Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برفک دهان
باسلام نوزاد۵ماه دارم ک شیرخودم وشیرخشک استفاده میکند مرتی روی لثه هاش برفک میزند وقطره نیستاتین استفاده میکند.ایاراه پیشگیری دارد واستفاده مدام این دارو مضرنیست؟
- برای ویروس سفکسیم تجویزمیشه؟
سلام پسرم یک سالش هست و ویروس گرفته وتب و اسفراغ داره ،دکتر بش سفکسیم۱۰۰ تجویز کرده بش یدم؟
- درمان خروسک
سلام.پسره من 4 ساله هستش.و خروسک گرفته.چه دارویی برای درمانش مناسبه؟
- بستنی
سلام دکتر جان بچم انفلانزا کرده بود الان ۷ روز گذشته سرفه های شدید داشت و امروز تداروشکر کمتره میتونه بستنی بخوره یا نه ؟
- واکسن چهارماهگی
چدا پای چپ نوزادم سفت وقرمز وجوش زده و سرجوش سفیدچرکی شده چیکاربایدبکنم
- وزن کم
نوزادی 5ماهه دارم ماه پیش بردم واسه واکسن وزنش 5500 بود وزن تولدش 2900بود چقد کمبود وزن دارد چکار کنم وزنش نرمال بشه علت کم وزنیش چی میتونه باشه
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر دخترم شیش ماهشه بعد از شروع ببلاک دو اسهال شدبهش بیومیل ال اف دادم یوبوست شدو دل درد گرفتهالان چه شیر خشکی به نظرتون بهش بدم؟
- دختر ۲ساله باوزن ۹کیلو ونیم دارای عفونت چشم شده صبحها پلک چشم به هم چسبیده
- واکسن
دکتر برای واکسن حق انتخاب دارم، کدوم بهتره؟ آسترازنکا یا سینوفارم؟
- س
سلام اقای دکتر دخترم ۶ سالشه الان نزدیک ۷ ماهه شپش زده سرش خیلی کم ازهر دارویی هم استفاده کردم خوب شده دوباره اومده چیکار کنم خسته شدم
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام خسته نباشید مجرای اشکی پسرم از موقعی که به دنیا آمده بسته ای الان 5ماهشه دکتر چشم بردم اول قطره آزیترومایسین داد خوب نشد دوباره بردم باکتری ماید دادمیریزم گفت اگه خوب نشد بیار میل بزنم زیاد قی نداره فقط یکم اشک داخل چشمش جمع میشه راهنمایی کنید چکار کنم ماساژ هم میدم
- خواب کودک ده ماهه
سلام خسته نباشین پسرم ۱۰ ماهشه بعضی مواقع موقعی ک دارم میخوابونمش و روی صورتش پارچه انداختم ک راحتتر بخوابه،دست میزنه یا میخنده و حرف میزنه این طبیعیه دکتر؟ممنون میشم جواب بدین
- عرق
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- استفراغ نوزاد
با سلام نوزاد ۴۶ روزه ای دارم ک ۵ دقیقه ای میشد خوابیده بود ی دفعه خیلی زیاد بالا آورد خیلی هم پاشیدن که شیر ها سالم بودن ولی کمی خلط سفید داخلشون بود علتش چی میتونه باشه ؟؟؟؟
- استفاده از قرص کلد استاپ
دخترم از سر سرماخورده آبریزش بینی و عطسه داره نصف این قرص رو گفتن با آب حل کنم بهش بدم دخترم۲ساله است خطر نداره
- دفع پروتین
- تب کودکان
سلام خسته نباشید پسر دوسال نیمه ام هر ماه چند روز تب میکنه بد خوب میشه دلیلش چیه خاهشن جواب بدید نگرانم پارسالم بخاطر عفونت بستری شد وضع مالی خوبی ندارم دوباره ببرم دکتر تروقران جواب بدید
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. دیروز فرمودید بابت وزن گیری پسر چهارماهه ام شیر خشک رو همراه با شیرمادر شروع کنم. با توجه به اینکه پسرم به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور گرفتم اما اصلا نمیخوره و دوست نداره. شیر خشک دیگه ای هست بتونم بهش بدم؟
- تخم بلدرچین
سلام. آیا در سفره غذایی کودک یک ساله می توان از تخم بلدرچین استفاده نمود؟ آیا تخم بلدرچین و تخم مرغ باعث یبوست می شود؟
- مطب
سلام آقای دکتر وقت بخیر شنبه مطب تشریف دارین؟

