Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست طولانی کودک یکساله
با سلام پسرم یکسالشه چند ماه است یبوست داره میخواستم بدونم باید چه دارویی بهش بدم
- سرفه
دخترم ۸ سالشه سرفه در طول زمستان داره مخصوصا بعد سرماخوردگی سرفه هاش ادامه داره شبا نمیتونه بخوابه چی بهش بدم؟
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتر یک هفته پیش واکسن یکسالگی پسرم رو زدم گفتن بعد یه هفته علایم ممکنه بروز کنه میخوام بدونم اگه دونه بزنه یاعلایمش که گفته بودن مثل سرماخوردگیه بروز کنه چه دارویی باید بدم؟
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر. پسرم سه سال و دو ماهشه وزنش ۱۳ کیلو. از دیروز آبریزش بینی داره. الانم درجه حرارت بدنش ۳۷ هست. شربت کوریزان بدم؟
- میکروسفالی
سلام ایادرمان جدید برای مبتلا به میکروسفالی در دنیا آمده کودک ۶ساله ام مبتلاشد درصورتی که تمام آزمایشات خوب بود حتی غربالگریهای بارداری وحتی سونوگرافی ها همه خوب بود بعد از به دنیا اومدن از یک ونیم ماهگی رشد مغزش متوقف شد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- التحاب و تورم
کودک پسر ختنه نشده15ماهه از دیشب دچار تورم در آلت تناسلی شده بعدا هم کمی ترشح در نوک آلت دیده شد لطفاً راهنمایی بفرماییدآیا نیاز به مصرف سفکسیم 100هست یا نه الان با پماد آیروکس محل را چرب می کنیم وزن کودک 13کیلو
- بلعيدن جسم
پسرم ١١سالش هست پايه ساعت كه فلزي كوچيك بود بلعيد ايامشكلي بوجود مياره چيكاربايد بكنم
- لرزش پای بچه
از بدو تولد پاهای نوزادم لرزش داشت که با گرفتن دست ارام میشد،الان پسرم سه سال ونیم دارداما هنوز پایش میلرزد،۳۳هفته ب دنیا امده،دوران حاملگی خیلی عصبی بودم...شیر خشک خورده...لرزش پایش کاملا مشخص است ومن نگران...ممنونم
- اسپری فلیکسوتاید
باسلام یه مدتیه که دخترم بخاطر سرفه های شدیدش دکتر اسپری سالبوتامول واسپری فلیکسوتاید بهش داده ویه بعدازچندماه قطع کرده والان بخاطر سرفه های شدیدش اسپری ابی رو چندروز واسپری نارنجی رو یک روز زدم قطعش کردم الان فهمیدم که نباید میزدم حالا که قطع کردم مشکلی پیش میاد؟
- سلام.پسرم 10سالش است و ریزش مو پیدا کرده که چندروزی است بیشتر از حد تصور موهاش میریزه میخواستم ببینم چکار کنم. وآیا با نیوزینک مشکلش حل میشه.ممنون
- سلام بچه ام هشت ماه داره نزدیک یک ماه سرما خورده اما هر چی دارو میدم بهتر نمیشه چکار کنم
- زبنک
درود خسته نباشید ، پسرم کارن ۵ سالش هست از مراجعین شما هستن وزنش ۱۶ کیلو هست لطف میکنید یه شربت زینک خارجی خوب معرفی کنید ، ممنونم که با حوصله جواب ما رو میدین.
- طریقه مصرف شربت آزیترو مایسین ۲۰۰ برا کودک ۶ ساله با وزن ۲۰ کیلو چه جوری هس
درود پسرم ۶ سالشه .وزن ۲۰ کیلو.از امروز گلودردش شروع شد و تب میکنه هر ۴ ساعت با آستامینوفن کنترل میشه.شربت آزیترومایسین ۲۰۰ گرفتم میخوام بدونم طریقه مصرفش چجوریه.چند سی سی ؟ روزی چند بار؟
- سلام خسته نباشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش یبوست داره خیلی هم جیغ میزنه چیکار کنم
- مصرف ببلاک ال اف
سلام آقای دکتر پسرم دوسال و نیمه است و به لاکتوز حساسه، الان شش ماهه ببلاک ال اف روزی ۱۵۰ سیسی داخل لیوان میخوره، با توجه به اینکه نمیتونه شیر و لبنیات عادی مصرف کنه اشکالی داره تا سه سالگی همین شیرخشک ال اف رو بهش بدم؟
- آمپول دگزا
با سلام . من برای دختر 23 ماهم به خاطر گرفتگی صدا با تجویز پزشک دگزا تزریق کردم الان خیلی ناراحتم چون شنیدم این آمپول عوارض زیادی داره و باعث میشه کلسیم تا 6 ماه جذب نشه . درسته یا نه ممنون میشم پاسخ بدهید .
- زبون دراوردن ومزمزکردن
سلام اقای دکترخسته نباشین .من بچه یه ماه و۷روزه دارم ازبعدازظهرهم عطسه میکنه .وهم زبون خودرادرمیاره لطفاراهنمایی کنین
- میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای ۴ ساله
پسرم ۴ سالشه و ۱۳ کیلو دکتر براش آزیترو ۲۰۰ نوشته میزان مصرف رو نگفته فقط نوشته هر ۱۲ ساعت لطفا منو راهنمایی کنید چند سیسی بدم و هر چند ساعت
- عوارض شربت سفیکسیم۱۰۰
سلام پسرمن۵سالش هس سرماخورده بود دکتر بهش شربت سفیکسیم۱۰۰ داده بود هرروز۵ سی سی ام وز روز هفتم بود بهش دادم تموم شد شب تو مدفوعش عفونت مخاطی خونی دیدم طبیعی هس از عوارض شربت میتونه باشه؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام پسرم سه سال و هفت ماهشه که ناخودآگاه شب دچار تب زیاد شد و صبح زود دچار استفراغ شدید شد بردم دکتر گفتن ویروسی هست یه آمپول زدن استفراغش بند اومد. آوردم خونه دچار اسهال شد والان سه روزه که این حالت رو داره اما در زمانهای کوتاه هی میگه دلم درد میکنه واین منو آزار میده.و در مدفوع رگهای خونی دیده میشه. سوال اینه دکتر آیا این نیاز به آنتی بیوتیک هست؟ آیا داروی هست که اسهال کمتر کنه.

