Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
سلام دختر من ۱۹ماهو خورده ای هست نزدیک ۲ هفتس بعضی وقتا حین غذا خوردن استفراغ میکند وکل غذا را بالا میاره دخترم هنوز دندان درحسابی ندارد منم براهمین غذا را میکس میکنم و میدم نمیدونم از زیاد خوردن غذاهست بالا میاره یا مشکلی هست ؟؟لطفا راهنمایی کنید ممنون باتشکر
- شربت سفیکسیم
سلام آقای دکتر وقت بخیر دختر 2.5 ساله دارم دوز مصرفی شربت سفیکسیم 100 هر 12 ساعت چقدر میشه؟ ۱۲ کیلو هست
- عصبی بودن فرزندم و بی اشتهایی
سلان ببخشید من فرزندم خیلی بی اشتهاست با انواع غذاها زود عصبی میشه و خیلی کم حوصله اس شربت آیروفیکس خوبه بهش بدم ؟؟ شنیدم شربت های ویتامین بلوغ زودرس میاره آیا واقعیت داره ؟
- قرص هیوسین برای فاویسم
سلام . خدا قوت آیا نوجوان 14ساله مبتلا به فاویسم میتواند از قرص هیوسین استفاده کند؟
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسرم ۹ماهشه ومن از صبح تا ساعت ۳عصر سرکارم برایش دونوع غذا و۸۰سی سی شیر میزارم وزنش هم هشت و پانصد هست روزا اصلا شیر نمیخوره فقط توخواب، خودمم مثل قبل شیر ندارم میتونم درکنار شیر خودم بهش شیر خشک هم بدم؟
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰
دخترم شش سالشه .ازصب تب ۳۷.۵داره .کوریزان سبز ۵سی سی دادم . سفیکسیم ۱۰۰بدم؟ اگر بله چه مقدار و روزی چن بار؟ (ضمنا۱۰روز پیش هم التهاب لوزه داش دکتر کوریزان و اموکسی کلاو و اکسپکتورانت نوشت .احتمال داره که ادامه همون سرماخوردگیه؟؟چون گاها سرفه میکرد)
- شربت کوآموکسی کلاو،
سلام آقای دکتر پسرم ۵سالشه مریض شد شربت کو آموکسی کلاو دادم بعد از تموم شدن کو آموکسی کلاو دوباره تب خیلی خفیف و گلواش گاهی خوبه گاهی درد میکنه علت چی هست
- قطره اهن
سلام دخترم یک سال و نیمه تا الان قطره ادزیر میدم. تمام کرده میخوام یه قطره اهن دیگه که درصد آهنش بیشتر باشه وتو اشتهاش تاثیر داشته باشه بهم معرفی کنید خیلی خیلی تشکر
- سلام اقای دکتر دخترم ۱۸ ماهه به خاطر دندون هیچی نمیخوره میتونم شربت زینگامان بدم
- شیرخشک
سلام بچم 14 ماهشه شیرخشک فقط صبح ها میخوره درطی روز لازم بهش بدم؟ کوچکترم بود درست نمیخورد
- شربت آموکسی کلاو۳۲۵برای کودک ۲سال و۸ ماه
سلام پسرمن ۲سال و۸ماهشه توی روز خیلی کم سرفه میکنه ولی شب سرفه های خلط دارش بیشتره شربت آموکسی کلاو ۳۲۵رو هرچندساعت و چندسی سی بدم ؟ وزنش هم تقریبا10کیلوشه
- دل دردکودک ۷ ساله
سلام.در سونودخترم تعدادی لنف نود مزانتر دیده شده .با۴/۵ mmبزرگترین.ممنونم کمکم کنید .خطرناکه.
- سلام من پسرم بردم دکتر چشمش قی گرفته بود ۶ سالشه براش قطره باکتی ماید ۱۰ داد گیرم نیومد ۲۰ گرفتم الان ریختم داخل چشمش آیا ضرر داره
- سلام دخترم دوسال نه ماه هست تب بالا داره
تب ۴۰درجه داره بهش ایبوپروفن دادم و پاشویه اومد پایین دوباره صبح تب داشت بردم دکتر بهش پلارژین کیدز داد و شیاف ولی الان دوباره تب داره ۳۹درجه دکتر گفت هر شیش ساعت بهش شربت ایبوپروفن بده ولی دخترم دقیقا هر چهار ساعت تب بالا میکنه موردی نداره چهار ساعتی بدم شربت ؟ایا نیاز نیست بهش آزیترومایسین بدم ؟وزنش ۱۷کیلو
- سرماخوردگی نوزاد۹ماه
شربت ازیتروماسین۲۰۰ برای نوزاد ۹ ماهه و وزن ۱۰کیلو در روز اول چند سی سی بعد تا پنج روز روزی چند سی سی و چند بار در روز بدم .ممنون
- کودکان
سلام دخترم ۱۴ ماههستبینیش گرفته نمیتونه بخوبی نفس بکشه ریزشبینی هم داره نه کیلو وزن داره گفتمچه مقدار شربت سفیکسیم ۱۰۰ بهش بدم ؟
- نحویه اصتفادیه شربتپیروی ساید
نحویه استفاده شربت پیروی ساید
- غذای کمکی
با سلام،آقای دکتر بچه من ۱ سالش تموم شده و هنوز توانایی خوردن غذا رو به راحتی نداره و حتما باید حتی سوپ رو واسش با دستگاه یکدست کنم و گرنه موادش توی گلوش گیر میکنه و به استفراغ ختم میشه.چیکار باید انجام بدم؟
- سرفه
سلام خسته نباشید پسر ۴ ساله دارم چندروزه سرفه خلطی داره سه شب خیلی زیاد بود الان کمتره ولی بازم داره تب و ابریزش نداست و نداره . شربت پلارژین هر ۸ ساعت میدم و نئوتادین ۱۲ ساعت واسپری سالباتومل هم میزدم که دکتر گفت برلی سرفه خلط دار نیاز نیست میخواستم بپرسم شربت ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم چون هنوز داره سرفه یانه؟ امروز پنجمین روز سرفشه
- شربت ایمونس
سلام خسته نباشید برا تقویت سیستم ایمنی میتونم به کودک چهارساله شربت ایمونس بدم؟ چ مقدار؟

