Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوزش گلوی دخترم
با سلام دختر شش ساله چند روز پیش سوزش گلو و گرفتگی بینی و تب خفیف داشت الان بعد چند روز باز میگه گلوم خیلی میسوزه و تبم داشت مگه میشه علایم بعد چند روز برگرده
- عفونت چشم
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر. دخترم ۶ سال و نیمشه.از چشمش ترشح زرد رنگ میاد بیرون و کمی هم انگار چشمش متورم شده.نمیدونم از چیه،سرما هم خورده تازه.ممنون میشم راهنماییم کنین که چی استفاده کنم براش که خوب شه.توی خواب هم ترشح داره چشمش و خشک میشه ترشحات و براش آزاردهندست.برای سرماخوردگیش هم لازمه آنتی بیوتیک استفاده کنه ؟زنده و موفق باشین
- مقداردوزدارو
سلام پسرم 2سال 4 ماهشه با وزن 14 کیلو کوآموکسی کلاو 457 چقدر بدم
- کم وزن
آقا دکتر به نظر تون شیر خشک عوض کنم
- عفونت گوش
سلام پسرمن ۵ ساله و ۱۶ کیلو داره ،،عفونت گلو گوش کرده بود و دکتر داروی آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کردو قطره گوش بتا متا زون ،،اقای دکتر حالا شربت تمام شده و دوباره گوش دردش شروع شده باید چیکار کنم ؟؟ دوتا آزیترومایسین تمام کرده ،،ممنونم
- ایمیونس
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم دخترم ۲ سال نیم و۱۳کیلوداردمیخواستم بدونم شربت ایمیونس روچقدربهش بدم ممنون
- سرماخوردگی
سلام امیرما 25ماهه است همیشه سرما خوردگی دارد حتی چند باربستری شده است احساس دلدرد وشبها زیاد سرفه میکند وزن هم نمیگیرد واز محیط گرم هم دوری میکند وشبها کنار درب یاجایی که خنک باشد می خوابد
- چشمیه کودک بسته
سلام آقای دکتر دخترم من نه ماهشه چشم چپش دکتر میگه چشمش بسته است خیلی عفونت میاد وچشم قرمز میشه هیچ دارویی ندادن من باید چیکار کنم خیلی اذیت میشه
- شیرخشک
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم ۲سال نیم دارد شیرخشک گیگوزمیخوره شیرهنوزهم خیلی دوست داره میخواستم بدونم تاچندوقت دیگه بایدشیربخوره حتما براش لازمه یابراش ضرره.
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۸ساله است سوزش گلو وگرفتگی بینی داره بی حال دارویی بهش بدم
- وجود خون در مدفوع کودک
سلام آقای دکتر دخترم سه سالشه آنفولانزا گرفته سرفه های بسیار شدید تب زیاد بی حالی و... دکتر سرماخوردگی کودکان شربت استامینوفن شیاف دیکلوفناک پدر صورتی که تا 48ساعت تب داشت شربت سفلکسیم تجویز کرد از امروز سفلکسیم شروع کردم ولی مدفوعش امروز خونی بود باید چیکار کنم آیا از عوارض دارو ها است لطفا کمکم کنید
- آزیترومایسین چند سی سی بدم
برای بچه ۷ماه چند سی سی آزیترومایسین بدم کافیه
- معرفی شربت براکودکان
سلام خسته نباشید.. یه دختر ۲سال ونیم دارم که دندون هاش پوسیدگی پیدا کرده.. میخاستم یه مولتی ویتامین خیلی خوب ک بیشتر حاوی کلسیم و ویتامین دی باشه و برای سلامت دندون هاش موثر باشه معرفی کنید ممنون و مچکر
- تغذیه کودک در دوران تب
آیا خوردن شیر در موقع تب داشتن نوشیدنی مناسبی هست؟
- شربت سفکسیم به کودک سه ساله با وزن ۱۳ کیلو چقد بد؟!م
سلام شربت سفکسیم برای کودکی که وزنش ۱۳ کیلوست چه مقدار باید داده شود؟!
- سلام خدمت شما دکتر عزیز.دخترم ۳ساله و ۴ ماهشه به خاطر دندون درد تب کرده از داروخانه شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ دادن و گف که هر ۸ ساعت ۷ سی سی بدم .وزن ۱۳ کیلو.ایا این مقدار زیاد نیس ؟؟؟؟؟
- ترشحات بيني
سلام آقاي دکتر بچم سرما خورده ترشحات بيني زيادي داره که هرچي مياد ميريزه بازم داخل بينيش هست و گلوش هم چرک داره که آنتي بيوتيک ميدم خواستم بپرسم حمام بخار براش خوبه؟؟يعني بچه رو با لباس ببرم داخل حمام آب داغ رو باز کنم و چند دقيقه بشينيم داخل حمام بعد از تنفس بيايم بيرون و لباسش را عوض کنم آيا خوبه؟؟؟يا بخور سرد استفاده کنم؟
- باتری
سلام خسته نباشید پسرم یکسال دارد سر باتری قلمی رو یکم تا نصف انداخت داخل دهنش سریع گرفتم آزش خطر نکه باید چیکار کرد
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۱۰
سلام،پسرم ۱۱ سالشه،یکی از چشمهاش قرمزشده،خارش هم نداره،از باکتی ماید براش استفاده میکنم ،فقط نمیدونم هر ۶ ساعت یکبار باید از قطره استفاده کنم یا نه؟
- آزیترومایسین
سلام آقای دکتر بچم ۸ماهشه برا سرماخوردگی دکتر زیرومکس نوشت ۵روز دادم ولی خلط زیادی داره سرفه های خلطی. اسپری دهانی و بینی هم میزنم. نمیشه چرک خشک کن بدم؟

