Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برای کودک ۵ماهه چقدر باید استفاده بشه
برای کودک ۵ماهه چقدر باید استفاده بشه
- مصرف قرص سفیکسیم ۴۰۰ در کودکان ۸ ساله
سلام ببخشید پسرم مدام سرمامیخوره و گلوش عفونت میکنه...الان یک هفتس بردم متخصص تبش فقط با بروفن پایین میاد وشربت آموکسی کلاو ۳۱۵بهش میدم امروز دوباره بردم و گفتم تبش قطع نمیشه...دکتر گفت عفونتش شدید دیگ قرص جواب نمیده بهم کلد استاب داده...ژلوفن ۴۰۰..آموکسی کلاو۶۲۵..و زاکسیم ۴۰۰ همش قرص...اینا بکنار فقط میترسم زاکسیم ۴۰۰ روزی یکی برای بچه ۸ ساله با ۲۶ کیلو وزن خطرناک نیست ...تو رو خدا جوابم رو بدید الان منتظرم
- خوردن مقوا
سلام، وقت بخیر، بچه من ۱۶ ماهه است، یه تیکه مقوا دستش بود، متوجه شدم به اندازه ۲ سانتی مترمربع از اونو خورده، که یه قسمتش رنگی بود. عوارضی داره؟ چیکار باید بکنم؟ ممنون از راهنمایی شما
- اسهال واستفراغ کودک ۱۶ماه
سلام..آقای دکتر پسرم ۱۶ماه داره..از دوشب پیش یه خورده تب کرد به همراه اسهال و استفراغ. استامینفون دادم تبش خوب شد ولی هنوز تهوع و اسهال داره..خیلی هم به اشتها شده چیکار باید بکنم.
- شیر خوردن کودک
سلام شبتون بخیر، پسرم ۱ سالش هست وزن تولدش ۴ کیلو بوده، وزن الانش ۱۱۶۰۰ هست، خیلی زیاد بد غذا هست هیچی نمیخوره، همه مدل غذای درست کردم اما نمیخوره، فقط شیر رو خوب میخوره و سرلاک، شیرش هم سوپرامیل هست، میخوام شیرش رو عوض کنم چون وزندهیش خوب نبوده نسبت به شیری که میخوره، هر ۳ ساعت۲۱۰ سی سی میخوره، ولی چاق نمیشه، چه شیری بهش بدم خوبه؟
- نیش حشرات
سلام وقت بخیر دختر یکساله ای دارم که به نیش حشرات مخصوصا کک حساسیت داره و جای نیش قرمز و متورم میشه و بعداز مدتی آب زرد زیر پوستش جمع میشه تا مدت طولانی هم جای نیش سیاه میمونه و نمیره دارو یا واکسنی هست که استفاده کنه و حشرات اذیتش نکنن یا خارش و تورمش رو کمتر کنه چون روستا زندگی میکنیم فصل گرما کک زیاده
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشیدپسرم ازنوزادی بینیش ترشحاتش میمونه یابادست بیرون میاد یازیردوش بابینیش هم زیاد ور میره مشکبی داره
- ویتامین دی۳$
سلام دخترمن ۱۱ماهش تموم شده ۸کیلوهست و شیرخشک خورده از ۴ماهگی دندون درنیاورده و امپول ویتامین د۳ با دوز سیصد هزار روز یکشنبه زدیم و باز دوباره ۵شنبه دکتر دیگه ای تجویز کردن ولی نگفتیم که قبلا زدیم اونم سیصد هزار بود دوتا در۵روز حالا چکار کنیم مشکلی نداره؟؟؟؟؟
- ویتامین
سلام جناب آقای دکتر . وقت شما به خیر. پسرم دو سال دارد و در این دو سال تحت نظر شما بوده و خدا را شاکرم که شما پزشک پسرم هستید. و این باعث افتخار و مایه ی آرامش من هست. آقای دکتر پسرم از دو سالگی به بعد نیازی به مصرف ویتامین یا مکملی ندارد؟ اگر نیاز به مصرف ویتامین هست میشه لطفا معرفی بفرمایید. ترجیحا اگر خارجی باشد بهتر است. اگر هم نیاز نیست که هیچ یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر بزرگوار و دلسوز دعای خیر من و همسرم همیشه با شماست
- تب بر
سلام جناب آقای دکتر . وقت شریف شما به خیر و خوشی . پسرم دوسال و شش ماه دارد. پزشکش جنابعالی میباشید با افتخار .اقای دکتر برای تب ناشی از سرماخوردگی پسرم چه نوع قطره یا شربتی تجویز میفرمایید. آیا قطره پاراکید که از نوزادی بهش میدادیم را بدهیم ؟ یا اینکه دیگه این قطره مناسب برای این سن نمیباشد. لطفا اگر شربتی پیشنهاد دارید دستور بفرمایید. پسرم کمی سرما خورده که پلارژین بهش میدم اما هنوز تب نکرده. میخوام دارویی که شما دستور میدهید برای کاهش تب را بخرم و آماده در خانه و در دسترس داشته باشم . یک دنیا سپاس و قدردانی ار شما
- شیشه
سلام ببخشید من داداشم۹سالشه همراه غذاش یه خوره شیشه خورده گلوش هم درد شده وحالت تهوع داره باید چیکار کنیم؟
- کودک
سلام شب بخیر،پسرم سه سالشه و حدود یک هفته هست روزی ۱۰یا ۱۱بار پی پی میکنه هر غذایی میخوره بلافاصله دفع میکنه ممکنه مریضی خاصی گرفته باشه؟چی بدم بخوره نرمال بشه
- سفتی سینه نوزاددختر۵ماهه
باسلام دخترم ۵ماهش هست همچنان سینه هاش سفت هست تورم وقرمزی وعفونت هم نداره فقط کمی سفت وبرجسته هست آیاطبیعی هست وجای نگرانی داردیانه تاچه زمانی این مشکل برطرف میشه وراه درمانش چی هست؟
- علت قرمزی دور معقدکودک ۲۰ ماهه
کودک ۲۰ ماهه دارم چندروزه دور معقدش قرمز شده علتش چیه با تشکر
- تب و اسهال واستفراغ
سلام و خسته نباشید پسرم دو ونیم ساله از دیروز تب کرده و اسهال شده و امروز صبح دچار استفراغ، استامینوفن دادم تبش کمی پایین میاد ولی دوباره بالا میره هر چهار ساعت دادم، ولی برای اسهال و استفراغ نمیدونم چی باید بدم، در این شرایط هم دکتر نمیتونم ببرم با تشکر از شما
- سوال اول
سلام من پسرم شش سالشونه صبح که از خواب بیدار میشن اکثر موقع ها میگه حالت تهوع دارم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم. ممنون
- پلک زدن
سلام وخسته نباشید حدود ۲هفته پیش پسرم رو که ۶سالشه سگ دنبال کرد ترسید بعدآمدیم خونه خوابید ودر خواب دچار پلک زدن شد دکتر چشم پزشکی بردیم گفت چشم هاش مشکلی نداره پیش متخصص کودکان بردیم براش آزمایش نوشت گفت سالمه بعد جای دکتر مغز اعصاب بردیم نوار مغز گرفت گفت سالمه بعد الان تو خوابم دچار پلک زدن میشه میشه راهنماییم کنید ممنونم
- وزن
سلام.بچه من الان یکسالش هست وزنش7200و قدش68هست.که بچه نارس و در35هفته دنیا اومد با وزن2200. سوالم آقای دکتر اینه که 1.الان شربت زینک بهش بدم یا زینک سولفات؟ 2.روزی چه مقدار؟ 3.چه زمانی در طول روز بهش بدم؟ ممنون از اینکه به سوالاتمان پایخ میدین.خدا خیرتون بده
- جایگزین شیرخشک al110
سلام دخترم ۱سال یک ماهشه.از ۴ماهگی شیرخشک al110 میخوره .قبال شیر نان میخورد ولی اسهال میشد.الان سیرخشک al110تو بازار نیست .چه شیری رو جایگزین میکنید
- فاویسم
سلام آقای دکتر شربت لیپوزوفر برای فاویسم ضررداره ؟پسرم ۶سالشه یکیش هم ۱۲سالش میتونم به دو تا شونم بدم؟؟

