ميزاشتم..دخترم لپ هاش سرخ تر ميشد.بهم ميگفتن چون صورتشو بوسيدن اينجوري شده..تازه فهميدم الرژيه..غذاي كمكي و قطره هرچي ميدم صورتشو چنگ ميزنه و چشماشو خيلي ميخاره..يك روزه بهش نه غذا دادم نه قطره اون قرمزي ها داره از بين ميره فقط شيرخشك اي آر ميخوره چون رفلاكس داره.. به نظر شما براي تست الرژي پوست دخترمو چن ماهگي ببرم بيمارستان تا ببينم به چيا حساسه دخترمن حتي به سرلاك برنج هم حساسه
- پاكشیدن
سلام علت اینکه نوزاد پاهایش را در مرحله دندان درآوردن بهم میکشد چیست ؟
- چرک گلو نوزاد
سلام خسته نباشین نوزاده دوماهم چرک گلو داره ک بینیش رو پر میکنه و حال عمومیش خوبه چرک باغث میشه از خواب بپره ی چرک خشک کن معرفی میکنید یا لازمه دکتر ببینه؟
- غذا
سلام اقای دکتر ،،،میتونم به نوزاد 9 ماهه ام ،،زرده تخم مرغ اصلا ندم ؟؟؟ با هر چیزی درست کردم اصلا زرده تخم مرغ نمیخوره ( بالا میاره ) ،ممنونم از لطف شما !
- وزن پایین نوزاد 9ماهه
سلام وخدا قوت. نوزاد 9ماهه که وزن تولدش دوکیلو نهصد بوده ودر حال حاضر وزنش هفت ونیم کیلو هستش قطره میم بهش میدم وخیلی کم غذا هستش وشیر مادر رو میخوره. آیا دادن شربت زینک وامگا 3 الان براش خوبه؟ میشه راهنمایی بفرمایید. تشکر
- کارنکردن شکم نوزاد
سلام ببخشید دخترخاله دارم ک ۴روزه شکمش کارنکرده میتونم از شیاف استفاده کنم براش؟؟؟
- قطره آهن با آبمیوه
سلام آقای دکتر بچم یک هفته است که ۶ماهش تموم شده میشه قطره آهنش رو همراه با آب سیب بهش بدم؟؟یعنی یک سیب را رنده کنم و آبش را بگیرم و ۲تا قطره چکان در قطره آهنش قاطی کنم؟؟
- کج شدن لب نوزاد موقع گریه و خنده
با عرض سلام و خسته نباشید ...بچه ۸ ماهه دارم که موقع گریه و خنده لبش به سمت راست کج میشه میخواستم بدونم دلیلش چیه ..در طول زمان خوب میشه یا نه؟
- پماد بتامتازون
سلام دخترم سه ماهشه رو صورتش یه لکه قرمز ایجادشده بود بردم دکتر بتامتازون داد صورتش لکه سفید شده چیکار باید کنم خیلی کم هم زدم سریع مصرفشو قطع کردم تو روخدا کمکم کنین
- تف دهان نوزاد
سلام اقای دکتر اومدنتف به دهان نوزاد سی روزه علتش چیه؟
- سلام اقای دکتر شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ برای نوزاد ۳ماهه خطر داره
- گرفتگی صدا
سلام من بچم دوماهشه صداش گرفته چیکار کنم خوب شه
- فاویسم
سلام نوزاد من 35 روزش هست و فاویسم داره. من و پدرش فاویسم نداریم و توی خانواده کسی این ژن را ندارد ممکنه آزمایش فاویسم در 6 ماهگی یا یکسالگی منفی شود؟؟؟؟؟
- شیر خشک
نوزاد سه ماهه دارم فا بیم داره شیر خشک نان ۱ پیدا نکردم میتونم شیر خشک ببلاک بدم
- سرماخوردگی اطفال
سلام پسرم فردا ۳ ماهش میشه ۴روز پیش واکسن دوماهگیش زدم الان سینه اش صدا میده بنظرتون سرماخورده؟
- سیفیکسیم ۱۰۰
سلام.دخترمن تقریبا دوماهشه.بخاطر خس خس سینه و خلط گلو وسرفه بردم متخصص اطفال.دکتر شربت پدی کاف و قطره بینی و یه آنتی بیوتیک نوشتن که داروخونه اون رو نداشت و گفت بجاش شربت سیفیکسیم۱۰۰ دارم که همون کار روانجام میده.با توجه به اینکه من نسخه رو ندارم تا شربت خود دکتر رو ببینم چی بوده.آیا سیفیکسیم به گفته اون خانوم موثر هست؟؟؟یا یبار دیگه ببرم دکتر
- تداخل عفونت گوش و واکسن
سلام.گوش دختر ۶ ماهم عفونت کرده .یک هفته سفالکسین ۱۲۵ مصرف کرده ولی عفونت کامل برطرف نشده،اگه بخوایم واکسن ۶ ماهگی بزنیم مشکلی پیش میاد؟ممنون.

